לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

הישרדות, עונה 24, פרק 3 - ביקורת


הם דפוקים, מטומטמים, מפסידנים, ממורמרים, חסרי יכולת ניהולית, חסרי יכולת ביטוי, לקויים במידת מה, גם די מכוערים למען האמת, גם די קנאים ואת האמת - רוב השבט של הגברים פשוט לא יודעים איך להתנהל במהלך העונה הנוכחית של הישרדות. אז מה אם הם ניצחו עד לפרק הנוכחי שלוש פעמים ברציפות, זה לא אומר כלום, ממש כלום, זה רק מצביע יותר מהכול שכל תחילת העונה עד עכשיו הם התברכו במזל טוב, וזה לא ממש שווה את זה אם בטווח הארוך זה לא יביא אותם למסקנות המתבקשות ויעיף להם את הצורה כל הדרך לשלבי הגמר.

 

השבט של הגברים היום הפסיד לראשונה לא באתגר אחד אלא בשני אתגרים, הראשון על מצב בטן מלאה להמשך הדרך (דגים ושות') והשני על חסינות אחרי שהובילו לאורך כל המשימה בלי פרופורציות למיקום של הנשים, והם עדיין הפסידו. הייתי בטוח באותם רגעים שהנשים ילכו גם הפעם למועצה, ימשיכו להתבכיין אחת אל השנייה ואולי ייפטרו מאחת משתי הנשים שמחוץ לברית המובילה בשבט שלהן, במקום נתקלנו במופע האימים של קולטון ושות', מצד אחד קולטון הוא שחקן דפוק, מתחילת הדרך הוא מודיע לכולם שאין לו שום ספק שהוא יבגוד בכולם ברגע שהזמן הנכון יגיע והוא יוכל לערוק לשבט של הנשים, מצד שני הוא לא באמת עושה משהו במחנה, הוא גם לא הכי גרנדיוזי במשימות, מצד שלישי הוא גם אמר לכולם שיש לו אליל והוא לא הולך הביתה, זה בעצם היה הדבר היחיד שהייתי מבסוט עליו, בעיקר בגלל שהוא בנה אצל רובם שם אמון שהוא באמת יעשה את זה ובסוף לא הוציא שום אליל, אפילו שהוא לא היה באמת על הכוונת, ככה אט אט הוא יתקדם הלאה, ויוכיח לכל מי שפקפק בדרכו מתחילת הדרך שגם אם אתה לא באמת עומד לעשות משהו כדי לזכות בעונה, לא תרומה לשבט, לא עבודה סיזיפית ולא בריתות מתוחכמות - אז הוא עדיין נשאר ולא גווע לאיטו. התפלאתי שלא התאגדו נגדו והעיפו אותו בהזדמנות הראשונה, ומי זה שעמד והצביע על היתרונות של הרב מעללים? לא אחר מאשר טרזן, איש זקן ודפוק שבאותם רגעים שהיה כינוס של כל הברית שלו להחלטה מי יילך הביתה באותו ערב התנהל כאילו הוא מנהל ערב תרבות ובידור ומוכן לארח כל אחד שמתקרב יותר מדי לטווח שמיעה.

 

חוץ מהמודח מאט היה עוד מישהו על הכוונת, נדמה לי ששמו ביל, רק לראות את הנאום המשתפך שלו במועצה על כמה שהוא מתרגש מהמעמד ועל כך שזו הגשמת חלום בשבילו ובלה בלה בלה העלה לי את הסעיף, עד כדי כך שרציתי שהוא יעוף באותו הרגע, מזכיר קצת את תמיר מהאח הגדול רק בלי הריקודים הפרובקטיביים. אבל אם לא נפטרו ממנו הפעם יהיו עוד הזמנויות, מדובר במתמודד רפה שכל, מעדיף כבר שקולטון ייקח. בכלל בתוך הברית (הכביכול) מובילה יש גם את ליף ואת טרזן ואת הסיני סו-שף, אני מקווה מאוד שבכך שהם לא מקבלים שום עריכה מתוחכמת במיוחד זה לא אומר שהם יישארו מתחת לרדאר עד הסוף ועוד עלולים להסתנן על הדרך, הזוכים אמורים להיות (בעולם אוטופי) אנשים שעושים משהו - ולצערי הם לא עושים כלום, הם וואנאביז.

 

טוב, סיימתי לכתוב, הביקורת ממש גרועה, אין לי מה להוסיף, ברחתי לקרוא אנשים שכותבים יותר טוב ממני על העונה הזו, אולי הם יצליחו להסביר לי יותר בבהירות מה לעזאזל...

נכתב על ידי , 1/3/2012 09:16   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)