לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

חרטטן


היי אתה או את, אלו ששוקלים לכתת את רגליהם למימי הביצה המאבישה של חיי הפוליטיקה בעוד כמה שנים ואולי ורק אולי להפוך להיות ראש הממשלה בעוד כמה עשרות שנים במקרה טוב, אני פונה אליכם מאחר ואני מעריך שאתם בני גילי כיום, אתם חיים כמוני במדינה ורוצים כמוני שמשהו פה ישתנה, אני רוצה להאמין שאתם לא חושבים להיכנס לפוליטיקה רק בגלל הסטטוס ומכונית ה-BMW ההיברידית שהמעמד הולך להנפיק לכם על חשבון משלם המיסים המצוי, אני רוצה להאמין שאתם חושבים להיכנס לפוליטיקה מתוך תחושת שליחות להעלות את קול זעקתו של פלח בעם אם לא של כולו שדברים במדינה הזו יכולים להשתנות אם יהיה מישהו מספיק כריזמטי שיצליח לסחוף כמה עשרות אלפי אם לא מאות אלפי סקטורים אחריו, ועל הדרך להנהיג שינוי רב משמעות בדברים בהם המדינה הזו סובלת מהם מרוב שנותיה וסביר להניח עוד כמה שנים אחרי.

 

זה לא מכתב לעתיד אלא יותר מכתב לכל מי שמאמין מתוך תחושות הבטן שלו שיש דברים שצודקים במדינה כמו שיש דברים שמעוותים בה ושלא נכונים. כבר כמה חודשים העם זועק צדק חברתי ובצדק, כי יש דברים מהותיים שלא מתיימרים להשתנות, המחירים בסופר יירדו, אז יופי - שיבושם לצרכני המזון הקפוא למיניהם, אני תומך - המחירים של הדיור גם יירדו - אז יופי - שיבושם גם לכל השוכרים למיניהם ולרמת הזילות של כל המשכירים למיניהם, וגם הקבלנים יפסידו מזה ככה שהמדינה שלנו תוכל לחזור לקפוא על שמריה בכך שמה שהעם דורש העם מקבל - גם בזה אני מאוד תומך, גם מחירי הייבוא מחו"ל של מוצרים למיניהם יירדו ככה שמכונית לא תעלה פי חמישים אחוז מרגע שהיא עוזבת את דלתות המוסך אי שם בחו"ל ועד שהיא תדרוך באחד מנמלי ישראל ועל הדרך תצטרך להעלות את ערכה עקב מיסוי רכב רב עולמי שנקרא מניפולציה רגשית של הצרכן המצוי שאוהב סמלי סטטוס במקום אופניים לא רעשניות. אולי גם מחירי אלבומי המוזיקה להורדה ברשת יירדו בצורה משמעותית כדי לגרום להורדות בלתי חוקיות להתמוסס כי אף אחד לא אוהב שדופקים אותו אפילו אם כל מה שהוא עושה זה אומנות בה הוא מאמין, אולי העולם ייכנס למצב של כעס על העם היהודי שוב בגלל טעויות שאנחנו עושים או כאלו שרק נראות ככה כלפי חוץ בגלל שהתקשורת משקרת או מראה רק את חצי הכוס המלאה, אולי בכלל כלל העולם ייכנס למצב קטטר עקב איכות סביבה בזיונית בה כדי לנשום דרך קבע צריך מיכל חמצן צמוד לכל אזרח מרגע היוולדו בפגייה קטנה ומלוכלת בדרום העיר. אולי חייזרים בכלל ישתלטו על כלל האנושות ויגרמו לכולנו לתהות בשביל מה זה טוב כל המלחמה הבלתי פוסקת הזו ביננו לבין עצמנו על דברים ברומו של עולם במקום להבין שרומו של עולם זה סתם מיתוס שהיה צריך ממזמן לגווע מן העולם ולגסוס לו עד חידלון שכל מה שהוא באמת יזכיר לכולנו זה רק צל חיוור של עצמנו על טיפשות באמונה (אבל זה כבר עניין לפוסט אחר, אם אי פעם אני אחליט להעיז לחשוב עליו).

 

אולי כולנו נמות, אולי כולנו נחיה, אולי כולנו נמשיך לגדל את ילדינו מתוך תחושת חידלון מוחלט לדור ההמשכיות שלא תיפסק לעולם כי אלו הדברים הנכונים לעשות כי עדיף לדבוק באגן של עצמנו במקום לתהות מה קורה אצל השכן שלנו שממשיך לשמוע את האלבום העשרים טריליון של דודו אהרון כי זה מה שתופס היום, אולי נמשיך לשבת במקום עבודתנו ולשמוע מהצד את השיחות של העובדים לצידנו ורק לבוז להם ממקום יושבנו על החפירות האינסופיות שלהם על כלום ואם כך על הכול, על האמונה הבלתי מתפשרת בבורא עולם ומצד שני ביומרנות על כך שהרכילות המשרדית זה האישו של החיים ועל כך עלינו לשוחח היום כי זה מה שנקרא ההיפ של ימינו. אולי בכלל עדיף לשים מוזיקה באוזניים והלגביר את הווליום ככה שאפשר להתנתק מכל מה שקורה מסביבנו בעולם ורק לראות את העולם חולף לו מבעד לתמונות, פאזה אחרי פאזה כשברקע הצלילים עוזרים לחוט המחשבה להתעוות טיפה יותר ועם כך לגרום להכול להישמע הרבה יותר הגיוני. אולי, רק אולי, אפשר גם להפסיק לחרטט כאן ועכשיו לכלל קוראי הפוסט שמצפים למצוא נקודה משמעותית בין המילים הנרשמות שמנסות באמת להגיד משהו ולא סתם להיכתב מתוך פרץ של כתיבה שעדיף לו להיכתב מאשר להמשיך לצפות בספרים האינסופיים המקיפים אותי בהווה ומצפים לפרץ יוזמה לעשות משהו איתם ולא סתם לתת להם להעלות אבק ולהותיר את כל הדמיון הכתוב בהם להגשים עצמו ולא סתם להיות, כי רעיונות של אחרים זה העתיד של כולנו, לבד אנו לא נצליח להתקיים, הם ממשיכים אותנו ואנחנו אותם.

 

אז כן, ראש הממשלה לעתיד שכמותך, אני יודע - לא הצלחתי להעלות לך אפילו טיפה קטנה של תהייה לגבי כמות זיוני השכל האינסופיים שחשבתי או רציתי לחשוב שאני רוצה לכתוב על מה שאולי יבוא למיטת הדווי של כולנו יום אחד, אבל אני מקווה שהצלחתי לעשות דבר אחד - להבין שגם אם שום מילה נורמלית לא נרשמה כאן על עולם אחר שאני מצפה שתנהיג יום אחד ושאני באמת הולך לתמוך בו מעומקי נפשי, אני כן מצפה ממך לעשות דבר אחד, תהיה אנושי, זה הכול, ואני בטוח שאני לא החרטטן היחיד במדינת ישראל שחושב כך, אפילו אם לא באמת אמרתי משהו חשוב.

נכתב על ידי , 12/11/2011 10:14   בקטגוריות שחרור קיטור, חדשות, מבוסס על אירועים אמיתיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)