לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

האח הגדול 4, פרק 11 - ביקורת


ילד ישראלי ממוצע בממוצע גילאים 4-16 (או 48) משום מה שואב הנאה גדולה מדי מלהושיט את האצבע שלו ולבקש מאחד החברים שלו למשוך אותה, הצליל שיוצא לאותו הילד באותם שניות מוגדר בצורה הכי פשוטה בעולם כפלוץ. אל תחשבו על הפלוץ הזה כדבר מסריח או מינימום מרתק, מדובר בסך הכול בתנועה טבעית של המעיים. ההפקה של האח הגדול לפעמים גם צריכה להפליץ, הם קוראים לזה משימה, הצופים של התוכנית מגדירים את זה כמסריח אבל לא מריח והמשתתפים בתוכנית מגדירים את זה שהם בעצמם מה שזורם בתוך המעיים. תחשבו על זה רגע - לשים את אביבית שקצת מאוהבת בערן ביחד עם קותי שקצת מאוהב ביאנה ביחד עם ערן שקצת מאוהב ביאנה אבל גם קצת מאוהב באביבית ביחד עם יאנה שקצת מאוהבת גם בערן וגם בקותי. קותי מצידו אומר ליאנה שלא תתרועע עם ערן יותר מדי כי הוא מבית שמש ווואללה - לא מתאים. אביבית מצד שני תופסת את קותי כחבר שלה אבל הוא לא מתנהג אותו דבר כשיאנה מגיחה פתאום מהצד, ערן בכלל נהנה מהסיטואציה ושותק (ואני לא מאמין לו שהוא נהנה מהקפה שלו פתאום ולא חושב איך היום יום שלו היה כל כך מלא לפני), על הדרך ממזמז גם את יאנה וגם את אביבית. קותי אוכל על עצמו סרטים, יאנה אוכלת על עצמה סרטים, בעיקר בגלל שקותי מתייחס אליה כמו כלב ים, ערן מנסה להרגיע ולהגיד ליאנה שאם הוא מחבק אותה באמצע הלילה אז שלא תראה את זה כדבר שפל, אביבית בינתיים לא משקיעה יותר מדי זמן ברגב שמשום מה שואב הנאה גדולה מדי מהסרט הזה אבל על הדרך ממשיכה לפלרטט עם ערן שמחבק אותה חזק חזק. מבולבלים? הם סתם חבורה של סרדינים שהסכימו להשתתף בתוכנית ריאליטי ועל הדרך מתפלאים שמשחקים בהם - וכן, זה ממש לא מעניין כמו שזה נשמע. אני בעצמי לא מאמין שאשכרה סיכמתי עכשיו את המערכת יחסים ההזויה הזו, ועוד אף אחד לא משלם לי על זה, בדיוק כמו שאף אחד בחיים לא עבד כמוריד מים בשירותים.

 

ההנאה הכי גדולה מהפרק הנוכחי הייתה לראות את רגב שוטף כלים ואת סופי מכבה לאחרים את כל הסיגריות, ככה ששי עושה את מה שהוא לא רגיל בחיים וסופי מסריחה מהאצבעות, כל אחד צריך להתחיל איפה שהוא. עוד משהו לגבי סופי אני סוף סוף מצאתי עצמי מסכים איתה לגבי משהו - היא אמרה ואני מצטט "באח הגדול אני משתתפת רק פעם אחת בחיים", הלוואי שזה נכון, אני אוהב טראש ואני מת על אנשים טראשים בטלוויזיה, אבל כל אחד מקבל פלטפורמה אחת בלבד. בדיוק כמו שהייתה אחת - נראה לי קוראים לה דנה מזרחי - אז אחרי שהיא עפה מאיזה תוכנית ריאליטי החזירו אותה שוב ושוב ואיימו להחזיר אותה שוב. אז ככה אני מרגיש לגבי סופי, קצת כמו דנה מזרחי רק לייט. פעם אחת מספיקה לחלוטין, מעבר לכך כבר מתחיל לכאוב לי הראש. לגבי תמיר העניינים קצת יותר מסובכים - כל מי שינסה לאבחן את האיש המוזר הזה לא יצליח כי אין פה מה לאבחן, הוא רואה דרך העיניים שלו צבעים בוהקים ובמידה מסויימת הוא כמו ילד לא מפותח, אין בזה דבר רע, זה מקסים רוב הזמן רק יותר מדי זה מרגיש קצת כמו צמר גפן ורדרד וכמה אפשר לספוג את זה - זה מרגיש יותר מדי כמו מכונת מסטיקים רק שהפעם אנחנו יודעים בדיוק איזה מסטיק עומד לצאת לנו, הצבע קצת שונה, הטעם קצת שונה אבל המסטיק נלעס בדיוק באותה צורה - קצת רוקד, קצת עושה פרצופים, מזכיר לי את כל הילדים שחוזרים אחרי כל מה שההורים שלהם אומרים רק כדי לעצבן. אבל תמיר רחוק מלהיות מודח. לפניו יש עוד את סער שהוא מבחינתי האכזבה של העונה, כשהבן אדם נכנס לבית הוא פנה למצלמה ואמר שהכול משחק - הייתי בטוח שהוא יהיה מפלצת שירעיש את הבית ויריב איתם על הכול, מינימום יעלה את האג'נדה שלו קדימה ויעורר סערה וידבר עם אנשים נונסטופ, במקום קיבלנו דמות אנמית וקקיונית ששותקת רוב הזמן - לעזאזל - סופי וערן מקבלים יותר פלטפורמה ממנו, אין לו במה להתגאה בעצמו שהוא עדיין שם, ציפינו ליותר וקיבלנו מישהו שמנסה לחלוף מתחת לרדאר אבל בסך הכול יעוף הביתה באחת ההזדמנויות הראשונות. פייר - ציפיתי ליותר. ולא - להעמיד עצמך להדחה לא נחשב.

 

רק דבר אחד אני לא מבין - עונה קודמת הבאתם לג'קי את פאקינג בר רפאלי, אם אותה הצלחתם להביא אז מירי בוהדנה קטן עליכם, יש תקציב, הצופים שלחו אסאמאסים לאנשים שברחו מהבית על תחילת הדרך אז קשה לקחת את ההכנסות האלה ולהשקיע אותם בגבירה בוהדנה? ועוד משהו - איתם קיבל פריבילגיה להגשים שלוש משאלות - תמיר ביקש דונאטס מניו יורק במקום כדורים כחולים סגולים אדומים ומה שאביבית ביקשה זה תוספות שיער, בחיאת - תחשבו על זה רגע - שלושה חודשים בבית סגור, יותר גרוע מהצבא, וכל מה שגברת חופרת ביקשה קשור למראה שלה, לא שציפיתי למשהו אחר, אבל עדיין - הדבר היחיד שיצא מהמיני אישה הזו זה שמכירות הריסים הארוכים קפצו משמעותית במציאות - המודלים להערצה האחרים בעולם טרום האח הגדול מתביישים בעצמם.

נכתב על ידי , 5/2/2012 22:54   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-13/2/2012 08:11




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)