לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

מציאות מדומה


השעה תשע ורבע בערב ותוכנית הדגל של קשת מקבלת את הרייטינג הקבוע שלה, שלושה ימים בשבוע קשת משדרת ושלושה ימים בשבוע משודר האח הגדול. בדקות הפעוטות בהן אני טורח לראות בלייב את האח הגדול, ביום שני של השבוע, שמתי לב לדבר אחד - סער סקלי מקבל זמן מסך כדי לספר מדוע הוא צריך להיות חלק מהגמר הגדול, הוא לא משתמש במילים כמו - סמסו בלה בלה או אני מרגיש שזה מגיע לי או כדאי מאוד שהאנשים שצופים בבית יעשו את מי שהם התחברו אליו יותר. לא ולא, סער סקלי משתמש במספר משפטים פשוטים שעלולים לממרמר מולו יותר מדי פלחים באוכלוסיה, ואני מצטט: "עוד שבועיים וחצי-שלוש העונה הזו תיגמר והמקום הזה יתמוסס והרייטינג יתפוגג, ואני אשמח לראות את המקום הזה נעלם". יורם זק שאל אותו אם הוא באמת ישמח שהמקום הזה יתפורר, סקלי ענה לו שכן ויצא מהחדר. בוא נחבר את הפסקאות האחרונות ונחבר אותם למה שקרה בכנסת רק לפני שעות ספורות (שבאופן מפתיע קיבל זמן מסך של 20 שניות בחדשות ערוץ 2, לא יותר - לא פחות - והעיקר שהעיתונות אובייקטיבית), פעם ראשונה בתולדות הטלוויזיה חברי כנסת מנהלים דיון בנושא שרק פלחים מסויימים באוכלוסייה טורחים להתייחס אליו (ניהול פאנל רב משתתפים בסדרת ערוץ הריאליטי של כנסת ישראל, ועל מה הם מדברים, על ז'אנר טלוויזיוני, כאילו אין להם דברים אחרים לסדר בערוצי הטלוויזיה השונים בארץ) לא זכורה לי אפילו פעם אחת שדבר כזה קרה במדינתנו הקטנטונת, חברי כנסת יושבים בשולחן מרכזי, מימינם יושב סער שיינפיין עם עורך דינו ומאחוריהם פלח נכבד מעיתונאי הטלוויזיה, מהצד השני חברי פאנל קשת עם פליטי ריאליטי מכל עונות האח הגדול כולל פינה טורנה שמודה שעל השתתפותה בחודש וחצי של סדרת טלוויזיה קיבלה 120 אלף שקל, ושהיא רגילה לעשות 600 אלף בחודש אז בשבילה זה הגיוני. אבל לא באתי להגיד דבר מה על עונת הסלבים, לגיטימי שהם קיבלו קצת יותר כסף מההדיוט האנונימי המצוי, הם סלבים, ככה זה עובד בעולם המעוות הזה שהטלוויזיה כבר השתמשה בטפריה כדי לקטול את ראש הצופה האנונימי, לעבוד עליו ולגרום לו לחשוב שמה שהוא רואה מול עיניו זה באמת מה שקורה במציאות.

 

אין לי מושג אם שחור זה לבן ואחד ועוד אחד זה שניים, אין לי גם הוכחות לכך שפעם היו בעולם חייזרים או שאלוהים בכלל קיים, אין לי תשובות לכל השאלות ואין לי אפילו שאלות מכוונות שיעזרו לי אישית להבין מה לעזאזל אני רוצה לשאול, אבל כן יש לי תהייה לגבי דבר מסויים - היכול להיות שמה ששיינפיין - בנצי - רז שכניק - קבוצת ידיעות והמולטי גיבור על מוזס טרחו לעורר בסערה הטלוויזיונית הכי ביזארית שאי פעם רצה בארץ ישראל מנסים להגיד במילים מאוד פשוטות -> ריאליטי הוא לא ריאליטי, מפמפמים אנשים חלשים בכדורי ריספרדל וציפרלקס וגורמים להם לעשות דברים שבדרך כלל הם לא היו עושים. אז בסדר, גיליתם לי את מרוקו, כל הכבוד, בואו וננסה לחדש משהו אחר - יכול להיות שיש הדחות פיקטיביות? יכול להיות שמי שטורח לסמס שורף כסף על סתם? יכול להיות שאנשים אוהבים לדבר במסדרונות המשרדים על משהו שלא באמת קרה אלא שהעריכה המכוונת גרמה לו להיראות ככה או יותר גרוע, שאנשים שם עשו דברים בגלל ששימי הדג AKA ד"ר רבינוביץ' אמרו להם לעשות כי זה מה שיבטיח למתמודדים להגיע כמה שיותר קרוב למיליון שקל? אז כנראה על השאלות האלה בחיים לא נקבל תשובות, יש לאנשים שעובדים בהפקות השונות של תוכניות הריאליטי השונות חוזה חתום שאוסר עליהם לדבר על מה שקורה בחדרי חדרים ואם הם יפתחו את הפה אז החשבון בנק שלהם יתקמץ למינוס מאסיבי שיהיה להם יותר קל לקנות דירה בבנייני אקירוב ולא לשלם את הקנסות השונים להפקות. 

 

במקום כל השאלות המרתקות האלה שהעליתי חברי הכנסת ניהלו דיון סוער על כדורים פסיכיאטריים ועל אתיקה רפואית, על כך שאנשים מקבלים כדורים בלי שיסבירו להם מה הם לוקחים או מה התופעות לוואי שהן אמורות לגרום להם. אז בסדר, לגיטימי, לא בסדר, קצת מעוות, חסר פוטנציאל אתי וכל הזיוני שכל האחרים שיכול להעלות על מוחו כל מי שקורא את הפוסט הזה. אין לדעת לאן כל הפרשה הזו הולכת, אבל מה שכן - נמאס לראות את אותן תגובות של קבוצת קשת על גבי העיתונות - שקבוצת ידיעות ממשיכה במסכת התקיפות המאסיביות שלהם נגד האח הגדול. לא נמאס להם להשתמש באותה התגובה - במיוחד שיש דברים בגו, אחרת הדיון הזה לא היה מגיע לכנסת אלא לבית המשפט המחוזי ואחריו לעליון. 

 

הדבר היחיד שיצא טוב מכל הסיפור זה שארץ נהדרת קיבלה זמן מסך נהדר לעלות עם התוכנית השבועית שלה ולחשוף מערכון גאוני על כל מיני דמויות פוטנציאליות שאולי יהיו בעתיד בתור הקמע של המדינה לנבחרת הספורטאים שלנו באולימפיאדה, העיקר שעלמה מהמסטיק סיפרה שהיא כבר פיתחה הפרעות אכילה לפני יותר מדי זמן, וכן - טל פרידמן הרבה יותר מוצלח.

נכתב על ידי , 19/3/2012 22:07   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)