לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

the voice ישראל, פרק 7 - ביקורת


בנגן מוזיקה שלי במחשב יש שירים של להקות טובות, כאלו שכבר ממזמן אנשים או קנו את האלבומים שלהם או הורידו את האלבומים שלהם או טרחו לקבל אותם בחינם בהופעות מוזיקה או אפילו שלחו לי אותם לביקורות או מה שזה לא יהיה. רוב השירים שם חרא, חלק מהשירים מדהימים, חלק קלאסיקות וחלקיק קטן מהם הוא פשוט גרנדיוזי. בנגן מוזיקה שלי במחשב יש מוזיקה טובה, אני מסוגל להאזין לה שעות ואפילו לשים אותם ברקע ואשכרה להקשיב לזמרים ששרים ועוד אחרי זה לזמזם את המלודיות שלהם מתחת גלקסדה כשאני נוסע לי בכביש. כמוני רוב האנשים בעולם, יש מוזיקה שאוהבים - שומעים אותה - שרים איתה - מתים עליה. בנגן מוזיקה שלי בדפדפן של המחשב יש מוזיקה של תוכניות ריאליטי, אני טורח להאזין להם אולי פעמיים בשבוע, כל פעם זמרים חדשים, כאלה שבליינד לא מוכרים (לרוב) או מינימום לא הצליחו לעשות מהמוזיקה שלהם קריירה ולכן הזיזו את התחת שלהם קדימה כדי להגשים חלום ולהפוך להיות פליטי ריאליטי שאולי עוד כמה שנים יצליחו לא לקחת מקום אחרון באירוויזיון 2019. 

 

היום תמו האודישנים של העונה הראשונה של 'בלי קול', להגיד שהצלחתי למצוא את מה שאני מחפש זה יהיה טעות, גם להגיד שהרייטינג של התוכנית שווה את זה (למרות שזה נתון בספק) זה גם יהיה טעות, אפילו להכריז בקול רם בעיקר לעצמי וקצת לאחרים שטורחים לקרוא את השטויות האלה שהמוזיקה שהזמרים הביאו איתם מעולה ונדירה זה גם יהיה טעות. הכול תלוי בסטטיסטיקה, אלף איש הלכו להגשים חלום, חמישים ושישה מהם הצליחו לגרום למנטורים להסתובב באיזו שהיא וריאציה יותר בחסד ופחות בזכות. מתוך כולם אולי הייתי טורח לשים ביצוע אחד או שניים בנגן מוזיקה שלי במחשב, ואת האמת - רק הם הצליחו להרוויח את זה. זה לא אומר אפילו לשנייה ששאר המתחרים שהצליחו לעבור הם לא טובים, יש להם קול אחרת הם לא היו מקבלים פלטפורמה ועוד בערוץ שתיים (לא מדובר באודישנים לאירוויזיון הנוכחי, ככה שאין פוליטיקה פנימית בערוץ השידור, כולה תוכנית בעונת הבכורה שלה), פשוט הם לא הפכו לי את הבטן.

 

לנגן מוזיקה במחשב שלי אני שם רק דברים שאני אוהב, אבל צר לי, יש עוד מספיק בררות לסנן לפני שאפשר יהיה להתחיל להגדיר את העונה הראשונה כהצלחה גמורה, אולי מבחינת רייטינג זה אחרת (בעצם בטוח, אחרת לא היו מתחילים בקרוב אודישנים לעונה השנייה), אולי גם מבחינת הבאזז ברשת והליהוק של השופטים. אבל מה שעושה את התוכנית הזו למפלצת צריך להיות תלוי אך ורק בזמרים שהיא מייצרת, ואת זה יש עוד זמן, הרבה מאוד זמן, עד שאני אוכל מכל הלב להגיד שזה מה שנקרא זמר, לא כשסטטיסטית שני ביצועים מתוך מאות הצליחו, ושוב פעם - סטטיסטית מדובר בעשירית אחוז. זה לא מה שנקרא מוצלח, זה נקרא בקטנה, יכול להיות שדברים עוד ישתנו בעתיד, בעצם בטוח כי יש עוד איזה טריליון תוכניות עד הסוף, אבל כמו שאביב גפן שרף את החולצה שהוא לבש לאורך כל צילומי האודישנים כדי להביע מחאה אז ככה גם אני - המחאה שלי היא פשוטה - יש בנגן מוזיקה שלי במחשב רק שירים שאני אוהב, כדי להיכנס לרשימה הזו צריך מינימום להרשים אותי, וכמו שזה עכשיו הדרך יותר מדי ארוכה.

נכתב על ידי , 8/2/2012 22:50   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-8/2/2012 23:07




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)