לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

האח הגדול 4, פרק 3 - ביקורת


יאללה סופי, הביתה, אני לא רוצה לראות אותך יותר, לא רוצה לשמוע ממך יותר, לא רוצה לחשוב שבזווית העין את צצה לי פתאום ולא רוצה לדמיין אפילו איך יהיה לראות את הפרצוף שלך על המסך טלוויזיה שלי בשלושה חודשים הקרובים. כנראה משעמם לך שם בבית, אני יודע, את לא היחידה שמרגישה את זה, מתיישבת לך אי שם בקוקו-נסט, מפדרת פרצופך, משייפת ציפורנייך, חושבת שאת יכולה לשדך אנשים האחד לשני ועל הדרך נאחזת במנטרה איתה הצגת את עצמך העונה - "אני מחפשת אהבה" - זה לא נראה טוב, לא נשמע טוב ולא מרגיש טוב. לא יודע למה, מכל הדיירים בבית נכון לשבוע הראשון את היית המשעממת מכולם, אפילו יותר מאלו שלא ראינו ולא שמענו מילה, אז פנונה קיבלה שם ולא עשתה יותר מזה כלום, גם יאנה שחוץ מלהתחבב על קותי לא עשתה משהו בדיוק, אבל הן לא את, את סתם היית נאחסית ואפילו לא מעניינת יותר מדי. מעדיף לראות על המסך שלי אפילו במשך החצי שנה הקרובה קרבות פסיכיים בין הדובר של אלן גינסבורג לברי וזיוה, אפילו מוכן לשמוע את הנהימות של קים האפיקורס שחושב שזמנו קצר והמלאכה מרובה ולכן הוא תוקף על כל פיפס, במיוחד אם הפיפס קשור לדברי תוכחה על דת מול מדינה. מוכן אפילו לראות את הרומן שלעולם לא ייבנה בין הריסים המזוייפים של אביבית לאדון יהלומן תופח על שכמותיו רגב. אפילו אני מוכן לשמוע בלופ נונסטופ במשך חודשיים את קותי מאיים על זיווה שהוא עומד לירוק עליה אם היא תמשיך עם הבולשיט שלה (לא שודר). את כל האנשים האלה אני מוכן לראות פחות בגלל האג'נדה ויותר בגלל שטלוויזיונית זה יותר מעניין, הרבה יותר מנהתקרצצות המיותרת והלא קשורה לכלום של סופי שרק תמאיס את כולם עליה (וכבר התחילה להמאיס עליה את הבית). לא יודע, קשה לי להסביר את זה, זה כאילו היא לא קשורה שם לכלום, רוב האנשים בבית פרובוקטיביים במידה מסויימת, סופי סתם שם, לא ברור בדיוק למה, 17 איש נכנסו לבית ולא חיכו אפילו יומיים כדי להתחיל להתפלג למחנות (ביניים), וטוב שכך, כי זאת הדרך היחידה להתאהב במסך שלי שוב פעם.

 

אז דודו ובטי בהיריון, שבוע הבא הילד בטח ייצא לאור עם איזה מיני אולטראסאונד, שבוע אחרי זה הוא כבר יתחיל לזחול ועד סוף העונה הוא כבר יוציא את המילה הראשונה מפיו, אני רק מקווה שהפרצוף הראשון שהוא יראה לא יהיה של סופי, חבל, להיות העובר המפורסם במדינה זה לא קל, אם לילדים בפייסבוק כבר ממזמן אין פרטיות כי כמעט כל מי שאני מכיר שם את התמונות של עוללם בלי לשאול אותו אז מה יגיד העובר?

נכתב על ידי , 8/1/2012 23:10   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-9/1/2012 18:12




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)