לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

the voice ישראל, פרק 5 - ביקורת


לפני איזה עשור מצאתי את עצמי בפאב מוזר שבו אנשים אשכרה משלמים כדי להשפיל את עצמם, קראו לזה קריוקי, עד היום לא הבנתי למה הוא משמש. שאנשים יעלו על במה מול אנשים שהם לא מכירים, ינסו למלמל מילים בעברית רהוטה אך מקולקלת או מצד שני אנגלית עילגת ומלוכלכת, ועל הדרך יחשבו שאנשים ימחאו להם כפיים מכל הלב. בשלב מעט יותר מאוחר אחרי שהיפנים החליטו לעשות מהקריוקי המתועב הזה צורת בידור בינלאומית שיכולה להיות בכל בית אז הבנתי - אנשים או רוצים לעשות מעצמם צחוק ושאנשים ימחאו להם כפיים או שהם יודעים לשיר ואף אחד לא נותן להם פלטפורמה אז הם לוקחים ניסוי וטעיה בפאבים מלוכלכים כדי לראות אם יש להם מצב לעשות מהסיטואציה כמה שקלים או מינימום שייצא להם קצת סקס הלילה בעיקר כי האוקסי של החצ'קונים שלהם עשה עבודתו נאמנה והצליח לטשטש צלקות. לרוב הם הצליחו לזרום עם הבחורה הכי מכוערת או הבנות עם הבחור הכי כחוש/עילג/אילם. עד היום לא נתקלתי במישהו שעשה קריוקי והפך להיות זמר למופת, לרוב הכפיים שאנשים קיבלו זה או מסימפטיה או בגלל שלא היו בננות לזרוק על הבמה כדי להוריד אותם משם.

 

(מראש אני מתנצל שבפיסקה הבא רשמתי הרבה פעמים 'ואחרי', זה הכול בגלל שהמנטורים מתנצלים כל פעם שהם לא הסתובבו למישהו רק אחרי שהם ראו אותו, הם גרועים - אני גרוע, ככה לפחות זה הדדי)

 

היום הייתה תוכנית של 'הקול' (או בעיברות THE VOICE, מעניין מה קרה בפעם הראשונה שבן אדם שלא מדבר אנגלית ורואה ריאליטי בעברית שמע את השם של התוכנית, אלף דולר שהוא בדק במיליון מה זה אומר), בתחילתה היו זוג תאומים שלאחד מהם חלק מהשופטים הסתובב, עד עכשיו לא הבנתי למה, כנראה הייתה טעות בלחיצה. אחרי זה היה זוג שעלו לשיר ביחד ואחרי שהשופטים שמעו שני קולות ביחד זה נשמע להם כמו משהו שאף אחד במדינה לא שמע, לצערי הרב ולשמחת ההפקה הם נכנסו לתוכנית, אביב מקלל עד עכשיו שהוא בזבז מקום בנבחרת שלו שיעופו די מהר, היה עליו קצת לחץ חברתי לראות את ההידרה בת שני הראשים. היה עוד איזה ילד בן 16 שלא הפסיק לדבר על חברה שלו שהייתה לו במשך שנה והם נפרדו ביחד, עד עכשיו לא הבנתי למה אנחנו רואים את זה, התיכון נגמר כבר ממזמן, אבל זו המהות של קריוקי, או שנותנים לך כבוד ועוזרים לך להסתובב עוד קצת עד שתברח לברנז'ה או שלא יתייחסו אליך מלכתחילה. אחרי זה הייתה מישהי שניגנה גאנס אנד רוזס בגיטרה, חשבה שהיא מגניבה ואנשים יאהבו אותה כי היא לא מיינסטרים, היא שכחה שכאן זה לא כוכב נולד, כל המתמודדים מבינים שמותר להם לשיר גם קלאסיקות באנגלית, העונות השתנו מאז שמיכאל קירקילן שהיה בעונה של יהודה סעדו בכוכב נולד עשה באיזהשהוא שלב נירוונה. ואז הגיעה אינה, בת 39, מוכרת בחנות בגדים. וואנאבי סוזן בויל, לא בגלל הגיל, בעיקר בגלל המבטא שנראה לא שייך, אביב ישר דמיין אותה עושה לו מניירות בקליפ הבא שאליו יצרף את גיל שוחט או מינימום מישהו מסינפונייטה באר שבע. למנטורים זה נשמע כמו משאית שהתרסקה באמצע כביש אגרה, עדיפות למנהרות הכרמל או הנתיב המהיר בכניסה לתל אביב. אחרי זה הייתה מישהי שהיא זמרת הליווי של שלומי שבת, הוא הסתובב והשאיר אותה מבולבלת, להצליח בלי פרוטקציה זה משהו שהיא לא ציפתה לו. בחרה בסוף בקליינשטיין, אם בתוכנית היא לא תצליח לזכות במקסימום היא תקבל עבודה נוספת שתעזור לה לסיים את החודש. אחרי זה הגיע מישהו עם תסביך אדיפוס, תבינו לבד, למרבה הפליאה יותר מדי ציצי בילדות עושה את שלו והילד נתן שואו נורמלי לראשונה בתוכנית של היום, אפילו שקצת חרק בשירה שלו, אולי אפילו קצת יותר מדי, במיוחד כשהוא שרק בהמשך והרגיש לי אישית כאילו מישהו תופס לו את הביצים ואומר לו לשרוק. משום מה זה עבד על כולם, לא הבנתי למה. אחרי זה שרית הסתובבה בשביל מישהי חורקת, אפילו קצת יותר מדי, לא נורא - גם היא צריכה בשר תותחים. אחרי זה הגיע ההיילייט של הערב, זמרת, הייתי בטוח שבתוכנית של היום זה לא יגיע לעולם, אפילו שהיא הייתה הכי קריוקי, קצת כמו ונסה פאראדי, רק כמה שנים אחרי.

 

אה, רגע, שכחתי, לראשונה בתוכנית ריאליטיזיקה כל השופטים עלו לתת שואו לסיפתח ושרו, אין ביקורת, אני עדיין נדהם לראות איך שרפו לי 5 דקות מהחיים, לפחות לא היה המירוץ למיליון, יש לרשת עוד 5 פרקים לסיומת (מה שאומר שעה של זמן מסך ו-11 שעות של תוספות) והם עדיין לא החליטו איך לחלק אותם. עדיין לא החלטתי אם זה יותר טוב מקריוקי, לפחות כאן לא צריך להזמין משהו, אני עדיין בטראומה שלפני יותר מעשור הלכתי למקום שהיה בו קריוקי וגם אכלתי טוסקלקול קיבה וגם שמעתי חרא של מוזיקה, הזוועה עד היום רודפת אותי.

נכתב על ידי , 1/2/2012 22:32   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)