לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

הישרדות, עונה 24, פרק 2 - ביקורת


דבר ראשון שבא לי לרשום זה שג'ף פרובסט אידיוט, הייתי מת גם להוסיף ולהגיד שסיבותיי עימי אבל אני אנסה לפרט כמה שרק אוכל - בפרק הראשון של העונה ההפקה שכחה שאנשים אשכרה יכולים להיפצע כשהם קופצים לטרמפולינה מגובה 2 מטר, אכזבה קלה והרס של תחילת עונה (מבחינה הפקתית) אבל מצד שני זה מתקבל על הדעת כי דברים עלולים לקרות כשמלצמים בלי תסריט מסודר. בסוף הפרק ההוא הנשים היו צריכות ללכת למועצת השבט ולקבל חדשות שמישהי שברה את היד, דבר שגם כן איכשהוא מתקבל על הדעת כי זה קרה כבר בעבר. דבר שלא מתקבל על הדעת לעומת זאת זה שהנשים (אחרי שהפסידו בכל המשימות האפשריות בפרק השני) מגיעות למצב מועצת שבט שוב ושומעות את ג'ף אומר להם שהן השבט הכי גרוע בהיסטוריה של התוכנית, שעל ההתחלה מועצה אחרי מועצה הן מגיעות לאותה הפאזה ושהן חייבות לתפוס את עצמן בידיים. באותו רגע שזה קרה עצרתי לשנייה וחשבתי כמה אידיוט הוא יכול להיות, המנחה שלעולם לא יצליח להשתחרר מהדמות שלו מיליון שנים אחרי שכל העונות של כל הישרדות אי פעם יסתיימו, שהוא אשכרה יבוא ויטיל את האחריות של ההפקה שלו ושל אדון ברנט על חבורה של כוסיות (ולא במובן הנאות במיוחד) ויגיד להן שהן גרועות, ההפקה הייתה אחראית לפאזה א' של המועצה הראשונה, לא הבנות - יש סיכוי שהן היו יכולות לקחת את הפרק ההוא וגם את הפרק הזה אם דאז הן לא היו מפסידות. דבר שני שגורם לפרובסט להיות אידיוט זה שלא הבנתי עדיין לאן הוא נעלם ולמה הוא לא נכח במשימה על האוהל, אני מבין שהוא התחתן והוא בטח רץ אץ לו לדפוק את אשתו החדשה אבל להשאיר 18 איש שרובם יחסית לא מסתדרים לעשות משימה על פרס לבד בלי מנחה זה חסר אחריות. אני עדיין בצמרמורות קשות מלחשוב על איך קולטון נעמד על סלע וצרח על המתמודדים מוכנים היכון צאו, זה היה פשוט פתטי. אבל נניח את כל אלה בצד, פרובסט אולי אידיוט אבל המתחרים בעונה הנוכחית נחתו לתוך סוג של איזור הדמדומים ובמקום להיות סופר תחמנים בינתיים תקועים בתוך איזור הטיפשות האולטימטיבי. רוצים דוגמאות - בבקשה:

 

- קולטון הוא יצור, והוא גם טיפש, והוא גם רוצה להיות תחמן, וזה עוד עובד לו. אבל מצד שני הוא מציג בפני כל מי שרואה אותו שהוא בדיוק מה שהוא - עצלן, בודד, תחמן, נשי. אין פלא שהוא בורח פעם אחר פעם לבנות בצהלות שמחה והן כבר שונאות את הפיאה המכוערת שנחה לו על הראש, ולא - החפיפה שהוא עשה לפני הצילומים לא עזרה. במקום לשבת ולהתחבר לאנשים בתוך השבט שלו שהוא צריך לשרוד איתם מי יודע כמה הדחות עד שהוא יוכל לבסס קשרים כמו שצריך עם הבנות (שיועילו במשהו ולא על פארש) הוא לא מתייחס אליהם בכלל, הוא מציק לבנות שגם אם הוא היה בשבט שלהן היו מעיפות לו את הצורה. 

 

- מסתבר שהבחורה עם השיער הקצר, המכוערת עם הבלוטה בשפתיים מהפרק הראשון, היא גם שוטרת, ויש לה אתיקה גבוהה והיא אוהבת לזעוק לבנות שהן חייבות להסתדר,. אה כן - היא גם זקנת השבט, דבר שלא כל כך עזר להערכה העצמית הנמוכה ממילא שלה. המזל זה שהיא כבר לא קיימת בשבט יותר, גם הפוטש שהיא ניסתה לעשות על בלונדינית שיער קצר, קאט נראה לי שמה, לא הצליח. אז לפחות אפשר להגיד עליה ברוך שפטרנו.

 

- הבחורה השחורה בשבט, מה ששמה לא יהיה, היא גם כן לא קו הזוהר ביציע אצל הבנות. היא אמנם הייתה הראשונה למצוא אליל, ועוד מסרה אותו בשושו למישהו מהשבט המקביל, אבל במקום לעשות קצת תחקיר ולמסור את האליל למישהו שיעזור לה בהמשך היא נתנה אותו לקרציה שהיא לא סובלת, לא צעד חכם, בכלל בכלל לא. עוד דבר שמוריד מחינה זה שהיא לא טרחה לחפש עוד אליל, וזה שקוף שיש אחד של השבט שלה, אבל במקום היא הייתה עסוקה בלהיות חמישית בתוך ברית מטומטת שלא תחזיק מעמד יותר מדי זמן כשהשבט כולו יתחיל להתפורר.

 

- מה עוד - בעצם הבנות הפסידו, מצב של 9 על 7, בקצב הזה באמת כל הבנות יעופו בלי לעשות כלום (אם בפרק הבא חלקן לא יברחו כל עוד רוחן בהן גם ככה), אבל גם אצל הבנים המצב לא ברור, כדי להציל את התחת שלו אי פעם בעתיד אם השבט יפסיד קולטון סיפר שיש לו אליל לג'ונאס, טרויזאן, והיו עוד איזה שניים שאין לי מושג מיהם, זה בקלות יכול להיות ההתחלה של מצב העפת השרירנים המשעממים, וטוב שכך, אני תמיד מעדיף אנשים מכוערים תחמנים שיעשו בית ספר לאנשים בובות.

 

פרק די משעמם שהיו לו אולי 2-3 היילייטים, הרעיון של העונה עדיין נשאר בשלו הקונספט הכי נכון ומתוחכם שיכול להיות בז'אנר, היחסי אנוש של שני השבטים מעורערים לחלוטין והם עוד גרים עשרים מטר אחד מהשני. אשכרה בלי רחמים. לא היו יכלו לתכנן את זה יותר טוב.

נכתב על ידי , 23/2/2012 10:23   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)