לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

האח הגדול 4, פרק 15 - ביקורת


שתי דקות לתשע: התחזית אומרת שהולך להיות קר במיוחד הלילה.

 

תשע ודקה: טרנס ופיליפ הישראלים (ארז ואסי) מבטיחים שקרה הרבה מאוד בבית מאז שנכנסו הדיירים החדשים, על הדרך מספרים על חצי עונה מגוחכת שעברה ומצפים מהצופים בבית שיצביעו בהמוניהם להדחה הקרובה, בעיקר בגלל שהמודחים לא באמת יהיו מודחים. הסיבה שהם ככל הנראה לא מספרים לנו היא שלא מדיחים השבוע בגלל שהכניסו רק שלושה דיירים חדשים ולא שמונה עשרה כמו בכל עונה, אז צריך לחסוך בזמן, אולי עוד יכניסו להם עוד דיירים בהמשך, אי אפשר לדעת, השלושה החדשים תמהוניים במקצת, כמעט אחד אחד.

 

תשע ואחת עשרה דקות: קותי מתחיל ללכת מסביב לשולחן, כמעט כמו במעגלי אלימות בכלא, עצבני בגלל שערן חפף ליאנה את השיער, ברקע שיר של וויטני יוסטון (שמבחינת הדיירים בבית אינה מנוחה), פואטי.

 

תשע עשרים ואחת: קותי ממשיך ללכת מסביב לשולחן, יעל מנסה להרגיע אותו, יאנה קולטת את מעגל האלימות ולוחשת לחברתה החדשה סופי שהבית הזה הוא בית משוגעים, לא ברור מה היא חשבה לפני, במיוחד אם היא חלק מהסרט.

 

תשע עשרים וארבע: דיירים חדשים בבית פורצים מתוך קופסת הפתעות מגוחכת בצורה גברית במיוחד.

 

תשע עשרים ושבע: קותי ויאנה משלימים שוב פעם, לא ברור למה.

 

תשע שלושים ואחד: סער מסביר לצבי מה זה דמוקרטיה, צבי פונה לכל הצופים בבית ומסביר להם שבמדינה מתוקנת אין מקום לסער לספר את הדעות שלו, ואם המדינה הייתה באמת מתוקנת אז היא הייתה שוללת לו את האזרחות, ועל הדרך גם שייקח את הרוסים שהוא הצליח לגרום להם (קריצה לערן) לא להתעצבן מכך שאריאל לא שייכת למדינה, שהיא כמו עצם בגרון של הפלסטינים. 

 

תשע שלושים ושלוש: עינב הכונפה החדשה מספרת לערן שאין מקום במדינה הזו לאנשים שאומרים את מה שהם חושבים, גם אם זה לא נאמר במילים האלה במדויק זו הכוונה, ודי בטוח שזה מה שהיא התכוונה.

 

תשע שלושים וחמש: ערן וסער מדברים על מה שצבי אמר או לא אמר ועל הצורה שהדברים נאמרו, ככה ששמאלני וימני יכולים לשמור על פוליטיקלי קורקט בשיחה תרבותית ולא רק לגשת בנימה תוקפנית שלא משנה איזה מילה תצא לסער מהפה, שיחה קלילה ונורמלית במשק לא יכולה לקרות פה כל עוד צבי מסרב להתגלח.

 

תשע שלושים ושש: יאנה וקותי מתחבקים, מדברים על החיבה המשותפת, שום נגיעה בציצי לא מתקיימת, יאנה תמשיך לעשות את מקרה נופר מהעונה הקודמת, קותי ימשיך להיות סוג של ג'קי וסופי (סליחה, לוסי) תמשיך להיות משעממת ולא לעזוב את הבית לעולם, מבחינתי גם אחרי שהעונה תסתיים, רק שלא תזכה.

 

תשע שלושים ותשע עד תשע ארבעים ותשע : פרסומות מטומטמות במיוחד, פיפי וקפה.

 

תשע חמישים: לבת של לירון החדשה יש יום הולדת, בלה בלה בלה, עצוב לי, בלה בלה בלה, תשאירו אותי בבית ותתנו לי מיליון שקל על לא לעשות כלום. חוץ מזה אני לא אוכלת אוכל שלא אני בישלתי, כן - גם אני מוזרה, תרחמו עליי. אבל לפחות יש לי רק חברות יפות, אולי אני אהיה חברה של אביבית, היא לא גבר ולא אישה, אני יותר יפה ממנה אבל בבית הזה היא היחידה שהתברכה בסיליקון, אצלי הרוב טבעי.

 

תשע חמישים ואחד: צבי וקותי מדברים על הציצי של מירי בוהדנה בלי לדבר על מירי בוהדנה שלא בנמצא. במקום מסתפקים באביבית.

 

תשע חמישים וארבע: אביבית וערן במיטה מדברים ספק מרכלים על לירון והאוכל במטבח, אביבית מקנאת וממשיכה להתמרמר גם כמה דקות אחרי בשכשוכית עם ערן.

 

עשר עגול: רואים את שרי לראשונה הפרק, פינת עישון מעשנת עם כובע כלב אוזניים גדולות, מצידי שתמשיך לא לעשות כלום עד סוף העונה, אחרי זה עוד מראים אותה שרה לעצמה, מתה לאונן אבל כל המצלמות מסביב מונעות ממנה גם את זה, בטח כל מה שעובר לה בראש באותם רגעים זה - אלו יצורים הכנסתם לפה, אני גם יצור אבל נורמלית. יאללה - שרי למיליון.

 

עשר ושלוש דקות: כפתור מוזר בצבע כחול בבית, אביבית מחליטה להיות אמיצה וללחוץ, אולי יבואו דובי קוטב כמו באבודים, במקום כולם מתחילים לרקוד, ממש לא אבודים, קצת יותר פתטי.

 

עשר וארבע דקות: עינב, צבי ולירון נכנסים לחדר של האח הגדול, הוא מספר להם על המשימה השבועית - לבנות מגדל קלפים, כנראה לא סימסו יותר מדי אנשים לאחרונה אז אין תקציב למשימה נורמלית. אבל היי - שמו להם מאוורר פועל שיעיף את הקלפים כל פעם מחדש.

 

עשר וחמש דקות: אביבית לוחצת שוב על הכפתור - האח הגדול משמיע לדיירים בבית שירים ועל הדרך מפעיל את המאוורר של המשימה הקודמת. וכן - המשימה הזו זו המשימה הכי מטומטמת אי פעם.

 

עשר ותשע דקות: המשימה הסתיימה בהצלחה, ושוב - המשימה הזו הייתה יותר ממשעממת בעונה המשועממת הזו, אסי אומר שזה הפרק הכי טוב העונה, הוא כנראה לא רואה את הפרק לפני שהוא מפרשן אותו. על הדרך רואים גם שקותי שינה תסרוקת, לא ברור למה. הפרסומות בערוץ שתיים באותו רגע מדברת על מרגל רוסי בישראל וצוות עובדה שנוסע למוסקבה, הכול קשור לאח הגדול בסופו של דבר, זה החיים של כולנו, לא? חוץ מזה הגעתי למסקנה שארז טל הוא אחד היצורים האנמיים בטלוויזיה, עד כדי כך שאני לא זוכר איך הוא התנהג בצורה אחרת בסדרות טלוויזיה לפני עידן האח. הוא שוכח שהוא לא ברדיו פה, רק חסר מרתון הפלצות שלו ושל אסי ולגמרי היינו נכנסים לאיזור הדמדומים של סאות' פארק.

 

עשר ורבע: המים לקפה רותחים - פרסומת חדשה של הוט, רמי הויברגר בתור ראש הממשלה עם ספק קריצה ספק מציצה למחאה החברתית ועל כך ש-329 ש"ח לטריפל זה הגיוני בעיניו. הוא כנראה לא שם לב שכל אסיה מלאה במהירות ג'יגה ב-16 אירו לחודש כולל.

 

עשר ושבע עשרה דקות : ערן מחמיא לבחורה החדשה, באמת מנסה לנשנש את כל הבא ליד, בינתיים זה לא באמת עבד לו עם אף אחת, ולראשונה בישראל אי פעם בגללו.

 

עשר ותשע עשרה דקות: שיח כונפות מסביב לאביבית, משום מה כולם משלימים כשיש דיירים חדשים, כי כשיש ילדים חדשים בכיתה אז יותר קל להציק להם.

 

עשר עשרים ושתיים עד יותר מדי דקות קדימה: לירון מתעצבנת שלא נותנים לה לקנות שמן זית, היא לא מעשנת והוויכוח שקורה בכל עונה קורה שוב, אין פיתרון. לא מראים את יעל מדברת עם תמיר ויאנה על האבוקדו שמוכרים אצלה בסופר מתחת לבית 24/7 וחסר לה מאוד, ההפקה כנראה מחכה שהרשות למלחמה בסמים והאגודה למלחמה בסרטן יתאחדו לפני שיהיה קמפיין נגד. יעל מתעצבנת, יאנה מתעצבנת, ערן מתעצבן - אף אחד לא מוכן להקשיב לילדה שרק לא רוצה שהחלק הקטן שלה בתקציב יילך לרעל מסוג אחד אלא לרעל בריאותי מסוג אחר. ערן, יעל ויאנה פותחים פודיום לכלוכי מיוחד נגד מישהי שלא רוצה לעשן, לא ברור למה הם מתנגדים ללקנות לילדה קצת שמן זית, אפשר לחשוב, זה לא דילדו - כולה שמן זית. בסוף לירון מספרת שהיא תדאג שמישהו ייצא לפניה, כן - רק לה יש כוח לעשות חרם, היא שוכחת שאין לה פה את הפייסבוק כדי לארגן מרד צרכני. אני לא מבין למה לא יכולים להכניס עוד כמה דיירים על הדרך, כבר טרחו להביא פרחולה גמדה ואיש שעיר במיוחד ועוד איזה קוזינה עם פטיש לשמן זית, אז מה זה עוד כמה קונטרות על הדרך, עוד חודש וחצי למנאייק, אני לא יכול כבר לשבת ולחכות, הלוואי שהעונה תגמר עוד יומיים.

 

עשר שלושים ואחד: הדיירים מספרים את מי הם הכי שונאים בבית, אולי זה יעזור עוד שבוע וחצי כשאחד מהמועמדים יעוף הביתה. קותי עם מוהוק מגוחך חצי צואתי מקבל יותר מדי זמן מסך ומספר כמה הוא שונא את ערן כי הוא תפס לו את המקום בשולחן אוכל. לירון יוצאת נגד יעל, בטוח שהקמפיין שלה לא ברור. ערן יוצא על יאנה כי היא נותנת גם לו וגם לקותי באותו הזמן (תשומת לב, לא זיקה מינית). על הדרך הוא גם רוצה להעיף את קותי. יאנה רוצה שאביבית תעוף, מסתבר שגם את ערן היא רוצה להוציא החוצה, כנראה הם חושבים אותו דבר. תמיר רוצה להעיף את שתי הרוסיות מהבית, על הדרך מעלה קונספירציות שיורם זק מתכנן לכולם לשבוע הבא.

 

עשר שלושים וחמש עד עשר מי יודע כמה: מרתון פרסומות מספר שש עשרה של קשת, צריך לסחוב את התוכנית עד ששי שטרן ידבר על הרכבת התחתית של מדינת תל אביב.

 

סוף הפרק: ממשיכים לתת במה ללכלוך השנאתי של כולם על כולם, כמה שניות לפני ליהיא וגואל ממשיכים עם הפרסומות המשעממות שלהם ל-אחי מדברים בבית- הפארסה ממשיכה עם הפרומו לעונה הטריליון של כוכב נולד, אני כבר צופה שיהיה יותר מדי תוכניות מוזיקה על המסך שלנו במקביל בקרוב, פארשים ופתטיים כאחד - עוד לא החלטתי. ממשיכים עם ההדחות הפוטנציאליות: עינב מספרת כמה היא שונאת את סער ויעל, סופי מספרת כמה היא שונאת את יעל ואת אביבית, יעל עושה את אותו הדבר נגד סופי ופותחת סוף סוף את הפה על איתם שעוקצני מדי. איתם גם עולה לפודיום ומספר על חבריו הטובים שיעופו מהבית מקרוב, כולם צבועים רק לא כולם מראים את זה. שרי עם בובה צהובה במיוחד מספרת על המועמדים שלה לעוף ומספרת על כמה היא מצטערת להצביע למי שהיא מצביעה. העריכה לגביה כבר מתחילה להצביע כמה היא מקבלת פודיום רגוע לעומת כל השאר, לשפרה זה עבד. לסיום סער מגלה למה הוא צריך להסתפר, צבי מספר כמה הוא שונא רכלנים עם שבע נשמות ועוזר לשלוח את סופי (בציפייה הביתה). הוא גם מנסה לעורר אנטגוניזם נגד סער כי, ואני מצטט: "אין לאנשים כאלה במה במדינת ישראל".

 

נ.ב - אם הצמד סער את יעל יתפרק לא יהיה יותר מרתון רכילויות וניתוח ערכי של המאורעות בבית, ולא שזה הדבר הכי מעניין העונה אבל עדיין, זה ישאיר אותנו בסוף עם מרתון המשולש הכי מטומטם בבית בחודשיים הקרובים (אחרי ששלושת החדשים יעופו), וזה ממש לא שווה את זה.

נכתב על ידי , 19/2/2012 22:57   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-19/2/2012 23:14




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)