לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

האח הגדול 4, פרק 4 - ביקורת


אני לא מאשים את קותי על החרמנות שלו, אי אפשר להאשים אותו, לא כשלא משנה את מי היו שמים בבית ביחד איתו הוא היה לא היה מפסיק לתהות בינו לבין עצמו אם יש מצב, כי במקרה של קותי באמת אפשר להגיד שזו הייתה יכולה להיות כל אחת, כל מי שהייתה נותנת לו מינימום תשומת לב הייתה יכולה להיות מבחינתו פוטנציאלית. המקרה שלו ושל יאנה לעומת אביבית ורגב הוא קצת שונה, לא בגלל שבין שני הזוגות יש מתח מיני, יותר בגלל שלא משנה איך אביבית מציגה את הסיטואציה שלה ושל רגב זה ברור שזה הולך לאיזה שהוא מקום, במיוחד שהיא הבינה שיש לו כסף והוא הבין שהיא סוג של צ'יצ'ולה. לעומת זאת גם אם יאנה לא הייתה רוצה אני חושב שקותי היה פחות מבין את זה. אני חייב לתת לו קרדיט כלשהוא, קותי הוא אמיתי, אני לא רואה אצלו יותר מדי מניירות ומסכות, הוא שם את עצמו כמו שהוא בלי לחפש על מה לתקוף אחרים, גם כשזיווה מעלה לו את הסעיף והוא צורח עליה 'תסתמי את הפה, יא חתיכת מטומטמת' הוא לא מחפש אותה, הוא פשוט פועל על פי הנוירונים של המוח שלו בתקיפה ורק אחר כך לחשוב על זה, בדיוק כמו בן אדם שלפני הרבה מאוד שנים שחרר את המחסום הוירטואלי בין מה שהמוח משדר למה שהפה משדר, בדיוק כמו בן אדם שלא טורח להסתיר את הגזים שמתערבלים לו בבטן והוא פשוט פולט נפיחה בלי פרופורציה ורק אחר כך מבקש סליחה. ואלו היו יותר מדי שורות על לנסות להבין למה לעזאזל נתנו עורכי התוכנית הנוכחית וזו שלפניה במה לשצף הדיבורים של קותי על כך שהוא ישן מיטה ליד אביבית והוא יכול להביא כל אחת בבית, ושמבחינתו הכי קרוב לאלוהות זה מירי בוהדנה, ציצים ושפתיים. כי העורכים זורמים עם מה שקורה במוח של קותי, שמים לו מוסיקה משעשעת ונותנים לו במה לכמות השטויות שהוא פולט מהפה, זה לא שקותי שולט בזה, אלא פשוט שלא ממש אכפת לו מאיך שהוא מצטייר. 

 

גם תמיר הוא די מציאותי (אפילו שהוא היצור הכי קרוע בטלוויזיה נכון לכרגע), אולי גם שרי ויאנה, כל השאר בלי יוצא מן הכלל הם חבורה של פרובוקציות מהלכות שמחכות לפיפס שיוצא מהפה של המתמודדים האחרים בשביל להיות קונטרה לאחרים. זיווה היא הכי פסיכית שם, כשהיא זועקת אל כלל האוכלוסייה בבית בציניות המהולה בתוכה היא צועקת ישר אל המצלמות וישר אל אלוהים, זה או זה או שממש היא מאמינה בכל מאודה שאף אחד מהצופים בבית לא קולט שגם אם היא פסיכית לחלוטין היא מפריזה את עצמה בשביל לעורר סערות בכוס תה. תוך כדי כתיבה של השורות האחרונות על זיווה הפייסבוק שלי מעלה סטטוסים על כך ש"אוי אלוהים תסלח לי אבל אני לא יכול לראות עוד את הזיוה הזאת פשוט זוועה כמה שהיא מטומטמת הלוואי שהיא תלך היום הביתה", וקשה לי שלא להסכים, אבל למרות הרצון לראות אותה עפה אני מקווה שהיא תישאר, אפילו עוד הרבה, תגדירו אותי כמחפש דם זול או כנהנה מסבל של אחרים, אבל בזכות הסצנות בין הפסיכופטית התורנית לרבנית שלה, והקונטרות הרבות שעומדות למולן העונה הזו פסיכית לגמרי, וככזו זה פשוט תענוג לעיניים. אם הדתיות, קים וסער ייצאו מהבית העונה הזו תתדרדר לשעמום, בטוח יקרו שם דברים, כי אין ברירה אחרת כשמתפעלים 17 אנשים 24/7, היא אפילו לא תהיה משעממת לחלוטין, אבל הקונטרות של דמות אל מול דמות זה מה שעושה את העונה הזו למוצלחת במיוחד. רק דבר אחד קטן לגבי הנאום של שרי על כך שהיא מרגישה שהיא לא לבד בעונה הזו ושהיא חושבת לעזוב בשביל שאחרים יעשו כסף בגלל שיש להם סיפור חיים יותר קשה, אני קונה את מה שהיא אומרת אבל בסייג - אל תהיי נאיבית, יש כאלו שנכנסו לבית בשביל הכסף ובשביל זה מתעלים את הסיפור האישי שלהם קדימה, יש כאלו שנכנסים רק בשביל לקבל תוכנית טלוויזיה עוד איזו שנה או פחות ויש כאלו שמחפשים תשומת לב יותר גדולה ממה שהם קיבלו בחיים האמיתיים שלהם (אולי).

 

אני מאמין שמה שהציל את סופי מההדחה האחרונה זה בגלל המריבה שלה עם זיווה על מצב הרגל, סופי היא עוד צד של קונטרה במחנה של הבית בחילונים נגד דתיים, וככזו היא הצילה את התחת שלה ברגעים האחרונים, אבל לא נורא - יש עוד יותר מדי פרקים והזמן קצר. המודחת הראשונה עשתה היסטוריה אישית בתור מישהי שהתחתנה, נכנסה להיריון, לא קיבלה זמן איכות עם הבעל אחרי החתונה (קשה לי להאמין שסקס היה שם מאז שנכנסו לבית) וכל זה בפחות בשבוע. דודו יצא אחריה במדרגות וחשבתי שהוא יוצא אחריה, קשה לי להאמין שהוא יישאר שם עוד יותר מכמה ימים, עם כל הרצון הטוב שדודו רוצה להביא את המיליון הביתה, תהיה לו תחרות קשה מדי, להיות רחוק מכלתו הטרייה לא יעזור יותר מדי. במיוחד גם אחרי שבימים האחרונים רגב ביקש מבטי שתמציא לו שיר על סקס ואז בתור קונטרה דודו אמר לו שאם לא היו מצלמות רגב לא היה שם עכשיו. לדודו יהיה יותר מדי קשה לעמוד בסיטואציה בלי אשתו שבהיריון, לא משנה כמה רצון טוב הולך להיות לו.

נכתב על ידי , 10/1/2012 22:24   בקטגוריות טלויזיה, האח הגדול, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-10/1/2012 22:34




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)