לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

the voice ישראל, פרק 1 - ביקורת


 

 

אין על צביקה הדר, יושב לו על כורסת הזהב שלו ומחזיק בידו שרביט, סופר כסף וטופח לעצמו על הכרס, כבר כמעט שני עשורים בפריים טיים ונראה כאילו זה לעולם לא יספיק לו. כי ז'וז'ו חלסטרה יצא להפוגה מהטלוויזיה אחרי העונה האחרונה של כוכב נולד עם טעם טוב בפה, כמה שניות אחרי שחגית יאסו זכתה הוא עמד מול עם ישראל והכריז שבקרוב מתחילים האודישנים לעונה העשירית, אולי האחרונה במספר. באותם רגעים הוא לא ידע שמרגול תואשם בפרשה פסיכית, לא ידע שהתקשורת תתקיף את ברבור הזהב שלו מכל הכיוונים ולא ידע שיהיה כתם שיהיה מאוד קשה למחות כמה חודשים אחרי. באותם ימי הגמר העליזים המחאה החברתית הייתה בשיאה, הפגנת המיליון, הטריליון והזיליון, וצביקה תומך במחאות כי הן באות מהעם, והעם זה מי שמממן לו את המשכורת, בצורה עקיפה או ישירה זה לא העניין, העיקר זה לא לתמוך, אחרי זה לאכול את הלב. 

 

קצת לפני סוף 'כוכב' האחרון התחילו לרוץ באוכלוסייה האודישנים ל-THE VOICE, טוקבקיסטים הגדירו את התוכנית כפוטש אחד גדול כדי להחליף ממלכות, שלטי פרסום ברחובות נקנו, פרסומות התחילו לרוץ, אפילו מתמודד ישראלי בהולנד גרם לארבעה מנטורים נוכרים להסתובב בגלל הגרסה שלו לסינדי לאופר, בהפקה בחרו ללכת על מישהו שהוא לא צביקה הדר שיהיה המנחה, עדיפות לצעיר שידבר בגובה העיניים ולא יתברבר יותר מדי, כנראה רשת לא עשו אודישנים יותר מדי אלא החליטו לחסוך כסף, העדיפו להשקיע במנטורים שיזליגו לכיוונם כמה שיותר רייטינג ביום שהתוכנית תעלה לאוויר. אביב גפן, שרית חדד, רמי קליינשטיין ושלומי שבת, כל אחד והז'אנר שלו, העיקר זה לשבור את הסטטוס קוו של כוכב ועדיף בתחילת השנה כדי שתהיה קונטרה ראויה מבחינת רייטינג להישרדות VIP, לאח הגדול ולמירוץ למיליון. אין לי מושג כמה הקונטרה הזו תתפוס בהמשך, אבל לפחות על פי הסיפתח התוכנית נראית טוב, עשויה טוב, הזמרים זורמים יחסית והמנטורים מתווכחים קלות, לפחות כרגע, עד שהדם יתחיל לזרום זה רק עניין של זמן.

 

בקטנה על דברים שהפריעו: למרות השם הלועזי לחלוטין שדורש ללחוץ על האותיות במקלדת גם באנגלית וגם בעברית הפריעה לי בעיקר העובדה של הז'אנר של 'לא לראות את הזמיר עד שתיפול ההחלטה', לא בגלל שזה הדבר הנכון לעשות בתוכנית זמרה, יותר בגלל שהיו יכולים ללכת עם הקונספט עד הסוף - וזה אומר להשאיר את המתמודדים באפלה עד הגמר או מינימום התוכניות אולפן החי הראשונות, אפילו לתת לאנשים לשלוח סמסים על עיוור, כמו ברדיו רק בטלוויזיה, אבל אין מה להאשים את ההפקה, זה הקונספט, איתו הם צריכים להתמודד. חוץ מזה די אהבתי את הכיסא המסתובב, בעיקר בגלל שיש מנטורים שלא שיחקו בחיים שלהם בכיסאות מוזיקלים ככה שאין כמו להפריע למתמודד אודישן עיוור באמצע השיר על ידי סיבוב הכיסא מול העיניים שלו.

 

3-2-1-1, זה היחס נכון לתוכנית הראשונה, חדד לקחה לה שתי בובות שייפלו בהמשך ועוד איזה קטלין לעז מחמד, העיקר שלאבי גואטה תהיה קצת עבודה בהמשך בלריב מול הליקון, זה חשוב. אביב התחרה בעיקר עם עצמו על להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, העיקר שבלאקפילד קיבלו אזכור, האלבום האחרון שלהם לא היה טוב. שלומי ורמי שיחקו בינם לבין עצמם במשחק 'מי הולך לבחור את המודח הראשון מהתוכנית' והמשפחות שעמדו מאחורי הקלעים תהו בינם לבין עצמם אם חשיפה ב'רשת' שווה לחשיפה ב'קשת', העיקר שלא יהיה כשל טכנולוגי בכיסא המסתובב.

נכתב על ידי , 7/1/2012 23:25   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)