לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

הישרדות, עונה 23, פרק 5 - ביקורת


רשמית הוכרז סלב צעצוע חדש בתחרות, וזה לא קוקרן, ג'ים לוקח את פרס הזוכה בתחרות הצעצוע של העונה המצועצעת הזו שעדיין לא ממריאה מבחינת תחכום, בסך הכול מרגיש לי כמו סחיבת זמן עד סוף העונה, אבל ככה זה בדרך כלל, אנשים מתחילים באמת להשתגע רק אם מדובר באולסטארס או בעונות רגילות החל מאמצע הדרך. אבל לפחות סוף סוף היה בליינד סייד ראשון במשחק, הרסו למוגלי את הברית, השאירו אותו עם אליל פתוח למשחק (ואני לא בטוח כמה זה דבר חכם, היו יכולים כבר לצאת עליו על הסיפתח). ולפתע דון וקורן נמצאים בברית חדשה שהם לא ציפו לה, את האמת לא כל כך משעשעת אבל כן אחת שלפחות אוזרת טיפה תאוצה.

 

לגבי ג'ון הוא בלי ספק הוא הבן אדם שהכי מעלה לי את הסעיף בתחרות הזאת, יש בו משהו מאוד מרתיע בצורת הטסטימונות שלו מול המצלמה, ואני ממש לא מדבר על המראה שלו (שזה נושא אחר לחלוטין). מדובר במעריץ שחווה סרט רע בכך שהפנטזיה שלו הופכת למציאות ולא יודע איך להתנהג ברגע שההתנהלות נוחתת לו מול העיניים. אבל אין מה להאשים אותו, כוכבי ריאליטי הם סוג של סלבים במציאות הטלוויזיונית של ימינו אז העובדה שהוא סטאר סטראק לא באה לרעתו, לפחות לא יותר מדי, מה שכן זה שהוא רק מדבר על מה הוא חושב לעשות ומה מפריע לו במשחק של ה"כוכב" אוזי שהוא מעריץ, אבל לא טורח לפתח קצת אגו עם ביצים ואשכרה לנסות לעשות מהלך ולהעיף את מוגלי ילד פלא לפני שהוא יוציא להם אליל ואז יצא לו לראן כל הדרך עד הסוף, במקום בוחר באופציה הקלה להעיף לאוזי את הבת ברית ולהחליש אותו, לא הבנתי עדיין למה לא לצאת ישר על מוגלי, אבל ניחא, לפחות אוזי נותר לבד במערכה, סוף סוף עונה עם קצת אג'נדה לא לתת לכוכבי עבר להכתיב מהלכים במשחק, אף אחד לא מסתכל על קואץ' ועל אוזי בסופר הערכה לצורת המשחק (למרות שיש סייגים בנושא). יכול להיות שיקרה סרט אחר בפרק הבא, שג'ון יגרום לבלבלות אצל קית' שייקח איתו את הבלונדה, ואז אוזי יעוף לו לאי המתים בפרק הבא (למרות שקשה לי להאמין אחרי תוצאת המשחק היום) ואולי יצליח סוף סוף לגרום לי לנשום לרווחה אחרי שניפטר מהבלונדינית הכי מטומטמת במשחק (שהצליחה לנצח את כריסטי החברה היחידה שלה במשחק באי המתים ולנסות לרוץ להום ראן, רק מה – היא לא מאט מהעונה הקודמת, קשה לי להאמין שמהצד שלה תהיה פה תחינה אלוהית לכפרה, וגם אם היא תצליח לחזור בסוף וינסו לעשות לה תרגיל העפה חוזרת יש מצב שהיא תהיה מספיק חכמה להישאר יותר מסבב אחד בפליפים לשבט היריב, אבל אין לדעת, האיחוד עדיין לא קרוב יותר מדי, וזה בלי לדבר בכלל על בלבלות השבטים הצפויה, אולי).

 

חוץ מזה היה כזה צפוי לאורך כל הפרק שהשבט של אוזי הולך להפסיד חסינות, אחרי היציאה שלו בתחילת הפרק על כך שקואץ' מהשבט השני צריך להעיף את החזקים שלו וג'ון תפס על זה טרמפ לבלבלות כבר היה ברור לאיפה נושבות הרוחות, אפילו שנתנו קצת משקל לקואצ' מוצא אליל, אבל זה לפרקים הבאים, אולי בגלל זה לא נתנו תשומת לב ל"דמות" של העונה, ולאיפה בכלל ברנדון נעלם היום לאורך כל הפרק, אחרי המשקל שנתנו לו לאורך ארבעת הפרקים הראשונים של העונה ובמיוחד אחרי ההישברות שלו במועצה האחרונה הייתי בטוח שיתייחסו אליו קצת בטסטימונים צדדיים.

 

בפרק הבא קוקרן וברנדון מגדלים ביצים, אוזי סוכן חופשי ואולי, רק אולי, יתחיל להיות קצת יותר עניין במשחק, העונה לא ארוכה, היא אמריקאית.

נכתב על ידי , 13/10/2011 09:37   בקטגוריות SURVIVOR, ביקורת, טלויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)