לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

האח הגדול 4, פרק 16 - ביקורת


בהיסטוריה של האח הגדול בישראל מעולם לא היה מתחרה שקיבל בכל מיני דפי פייסבוק מגוחכים למיניהם וטוקבקים זועמים כל כך הרבה קיתונות של שנאה, עד כדי כך שהמילים שאנשים רשמו לגביו ולגבי דעותיו הפוליטיות גובלות בהסתה מסוימת. כדי להחזיר לשונאים קצת קונטרה החליטה ההפקה (וזה לא משנה אם הוא קיבל קצת קולות או הרבה קולות ואם באמת היו מודחים שני אנשים הוא היה עף או לא) להראות שסער יישאר בבית, למרות שכביכול לא אוהבים אותו ואת מה שהוא חושב לגבי מה שחושב. מה שנקרא 'תזדיינו, זה מה שנקרא דמוקרטיה'. ההיילייט של התוכנית הערב היה לראות את הפרינציפטה אביבית עוזבת את הבית ובטוחה שהקהל יזעק את שמה תוך שניות ספורות, הלוואי שכולנו היינו כאלה ברי מזל, אבל אנחנו לא, קשה לי להאמין שאביבית קיבלה קצת קולות, אני די בטוח שלא, יעל היא מי שהולכת לעוף בסופו של דבר, בעיקר בגלל שסטטוס המכירות של הריסים המגוחכים של אביבית הרקיעו שחקים בתקופה האחרונה, אם חצי מהבנות/בנים שרכשו את הריסים האלה היו מסמסים אז אביבית הייתה מקבלת את כל הפרומושן, מה שנקרא העם מטומטם אז העם משלם. עוד דבר שנקרא 'מה שנקרא' הוא גם כן הצביעות השבועית לגבי 'יעל חובבת סמים קלים', יש חוק במדינת ישראל, לא משנה מה הדעות של כל אדם לגבי הלגיליזציה של השאכטה, הסטלנים עלולים לחשוב 'נדפקנו', המקנטרים יגידו 'הרווחנו', ובריאיון שנתנו לאחרונה בני משפחתה של יעל ברון הם אמרו שעל העם להפסיק לשפוט על דפקה אחת לעומת דפקה אחרת, אז בסופו של דבר אם אין מקום להכניס למתמודדים "אבוקדו", בעיקר בגלל שיש טונה של ילדים שצופים בבית, אז אפשר להכניס להם ווקדה שתדפוק להם איבר אחר בגוף, כי הכבד הרבה פחות חשוב מהמוח, לפחות על פי מה שמובילי הדיעה בישראל מפמפמים לאזרחי מדינת ישראל.

 

התוכנית התחילה בארז טל פונה לדיירי הבית בנאומו הקבוע, העריכה לא טרחה לחתוך את הדיבור שלו על רקע קולות הקהל ככה שיצא שדיירי הבית שמעו שני ארז טל מדברים אליו בו זמנית, אם יש בן אדם אחד אינטליגנטי בבית הזה העונה אז הוא היה טורח להריח שיש שם משהו מסריח, אבל גם לגבי זה אני בספק שמישהו ישים לב. האנשים בבית באמת חושבים שאם יש לתוכנית רייטינג מטורף ויש אנשים שמסמסים להם שבוע אחרי שבוע אז מה שהקהל בבית רואה זה כל מה שקורה שם, זה לא, לא מראים לכולנו אפילו פסיק קטנטן לגבי מה שקורה בתוכנית הזו סופסוף, כמובן שאפשר לטעון שאין מספיק זמן בתוכנית דו שבועית להראות הכול, ברור שלא, אז הם בוררים את האייטמים הסמי מרגשים, החרא היותר מעניין, חושבים שזה מה שיעשה את התוכנית יותר מוצלחת. אבל זה לא, ממש ממש לא. הכול בולשיט אחד גדול מרוח במריחה אינסופית של ילד קטן שמשחק בצבעי גואש, תעצרו שנייה ותחשבו רגע - לראות את צבי מנסה לנשק את אביבית והיא עושה לו את מה שעשתה גם לרגב, מסבה את ראשה (הפעם לא הייתה מראה מולה שעזרה לי להסתכל איך היא נראית) - זה ההיילייט שלכם מתוכנית שעברו בה יומיים מאז הפרק של יום ראשון? באמת? מילא תגידו שהיה שם סקס או מינימום קצת קללות אה-לה-זיוה וברי, אבל לא - מדובר בגולדיגרית שמקבלת יותר מדי תשומת לב ומי שיזכה בליבה בסופו של דבר (אלא אם כן מדובר במיליונר כבד) סביר להניח ש"יילך לנגן בכינור בכיכר בתל אביב בשביל השלמת הכנסה". אבל תחשבו על זה לבד - שמה שהעריכה מספרת זה רוב מה שהיה בבית, שיבושם לכם, שיבושם גם לי בעצם, אני לא רק רואה את החרא הזה אני גם נהנה ממנו, וזה הכי גרוע.

 

אני מקווה מאוד שהעונה הזו תתרומם לרגעי הסיום שלה בהמשך הדרך, כמו שזה נראה כרגע מדובר בעונה הכי גרועה בעולם הריאליטי בישראל, מה שהתחיל בתור הבטחה גדולה עם ליהוק ביזאר/גאוני הופך אט אט להעדפה (אולי אישית שלי) לשים מרתון של פרקי הדרדסים, גרגמל לוקח את האח הגדול בזחילה.

נכתב על ידי , 21/2/2012 23:20   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)