לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

הישרדות VIP, עונה שישית, פרק 4 - ביקורת


בררררררררררר בררררררררררר - ברררררררררררררררררר ברררררררררררר

 

''הלו, שלום, אני מדבר עם העורך של הישרדות VIP?''

 

"כן, מי זה?"

 

"אני זה מי שמנסה להבין מה לעזאזל אתם מנסים לעשות בעונה הזו, עליתם על קונספט טוב ואתם הורסים אותו עם רעיונות מופרכים."

 

"מופרכים??? אין לי מושג על מה אתה מדבר"

 

"אני אפשט את זה בשבילך; אי התקווה? בחיאת, בוא ניגש למקור ונשאל אותם אם הם מסכימים, אני עושה שיחת ועידה, רגע"

 

"ג'ף, ג'ף פרובסט?? אה, זה מארק ברנט, בסדר - זה מספיק טוב בשבילי - אני נמצא על הקו עם העורך של הישרדות ישראל, הם לקחו את כל הקונספט שלכם ובכל עונה מחדש ממציאים שטויות שהם חושבים שיעניינו יותר את הקהל בבית אבל למעשה יהרסו את המשחק למעריצים שלו שאוהבים לראות משחק נקי בלי בולשיט של ההפקה. יותר מכך - כל פרק נמשך שעתיים ולא בכל הפרקים יש הדחה. כל עונה נמשכת שלושים ומשהו פרקים ולא חמש עשרה כמו אצלך. מה, מה אתה אומר? כן, אני מלשין, מה לעשות, אני מרגיש שדופקים אותי פה על בסיס קבוע. האג'נדה שלכם גורסת שבהישרדות בכל העולם הכול יכול לקרות, אוקיי, אז גם אתה לך תזדיין, מעאפאן כזה. אתה עדיין איתי, חבר עורך, חבר עורך, אתה שומע?"

 

"כן, אני פה, גם אני בקו השני עם המשטרה, הם מנסים לאתר את השיחה הזו, אני טועה או שזה לא פעם ראשונה שאתה מציק לאנשים בתעשייה עם שטויות שמפריעות לך בתוכניות טלוויזיה"

 

"תראה חבר עורך, אני מנסה לדבר איתך ת'כלס ואתה סוטה לקטנות, בסדר - אז נמשיך מאיפה שהפסקנו - אז קראתם לאי אי התקווה, נתתם לאנשים שם ציפייה שמשהו באמת יקרה איתם אחרי שהם מודחים אבל אתם גם לא נותנים להם להילחם על מקומם אלא סומכים על כושר השיפוט של אנשים שכבר הדיחו אותם מהשבט, ככה דברים בחיים לא יעבדו כמו שצריך. ובכלל - אם לא הדחתם את איריס מלכתחילה, ולא הראתם מה קרה עם שפר אחרי שהדיחו אותו בפעם הראשונה אז לא היה לכם אולי כדאי להראות לנו, הצופים בבית, מה בדיוק פספסנו, זה לטובתכם, אני אדבר איתך לשנייה בשפה שאתה מבין - אי התקווה = זמן מסך = פרק שלם = חסויות = רייטינג = עוד גלגל הצלה לערוץ שלכם, לא תופס. וזה לא הכול, שתוק שנייה שאני מדבר איתך ותן לי להוציא את הכול. לא רק שנתתם יד למהלך השרלטני הזה שמלכתחילה לא הותיר לג'מצי סיכוי לחזור למשחק, גם נתתם לעזאם רמז לאליל חסינות ולא הראתם שום דבר ממה שקרה שם, אמנם הראתם איזה יופי המפסיד חוזר לחבורת הזבל של איתי שגב ומספר בגאווה איך הוא הכריח את עצמו להפסיד אבל למה לא יותר. ואני חייב לציין משהו אחד לטובה, היה פרק יפה אתמול, אפילו שמתחתם אותו כמו מסטיק, אז למה להרוס הכול אם דברים לא ברורים כמו בקתת הגאווה, או אי המתים או משימת חסינות אישית, כאילו כמה אתם רוצים לגרור פורמט על כלום, תנו לענת הראל, אנה אהרונוב, איתי ואושרי, איתי שגב, משה פרסטר לעשות לאחרים שם קצת בית ספר, מהשאר ניפטר אחר כך. ובגלל לגבי ג'ף הישראלי, מישהו חייב לקחת לו את המשפטים הקבועים ולנהל איתו שיחה לא בדיסטנס, לא מגחיך את הסיטואציה, כמו בטירונות עם דיסטנס"

 

"תראה, איתרנו את המספר שלך ולהבא אם תנסה להתקשר לכאן אני לא יענה, אבל רק בשביל להתייחס אליך קצת יא חתיכת כלב קטן ומושתן אני אנסח את זה בקלילות - בישראל אנשים אוהבים שמושכים אותם, אם הייתי יכול הייתי מושיט לכל בן אדם את האצבע שלי ומבקש ממנו שימשוך אותה גם כן, יש לי אחלה הפתעות בשק, וחוץ מזה האם מעולם ראית בהישרדות אמריקה (אם אתה כבר מלעיז) אנשים מפורסמים בכל השבטים ולא רק בקטנה קצת פה קצת שם, לא - נכון? אז תתחפף, אם תתנהג יפה אני אתן לך למשוך לי את האצבע ראשון".

 

נ.ב - "זה בשביל סקעת" גרם לי ליהנות מהפרק, אפילו שזה בא רק בסיום.

נכתב על ידי , 17/5/2012 10:15   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)