לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

הישרדות, עונה 23, פרק 14 - ביקורת


בא לי לרשום שאנשים שהולכים לתוכנית ריאליטי בטלוויזיה, במיוחד אחת שמתבססת על מרמה ושקרים, הם אנשים שבאים לשחק בשביל להרוויח כסף, לעשות את מה שהם צריכים לעשות כדי להגיע לסוף, כמעט בכל מחיר. בא לי לרשום שאנשים שהולכים לתוכניות ריאליטי בטלוויזיה, במיוחד כאלה שרצוי לשקר בהם מינימלית, הולכים בשביל לקחת את הכסף ולא בשביל החוויה של להיות סלב אינסטנט. בא לי לרשום - אז מה. זה לא אומר שהם באמת יהיו כאלה, יש כאלו אנשים, דוגמת ברנדון האנץ שעף בפרק האחרון, שהולכים לשחק במשחק הזה ואז חווים משבר אישיות שיוצא טלוויזיונית כל כך מאכזב, כל כך לא ברור, כל כך אמונתי שרק אם אתה מאמין אדוק בדת ורוצה להחזיק אצבעות לשומר במרומים (מכל דת לשתהיה) שעושה הכול בשביל לראות אותך מתחרבש בתוכנית ריאליטי בשביל שיהיה לו משהו מעניין לראות, בטח אלוהים מצחקק לו שם בפינה, יכול להיות שהוא עומד על הענן הכביר שלו ומתמוגג איך זה יכול להיות שכבר שתי עונות רצוף המוטיב האלוהי תופס מימד גדול מדי, ענק מדי, אפילו ממה שהוא בעצמו ציפה שיהיה.

 

יכול להיות שברנדון עוד יזכה במשחק וכל המילים כאן למעלה סתם נזרקו במהירות למקלדת בלי באמת לחשוב, יכול להיות שהוא ינצח את אוזי באי המתים, יחזור למשחק, יגיע לפודיום האחרון עם כל אחת מהוריאציות שעוד נותרה שם, וינצח אותם בגלל שזה חלק מהתוכנית האלוהית בשבילו, ומצד שני יכול להיות שהוא יצא סתם טמבל, הכול יכול להיות בעולמו של ברנדון האנץ. אני גם לא באמת יכול לקרוא לו נאיבי, כי אלברט שקיבל ממנו את החסינות במהירות הכי זריזה שאי פעם הייתה במועצת שבט (כמה זמן לקח לו לקום על הרגליים - חמש שניות, שנייה, פחות) לא בגד בו, הוא הצביע ביחד איתו לסופי וכל העיניים אפילו לכיוונו של קואצ' שבחר בסוף את מה שבחר. אלברט לא בגד, לא שיחק על שקר ועוד שקר, הספיק לו הסיפתח - בכלל אלברט הוכיח שאם אתה נמצא בחמישייה האחרונה וכולם יוצאים נגדך אז עדיין יש סיכוי קלוש לצאת מזה, ואלברט מצא את הפתח - הוא מצא בן אדם חלש ומאמין, שאם טופחים לו מספיק על השכם מסוגל להאמין לכל מילה שיוצאת לו מהפה, ברנדון כל כך שבור ורצוץ במשחק הזה שאני באמת התפלאתי שהוא הגיע עד לפה, היה לי ציפיות כל כך גדולות ממנו במשחק הזה בעיקר בגלל הקשר המשפחתי, וזה אמנם הברקה להביא עוד בן האנץ למשחק, אך הפעם (אם צופה רוצה לראות תחמן תחמן) התחקירנים קיבלו לידיים שלהם את ההאנץ הלא נכון, אבא של ברנדון היה יכול לצאת פליפר, ברנדון הוא ילד כאפות שממשיך להחזיק באמונה הבלתי מתפשרת שמה שצריך לקרות קורה, וככזה הוא רוכש מספיק הערכה, אבל אולי לא במשחק הזה (ואולי כן, אם הוא יגיע לסוף וישנאו את השאר על הפודיום הוא עוד עלול לקחת, אבל הסיכויים שואפים ל-1% כרגע).

 

יום ראשון נגמרת העונה, אי אפשר להגיד שהיא הייתה רעה, כי עדיין הצליחו לשמור על שקט תעשייתי בכל פרק ופרק ולא תמיד היה ברור לאן העניינים הולכים (לפחות עד הפלפה של קוקרן, משם הכול היה סלול עד לפרק הנוכחי), חשבתי לכתוב עוד קצת על הפרק אבל אני עדיין בשוק, עוד טיפש נפל, איך יכול להיות שלבן אדם יש סיכוי לעשות מיליון דולר בחודש וחצי והוא עוד זוכה בחסינות להביא אותו ממש לשלבי הסיום והוא עדיין בוחר לקחת סיכון אידיוטי, שמישהו יסביר לי את זה, אני ניסיתי להסביר את זה בעיקר לעצמי וכל מה שיוצא לי מהראש זה - מה?

נכתב על ידי , 15/12/2011 09:27   בקטגוריות SURVIVOR, ביקורת, טלויזיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-16/12/2011 08:25




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)