לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

האיש הכי חכם בפייסבוק


פרסומות לקונדומים, פרסומות למחשבים, פרסומות לועדות כלכליות, פרסומות לריקודים/לרכבים/לדיאטות/לבתי ספר ולהסרת שיער. כל הפייסבוק שלי מלא בפרסומות, על רובם אני לא אתפס מת לוחץ בעיקר כי מה שהם משמשות זה דבר ראשון לשיווק מקסימלי לקהל יעד של מיליארדי רוכשים פוטנציאליים שיכניסו להם טונה של כסף, ולא - אין בזה שום דבר רע. אני לא חושב שאי פעם הקלקתי על הפרסומות המעצבנות האלה בעיקר כי הן ממש לא מעניינות אותי. פייסבוק משתמש בנתונים שהוא אוסף על כולנו ועל ידי כך משווק את היוצרים שלהם לשיווק מאסיבי לקהל היעד שלהם על פי חתכי גיל, קריירה ומה לעזאזל המצב של המשתמש המצוי מבחינת זוגיות.

 

היום, לראשונה, נתקלתי בפרסומת מעניינת, ולא בגלל התוכן שלה, ולא בגלל מה שהיא מציעה ולא בגלל מה שהיא מנסה למכור, נתקלתי בפרסומת בה רשום בזו הלשון: "מעצב גרפי, אנימטור, מחפש משרה קבועה באיזור הרצליה, רמת השרון". אחרי הקלקה קלה הלינק מוביל לאתר שנראה ויזואלית נהדר, קוסם מאויר מסובב את ידיו ומראה בהחיית מספר מילים את קורות החיים של היוצר, בן ארבעים, מחפש עבודה. זאת הפרסומת הראשונה בה נתקלתי שאני בטוח בכמעט מאה אחוז שהבן אדם ששילם הרבה מאוד כסף בכדי שתשווק לקהל היעד שהוא מחפש, שהוא לא יעשה על כל הקלקה על הבאנר אפילו אגורה, אולי כן, אבל אני ממש לא חושב ככה. כל כך נדהמתי שסוף סוף לראשונה קם בן אדם ושילם כסף על שיווק מסיבי של עצמו למציאת עבודה, בלי זילות, בלי יחסי ציבור, בלי לפנות למקומות ספציפיים, ואני ממש לא מזלזל, ואני לא מפחית מערך כשרונו, אני רק הייתי כל כך גאה באותו רגע בבן אדם הזה, שהוא היה הראשון אי פעם בו אני נתקלתי אישית שפורץ את גבולות הנורמות החברתיות ואשכרה עושה משהו מסיבי שאנשים רבים ילכו אחריו ובדרכו לאחר מכן, בצורה הכי פשוטה בעולם, לקנות פרסומת בפייסבוק כדי למצוא עבודה במקצוע שלך, אין דברים כאלה, באמת להוריד בפניו את הכובע על הרעיון. כבוד.

נכתב על ידי , 29/11/2011 08:35   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, עבודה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)