לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

האח הגדול 4, פרק 9 - ביקורת


בתחילת הדרך אביבית אמרה שרק הריסים הם לא שלה, אחרי זה זה המשיך לשפתיים ואחרי התוכנית של היום גם הציצים נכנסו לסיפור, לא שזה מפתיע מישהו. בתחילת הדרך גם קותי נראה כמו ילד טוב, ערס קטן מבית שמש, שבא לעשות כסף, שינה קצת את צורת ההתנהגות שלו כדי שיהפוך להיות בולט מבין טונה של אנמיים ואז כשקלט שאנשים גם ככה קצת מחופפים התחיל להיות יותר נורמלי, עד כמה שנורמלי יכול להיות. הוא בכלל לחץ היום על הכפתור כדי להעמיד עצמו להדחה בתוכנית של שבוע הבא בכוונה, נראה לי שהוא קלט שאם הוא הצליח לשבור את זיוה שהייתה יחסית מאוד בוטה אז יש מי שמצביע לו, הוא מעדיף את זה ככה - הדחה אחרי הדחה לעמוד לדין, זה נותן לו כוח. גם קים מבסוט מההדחה השבוע, יש מצב שהוא יילך אבל יש יותר מצב שאנשים יצביעו יותר לו מאשר לאחרים, בעיקר כי הוא נותר אחד הדפוקים בבית שממשיכים לצעוק בלי פרופורציה על כל פסיק. ערן נכנס לצלע משולשת שהוא לא בטוח שהוא יוכל גם אם ירצה לצאת ממנה, אז על הדרך אם אביבית מרשה לעצמה ללהטט בין כמה גברים אז גם לו מותר, אם זה לא יגרום ליאנה לקצת בלבלות אז לכל הפחות זה יגרום לקותי להתעצבן עליו, ככה או ככה הקהל בבית ירוויח או מקסימום ימות משעמום נוראי.

 

רגב וסופי הולכים להתחרות ביניהם על תפקיד הדייר הכי משעמם העונה, מה הם עדיין עושים שם באמת אין לאף אחד הסבר, צודק קים שמזכיר את השמונדינית ככלום, גם אני רואה את זה ככה, קאלק "האח הגדול - נכון שכולם אוהבים אותי". תמיר בכלל סוג של יצור שעדיין לא מוגדר, לזכותו ייאמר שהוא לא יוצא מהתפקיד, ככל הנראה החוסר בכדורים עושה את שלו. גם פנונה סתם שם, גם יעל ויוסי שלאחרונה נרגעו על עצמם לא יותר מדי מעניינים, בעצם כשאני חושב על זה אין שם יצורים למופת, הם לא הכי מעניינים, הם ממש לא גורמים לי לצחוק בקול רם ולא יוצרים אצלי איזה תחושה לא נוחה בבטן מדברים שקורים על המסך, זה סתם תוכנית ריאליטי על כלום ועל הכול, אין שם איזה ערך מוסף, אין שם איזה תהיות שעוזרות למוח לחשוב יותר לאט, אין שם שום דבר שמרתק לי את התחת לכורסא, סתם משהו על הדרך. הדבר היחיד שטוב שם זה שיש סיפור שנוצר, וכן - האנשים בבית יוצרים את הסיפור, אבל הסיפור לא הכי טוב, גם לא ב-4 במאה בסטימצקי.

 

נקווה שתהיה מכירת חיסול בקרוב ויתחיל להיות קצת יותר אקשן בבית, אחרת רחמים על כולנו, שלושה וחצי חודשים על כלום, רגע בעצם איפה ג'קי? איפה מליץ? איפה שפרה? איפה אלירז? נאדה - פליטי ריאליטי. ההבדל בין הזוכים לכל השאר הוא פשוט - הם זכו, כל השאר סתם זכו ב-15 דקות של תהילה שלא ייגמרו לעולם כאשר בכל אייטם בכל מקומון נידח שיהיה בכל המדינה ובגבולותיה הם מוזכרים אחרי שזכו בהנחת סלב באיזה הפקה מכוערת של קולקציית נעליים בקניון הכי נידח במדינה. מי יזכה העונה את זה אי אפשר אפילו להתחיל לנחש, לשער מי יילך לפני אחרים זה כן אבל לזכות אין לדעת, בעצם לא משנה מי הולך לקחת - הדבר היחיד ששווה את התחרות הזו היא המיליון אחרת אנשים סתם יצאו פארשים.

נכתב על ידי , 29/1/2012 23:15   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-30/1/2012 23:23




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)