לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

הישרדות, עונה 23, פרק 12 - ביקורת


עד הרגע האחרון עוד החזקתי לחנון החיוור אצבעות שהמהלך של העונה יביא מבחינתו את המטרה הרצויה; להתקדם שלב ממקום שישי קדימה. ומה בסוף: נאדה - דפקו אותו, הבטיחו לקוקרן הבטחות, יצרו אצלו הרבה אשליות, נתנו לו חשק להאמין בעצמו יותר ולתת לעצמו פידבק על הפלפה ואז ברגע האחרון גזלו לו את החלום וגרמו לו לעוף שביעי ולא שישי בטוח אם הוא היה נשאר נאמן לשבט המקורי שלו. מאוד מאוד חבל לראות שלאנשים אין ביצים להתפלפ כמו שהוא עשה, אבל אפשר להבין אותם, היחידה שרצתה לשנות את המשחק הלאה הייתה עדנה שכבר מרחרחת את אחוריה נכבות ביחד עם הלפיד שלה בעוד מועצת שבט אחת בדיוק. אבל העיקר שלקואצ' יש תוכנית יותר גדולה בשבילה, זה מה שרשום בחיבה היתרה שהוא מפגין אליה כבר מתחילת העונה, היא אמורה להיות האחת מצלעות המשולש שלו בשלישיית הגמר אם הוא רוצה שהיא לא תקבל אפילו קול אחד לרפואה, הצלע השנייה הייתה יכולה להיות בקלות קוקרן וגם הוא לא היה מקבל שום קול, במיוחד שמתעבים אותו בצד השני של הפודיום. אבל לקואצ' יש תוכנית יותר גדולה, לי היא עדיין לא ברורה אבל וואטאבר, ממש לא אכפת לאף אחד.

 

העיקר שראיתי סוף סוף את ריק מדבר, לראשונה במשחק, הוא נשמע כמו חבובה מהלכת עם כובע של בוקרים, מתחיל להיות ברור מה הוא עדיין עושה שם, הוא קול צף, בדיוק כמו מקק שלא יירד בשירותים גם אם נוריד את המים שמונה פעמים רצוף. היה גם ממש חביב לראות את קוקרן משקר על יום הולדת בשביל לקבל יום בלי הדחה מתוך מטרת סימפטיה ובסוף נאלץ להסתפק במסאז' לרפואה והבטחה משני שחקנים שיתמכו במהלך חזק שלו אם הוא יצליח להזרים לכיוונו כמה אנשים. יכול להיות שמה שהרס לו בסוף את התוכנית הגרנדיוזית באה דווקא מכיוון לא צפוי של הבן אדם היחיד שבזמן צילומי העונה בארצות הברית חיפשו אותו אחים רחמניים מבית משוגעים, ברנדון, שהשבירה שלו שהפכה לרוטינה בזמן המועצה מצביעה על דבר אחד פשוט - הבן אדם פשוט מיוסר טוטאלית ולא יודע איך לגרום לאחרים להבין שלא משנה מה יקרה הוא לא יתפלפ לעולם, כמו שזו החולשה שלו זה גם החוזק שלו, וגם הוא לא יעשה שום כסף מהתחרות הזו אלא אם כן הוא יעמוד בשלישייה האחרונה עם אנשים כמו עדנה וקוקרן (שזה עלול לקרות רק אם הנחנח ינצח את אוזי, ואי אפשר סטטיסטית אפילו להתחיל לחשב כמה זה לא צפוי, אבל אולי, היו מקרים מעולם). את ברנדון סופי תנצח, גם אלברט ינצח, אולי ריק לא. לא נותרו שם כבר דמויות להערכה, אם אוזי הגאוותן יחזור למשחק לפחות יהיה מעניין לראות אותו מנסה להתחרבש בשלביו הראשוניים בתוך המשחק, כי אף אחד לא ירצה לראות אותו נשאר, במיוחד שהם יודעים (כולם אבל כולם) שאין להם סיכוי כמעט לקחת אותו בסוף. הוא פשוט יצטרך לתת ספרינט של חסינויות כדי להגיע לסוף, אבל אולי דווקא קואצ' יציל אותו, יש בו הערכה מטומטמת לאנשים עם כוח רצון.

 

בכלל - איך הם עוד לא ניסו לגרום לקואצ' להוציא את האליל החוצה עד עכשיו אין לי מושג, הם כנראה לא יודעים מתמטיקה, כי אם נותרו שם נכון לעכשיו שישה איש, נוסיף הדחה אחת על בזבוז אליל, זה אומר שאין מקום להתחרבש בכלל יותר, אם לא יקרה משהו בפרק הבא (שכנראה הוא לפני אחרון) אז הם לא יצליחו לעשות זאת לעולם. לפרק הבא עדיף להחזיק אצבעות לעדנה, שבזמן המועצה קיבלה את המשפט של הפרק שפשוט השתיק את כולם - מה אם היא תקח חסינות?

נכתב על ידי , 1/12/2011 09:37   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NetaMimi ב-2/12/2011 18:12




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)