לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

the voice ישראל, פרק 3 - ביקורת


מצטער להפריע לכם בשעה מוקדמת של הבוקר, אבל שכחתי לראות את התוכנית ביום שבת ותוך כדי צפייה במרתון האודישנים של THE VOICE שלא הולך להיעלם לכולנו מהמסך יותר מדי בקרוב פתאום זה פגע בי. האנשים האלה שגורמים לקאסטה של השופטים להסתובב אליהם ולראות מי הפרצוף מאחורי הקול יודעים איכשהו לעשות משהו עם הקול שלהם, אני מגדיר את זה ככה עד עכשיו - סטטיסטית חמישים אחוז זמרים בלאי ומבין החמישים אחוז הנותרים שעברו למצב נבחרות הם בכלל בליגה אחרת.

 

לא יודע איך לא קלטתי את זה עד עכשיו, אולי עבר קצת פחות מדי זמן מהעונה האחרונה של כוכב אבל בשיא הכנות יש שם אחלה זמרים. מראש אפשר לקלוט מי הבלאי ומי יודע מה הוא עושה. בשביל לא להכביר במילים ולהגיד מי ומה ולמה - עד עכשיו שמתי לב לשלושה מעולים, אחת משבוע שעבר שהשירה שלה מהאודישן נתקעה לי במוח יומיים, ומהתוכנית האחרונה האיש עם הכובע האדום ששר פעם בבוטן מתוק בקרקס, שהייתי בטוח שהוא ישיר את השיר שלו מאז ויגרום לשופטים לחשוב שזה חיקוי עלוב של הזמר המקורי, ושאולי אף אחד לא יסתובב אליו ואז הם יאכלו את עצמם. במקום קיבלנו זמר פצצה שהולך לאכול את הבמה. גם סיון טלמור הייתה סבבה לחלוטין. היה פספוס עם אחד שלא הסתובבו אליו בכלל, משהו ארגנטינאי. ואז המנחה החליט להגיד למישהי שברוכים הבאים לעולם האמיתי מהעולם הווירטואלי אבל שכח שמאחורי המקלדת ומאחורי מסך הטלוויזיה נמצאים אותם אנשים. רק לראות את כל בנות הכיתה שלה צווחות חוזרות אחרי כל מילה של השופטים שעשע קלות, היה קצת פספוס איתה שאביב לא הסתובב כי הוא היה יכול לעשות ממנה מפלצת אבל העדיף לזרוק אופציה עתידית למישהי שתסובב שירים כמו שצריך. היה עוד אדם שנתן וואחד שואו ואף אחד לא טרח להסתובב בשלו וניסיתי להבין למה, פשוט טיפשות או חוסר החלטיות כשיש לשופטים את היד על ההדק, לא ברור, לא נורא. הם העדיפו לקחת במקום כמה ניירות בדרך למיחזור. התוכנית הזו טובה אם רק מסתכלים לא על מי שלא עובר שזה בסך הכול מילים אחרות ללשרוף לי את הזמן, אבל כשיש זמרים טובים, לא משנה מה הסיפור שלהם, זה שווה את הכול. קחו לדוגמא את האיש שעשה את "את תלכי בשדות", אין הרבה דברים כאלה.

 

יש פוטנציאל שנים קדימה לתוכנית, במיוחד שהמתמודדים שם מביאים שירים אחרים מדברים שאלו שהגיעו לכוכב איתם (לפחות לרוב), ואנחנו רק באודישנים, אני יודע - אידיוט, אבל אחלה של תוכנית, מותר לי :)

נכתב על ידי , 23/1/2012 09:47   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)