העונה הראשונה הביאה חמישה פרקים בשבוע, חמישים פרקים לכל העונה, התמכרות אידיאלית למי שמסוגל לספוג "תרבות" אומנותית טלוויזיונית. העונה השנייה מביאה שני פרקים בשבוע, עשרים ושישה פרקים בסך הכול, מה שמשליך ישירות על המסקנה הבאה: רייטינג + תקציב + שחקניות/דוגמניות + מכירת הפורמט לחו"ל = אנחנו כבר לא טלנובלה יומית, אלא סתם גוררים עונה כדי שבעונה השלישית יהיה לנו עוד תקציב לשחקנים יותר גדולים, עם אווירה יותר נרחבת ועלילה יותר מופרכת. את האמת - אישית זה לא מפריע לי, אני ממש אוהב את הסדרה הזו, פעמיים בשבוע ששווה לראות משהו ישראלי שהוא לא ריאליטי ולא חדשות על המלחמה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק (או: על פי אתר דבקה - המלחמה בין ישראל לאיראן תתרחש בין אמצע חודש דצמבר לאמצע חודש ינואר, כך סוכם בין ביבי לאסד, אין לי מושג איך הם נפגשו, אבל זה דבקה, הכול בערבון מוגבל).
בעונה השנייה החבר'ה רואים את גל גדות במשחק כדורגל, ובמקום להתרכז בה הם מתרכזים באיציק רוקד עם דגל הקבוצה שהוא אוהב, משם לפה הם רצים לשדה"ת עם הכסף שקצר קיבל כי אימא שלו היא לא אימא שלו, אוכלים עוגיות חשיש ורואים את זוטא שם מבזבז את הכסף לוטו בו הוא זכה, במקביל מוטי מגלה ילד שנורא דומה לו בפייסבוק ומחליט שהוא האבא המיועד ונוסע לספרד לברר עניינים, איכשהוא במטוס פוגש את איתי שהיה בעונה הקודמת שוטר ולפתע סוכן מוסד בכיר, אחרי זה נפגש עם החברים במלון בצרפת, שם כולם רואים את איציק, קצת ברכות וחיבוקים, משום מקום מחבלים במלון, איתי בכלל חוטף כדור, מוטי (שהיה בסיירת, אבל זה בסדרה, במציאות הוא היה ימ"חניק ב-890, אמיתי) רואה את איתי רב עם מחבל, מציל את המצב, מבהיל את איתי ביחד עם החברים שהתאחדו לרופא פרטי ולמקום מפגש של המוסד, שם לוקחים להם את הפספורטים כדי שיוכלו לחזור לארץ, ונעלמים. אחרי כמה דקות המחבלים מגיעים, החבר'ה בורחים לספרד, מוצאים עבודה באותו מלון בו רלי אאוחניה (אימא של הילד של מוטי) נמצאת, מוצאים בן אדם אלכוהוליסט שיבריח אותם לארץ, ועל הדרך נסחפים לאשליות של ניוטון על כך שאי אפשר לסמוך על המוסד בחו"ל, כי גם אותם רוצים לחסל. מופרך?? אני בטוח שלא רק לי. בכלל אני לא מתלונן, ממש לא, אני רק מנסה להבין כמה דברים פשוטים - למה לא מראים לנו את הנסיונות של המוסד לאתר את החברים, אמורים להיות להם יותר אמצעים, גם בחו"ל, בכדי לאתר את החברה בחו"ל, מצלמות אבטחה, יונת דואר, משהו-כלשהוא. אבל לא, הרבה יותר קל להשליך את האחריות על המשטרה הצרפתית-ספרדית ואת המי מנוחות בו נוקטים מוטי והחבורה בזמן שהם מחכים שהם יתפסו אותם, למה הם לא ניגשים פשוט לשגרירות ישראל איפשהוא ומנסים את מזלם אין לי מושג, ועצם העובדה שאיתי כבר התעורר מעלפונו בארץ ולא מדבר על המצב גם מעורר תמיהה, יכול להיות שבגלל שהתסריטאים עסוקים בלגרור את העלילה על כלום בדמות רומנים לא ברורים בין הבת של דני סנדרסון, אור גרוסמן, אור גדות והשחקנית הספרדייה שמשחקת את רלי אאוחנייה, אז אין להם זמן להשקיע בעלילה, מופרכת לשתהיה, אבל אין תלונות, באמת שאין. גם בעונה הראשונה גררו את העלילה בצורת - מוטי וחבריו חושבים על רעיון לעשות כסף - פרק או שניים אחר כך חבר של שיר הורס להם את הרעיון, וחוזר חלילה. אז גם בעונה הזו הגרירה קיימת. משום מה זה משמעותי לעלילה, אחרת הם לא היו עושים את זה, לא?
דווקא אחרי שהם הצליחו למכור את הסדרה לחו"ל ציפיתי שהם יפציצו יותר, ואת האמת הם עשו את זה - בעונה הנוכחית עד לפרק שהמחבלים רודפים אחריהם התלהבתי, באמת אהבתי כל סצנה, אבל מאז שהגיעו לספרד הם במצב נינוח, כאילו התסריט עושה לצופים אצבע משולשת ואומר - סחבתם שישים פרקים, תסחבו עוד קצת, יש מה לעשן, אנחנו באמסטרדם.