לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

הישרדות, עונה 24, פרק 4 - ביקורת


קולטון הוא לא היחיד שאידיוט בשבט, מסתבר שיש לו מיניונים קטנים שזורמים איתו וחושבים שאם הם יעשו כדבר המלך המלך ייקח אותם כל הדרך אל הסוף, מסתבר שאף אחד לא חושב לקום ולהכריז ש"המלך הוא עירום", בעיקר בגלל שכל שבט הגברים, כולם כאחד, הם חבורה של עיוורים טיפשים אימבצילים שפשוט זורמים על פי אינסטינקטים בהמיים ולא ברורים שבמציאות/יקום שונה אולי היו עובדים, ובשביל מה? העיקר בשביל להיכנס להיסטוריה של המהלכים המיוחדים של הישרדות. לא נראה לי שהיה בן אדם אחד שהצליח לחשוב יותר משתי דקות קדימה טרום ההדחה של היום. אין פלא שהמבט של פרובסט היה מבולבל כשהוא ראה את כל המתמודדים הגברים מגיעים אליו למועצה ולא הנשים שהפסידו. מישהו יכול בבקשה לנסות לבאר לי מה זה החוסר חוכמה הזו בלנצח חסינות בתור שבט ועדיין להתנדב ללכת למועצת שבט, כמה טיפשים אתם צריכים לעשות, ועוד כשבט, מילא בן אדם אחד או שניים שעושים מהלך מטומטם, אבל כשיש שמונה גברים שמתנדבים במודע להעיף אחד משלהם, לא משנה כמה הם שונאים אותו, זה פשוט טיפשות יתר. ולא - זה ממש לא כמו ששבט שלם הפסיד בשביל להעיף את ראסל אי שם לפני כמה עונות. הם הלכו להדיח בן אדם אחרי שהם זכו.

 

בוא נצא מנקודת הנחה שמתי שהוא יהיה איחוד, אתם באמת רוצים ללכת לאיחוד עם מישהו כמו קולטון שמהפרק הראשון ברור שהוא יתחרבש שם עם כולם, ובכלל לגבי קולטון - היו מתחרים שאמרו למתמודדים אחרים בעונה שלהם שהם סתומים והם לא רוצים לדבר איתם, אבל להתנהל כמו כלבה שתקוע לה משהו בתחת, ועוד עם פאקינג אליל - וההגדרה המדוייקת של שיגעון גדלות - כאלה אנשים לא ראיתי, גם אם יזכה וגם אם יעוף מוקדם קולטון זכה על אוטומט מארבעת הפרקים האחרונים להיכנס לרשימת האנשים שבליינד יילכו לאולסטאר בתור נבל, הוא פשוט איש רע, אבל זה לא אומר שיש לו סיכוי לזכות, אט אט כל המסכות שלו יהיו ברורות לכולם (ואת האמת לא ראיתי שום מסיכה, הוא שם את עצמו AS IS, בלי יותר מדי פלברות אבל עם טונה של מניירות, הוא איש דוחה ומגעיל ומאוד שופטני, וברגע שהבנות יסיימו להשתמש בו (בתנאי שלאיחוד יגיעו פלוס מינוס שווה בשווה) הן יעיפו את התחת שלו לעתיד. ואולי ורק אולי יוציאו אותו טיפש, אבל יכול להיות תסמין שונה -תסמין פרוואטי, מישהי מהשבט של הנשים תנצל את ההזדמנות ותראה שטוב לקחת כזה איש לסוף איתה ואז תגנוב לו את המיליון מתחת לאף.

 

בלי שום ספק לא ציפיתי שיהיה גאונות תחקירנית ואחלה של מתמודדים, אבל מתברר שאנשים שצופים בבית בתוכנית הזו איךל לשחק, ואם לא איך לשחק איך להיות רעים ואם לא איך להיות רעים אז איך להיות סופר טיפשים - מה שכן שטלוויזיונית הרגעים הנדירים שפעם היינו צריכים לחכות כמה עונות טובות עד שהיו צצים פה ושם פשוט קוראים הרבה בעונות האחרונות, ואין מאושר ממני.

נכתב על ידי , 8/3/2012 23:14   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-10/3/2012 00:40




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)