לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

the voice ישראל, פרק 2 - ביקורת


בכל פעם מחדש שאני רואה תוכניות ריאליטי על מוזיקה אני קצת בז לעצמי, בעיקר בגלל שאני לא מבין במוזיקה, אני לא מבין במעאוולים או בהרטטה של הקול, לא מבין ברוקיסטיות או בפוזה, לא מבין בכל הבולשיט מסביב שמהווה את מה שהופך את המיני זמרים האלה לזמרים ולא מבין בבחירות של שופטים שבוחרים את מי שהם חושבים שייצג את הבחירות שלהם כמו שצריך במי צריך להיות הזמר הבא של ישראל, לפחות עד כמה שמשתתף בתוכנית ריאליטי יכול לצאת זמר. אבל בדבר אחד אני כן מבין ואת זה אי אפשר לשנות, אני מבין בניתוח של הגוש דמעות בגרון שנתקע או לא נתקע ברגע שמתחיל שיר יפה והזמר ששר אותו מצליח לצבוע אותו בצבעים יפים, כאלו שרק עניין של טעם יכול לשפוט אותם. 

 

יש משהו מאוד מעצבן בשופטים של THE VOICE, קשה לי להצביע עליו בדיוק, אולי זו העובדה שהשופטים מסתכלים אחד על השני כדי לקבל מושג על מה האחרים חושבים לפני שהם מסתובבים, אולי זו העובדה שאם שופט מסתובב והזמר עדיין שר אז השופט רוקד כאילו אין מחר, אולי זו העובדה שאם אף אחד לא מסתובב אז זה די מעליב, אפילו יותר מלהגיד לבן אדם בפרצוף שהוא חרא זמר. אבל ככה הפורמט עובד, מכל הזמירים והזמירות העונה עדיין לא נתקלתי בזמר אחד שממש היה שווה להסתובב בשבילו, הם לא מלהיבים ומרהיבים, גם בלי לראות אותם ככה אני מרגיש. היו זמרים שיצרו מיני גוש בגרון והיו כאלו שהעלו לי חיוך אבל עדיין לא יצא לי לשמוע קול אחד שיגרום לי אשכרה להתלהב ממנו עד כדי כך שיהיה שווה לחלוטין אפילו להשקיע בלפתוח את הנייד שלי שוב ל-SMSים יוצאים. זו אולי הסיבה שאני לא רושם כלום על אף אחד מהמתמודדים, לא כי לא מגיע להם, יותר כי השופטים הרבה יותר מעניינים מהמתמודדים. ובתוכנית של מוזיקה שאמורים להתרכז בה בשירה של הזמרים ולא במריבות המטומטמות בין השופטים כולנו מפסידים. הקרדיט היחיד שאני אתן לאודישנים נכון לכרגע זה שיש להם אומץ על הבחירות של השירים הרבה יותר ממתמודדים בתוכניות שירה אחרות. עדייין מוקדם מלהצביע לאן העונה הראשונה של התוכנית הזו הולכת כי סטטיסטית מבין ה-14 כפול ארבע (56) מתמודדים שהולכים להתחיל את העונה הזו בסופו של דבר בטוח יהיה ביצוע אם לא שניים שיעיפו לי את התחת, אבל עדיין לא נתקלתי בו, בעיקר לצערי. המזל שיש עוד איזה טריליון תוכניות עד שהעונה תסתיים, ככה שבסופו של דבר גם הריאליטי הזה ייגמר.

נכתב על ידי , 14/1/2012 22:45   בקטגוריות טלויזיה, THE VOICE, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-15/1/2012 11:08




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)