לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

the voice ישראל, פרק 4 - ביקורת


אז ככה - אחרי מערכון אחד של ארץ נהדרת אני לא יכול להסתכל על המנטורים ולא לגחך עד כמה הם דומים לקריקטורה שעשו מהם ועל הדרך אני לא באמת מצליח לקחת אותם ברצינות כשהם אומרים למתמודדים את מה שהם חושבים, פשוט ההבדל בין הקריקטורה לאנשים האמיתיים כל כך דק, כל כך קרוב, כאשר בכל פעם שאני רואה את שרית חדד פונה לאחד המתחרים ואומרת לו את אשר על מוחה כל מה שאני מוסיף בכל סצנה זה 'ואפילו מאוד'. אפילו כשאביב גפן לוחץ על המקלדת העגולה שלו זה נראה כמו חיקוי עלוב של הלחיצה מכל הלב משבוע שעבר, כנ"ל לגבי רמי קליינשטיין ושלומי שבת, האחד מחייך ומזיז ראשו בלי פרופורציות מצד לצד והשני לא מפסיק לתפוח על כרסו. הם כל כך דומים לקריקטורה שלהם ככה שאי אפשר באמת לקחת אותם ברצינות ולהרגיש בנוח כשהם בוחרים מתמודדים חלושים כאלה או אחרים ועל הדרך מתברברים בינם לבין עצמם שניות ספורות על הנזק שהם עשו בסיבוב הזה שהם עשו.

 

בכלל המנטורים לא מפסיקים להסתובב על פארש, ככה שאחרי שהם כבר נפלו והסתובבו קל לקרוא בין השורות כמה הם מוכנים להקריב את הבחירה שהם עשו, העיקר שהמתמודד שניצח עם השיר שלו וגרם להם להסתובב לא יבחר בהם, בעיקר בגלל שהם טעו כשהם בחרו להסתובב, בכלל לראות את השופטים לוחצים על הכפתור ותוך כדי שהכיסא מסתובב השופט עוצם את העיניים בחוזקה מרוב הטעות שהוא עשה איך שהוא שומע את החריקות. העיקר שהצופים בבית יעזרו לשופטים לתקן את הטעויות שלהם, יש יותר מדי בררה בעונה הראשונה, אפילו שבין לבין יש יציאות יחסית עוברות, אבל עדיין - לא יכלו לסנן קצת את כמות המתמודדים לכל נבחרת? יש מישהו שזה לא נראה לו קצת מוגזם להעביר חמישים ושישה מתמודדים שיתחרו ביניהם? בקצב הזה התוכנית תסתיים רק באפריל - מאי, וזה רחוק מדי, זו לא אמורה להיות תחרות שתימשך שנה, אם ההפקה הייתה חכמה (והיא יחסית חכמה) הם ממזמן היו מסובבים את התחרות קצת, שילמדו קצת מהפקות אחרות בישראל שמשנות את החוקים, יש סדר בעולם הריאליטי הישראלי - קונים פורמט - משווקים אותו בכל המדינה בכל מיני פרסומים מגוחכים בכל מיני מקומות תהומיים - משנים לפורמט את הצורה תוך כדי שהוא ממשיך לקרוץ למקור, קצת אס אמ אסים וזהו - יצרתם מפלצת טלוויזיונית למופת. אבל קשה לי להאמין שזה באמת יתפוס, רשת מנסה להתחנף למקור, וככזו (ועדיין לא החלטתי אם זה טוב או לא) היא אפילו לא משנה את הכיתוב על הכיסאות של המנטורים.

 

שילמדו מפייסבוק - גם שם הפכו את כפתור ה-LIKE הפשוט לעברית - ככה שמעכשיו כל הזמן רשום אם מישהו לוחץ לך 'אהבתי' - XXXX זה מצא חן בעיניי. אולי זה בכלל עידן החנופה לעולם הלעז בלי לשנות את הפורמט, אולי זה בכלל החוזה שהם חתמו ככה שלא יהיה יותר מדי שוני מהמקור לעומת הפקות אחרות וככה להיות קצת שונים בעולם צבוע. בינתיים אני נהנה מהעונה, מהשירים שלה לפחות, אפילו אם הזמרים עצמם לעיתים יוצאים בלאי - העיקר שסטטיסטית יהיה שם זמרים טובים, ויש - אבל יש כל כך הרבה גרועים בין לבין, גם כאלה שעברו. מהתוכנית של היום לא הייתי מעביר אף אחד, זה היה קצת עלוב למען האמת, ובשיא הכנות - העיקר שלא נשאר להם זמן רב לרוץ כמה שיותר מהר לתוכניות אולפן ככה שבסופו של דבר כל הברירות מחדל יעופו מהמסך והתחרות האמיתית תתחיל. אני עדיין נהנה מהתחרות הזו למרות כל הבררה, ואפילו מאוד :)

נכתב על ידי , 28/1/2012 22:38   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)