לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

מופרדים (THE DIVIDE) - ביקורת


 

 

עזוב אותך, חרא של סרט.

 

מה? על מה אתה מדבר? זה היה סרט מצוין.

 

לא מצויין ולא בטיח, חרא של סרט, לא הייתה בו עלילה מציאותית בגרוש, אין לאף בן אדם בכל העולם איזושהיא סיבה לראות את החרא הזה, ולך, ידידי המופרך, אין שום סיבה להמליץ לאנשים לראות אותו, עדיף להם למצוא דברים יותר מועילים לעשות עם הזמן שלהם, כמו להזמין מדביר מקקים, הקיץ כבר פה, אתה יודע.

 

ושוב, אני חוזר על עצמי, זה היה סרט מעולה, רואים שם איך הדמויות מאבדות את השפיות שלהם, רואים איך אנשים מאבדים את עצמם, איך כלבים הופכים לבני אדם וחוזרים להיות כלבים, רואים איך מחלל אחד סגור ובאפס תקציב הצליחו ליצור פה מפלצת, ולא רק שהסרט יצא נהדר ונראה נהדר הוא אפילו מושך אותך פנימה וגורם לך לרצות ולהתחנן שהזמן יפסיק לזוז ושהשעתיים שרק הוקצבו לו לא יתקרבו לסיום, עד כדי כך שדקה אחרי שסיימתי לראות אותו כבר התחלתי להריץ תרחישים בראש על סרט מספר שתיים.

 

אין לך מושג מה אתה אומר, נשבע לך, אתה באמת חושב שאחרי שעתיים ומשהו של סרט מופרך עם כל כך הרבה חורים בעלילה בלי שום הסברים ברורים על מה לעזאזל קרה בארה"ב אחרי שהפצצות האטומיות נחתו את מישהו ממש יודה בפה מלא שהוא נהנה מהסרט הזה. הצחקת אותי. בוא אני אתקצר לך בקצרה את העלילה שוב פעם, ואני בז לעצמי שאני חושב על הסרט הזה שוב, מדובר בחבורה של אנשים שגרים בבית מגורים ולפתע מישהו מפציץ את ארה"ב באטום, יש פטרייה גרעינית שמתקרבת ומאיימת לכלות כל אחד שהיא עומדת לנגוע בו, וכמה דיירים בבניין רצים מהר מהר לתוך המרתף, איך שהם מגיעים והפיצוצים עוברים הם מגלים שהם במרתף, תקועים עם אנשים שהם לא מכירים ואין להם שום מידע מתי החרא הזה יסתיים. אין שידורי רדיו, אין כוחות חילוץ, אין כלום בעצם בנמצא. משום מה כמה ימים אחרי מישהו מתחיל לפרוץ להם את הדלת, לירות בכולם, הם מצליחים להרוג כמה מהפורצים, מגלים שמדובר בצפון קוריאנים, והם גם כולאים אותם בתוך הבניין בלי יכולת לצאת, ויותר גרוע, אין לי מושג עד עכשיו למה דווקא על הבניין שלהם הם השתלטו ומה נסגר עם הילדה הקטנה שנחטפה דקות לתוך הסצנה הראשונה (כן, כן, אני יודע, ספוילרים וכאלה, בעיה שלכם אם הגעתם עד לפה). פה נעצרים כל ההסברים של הסרט. אחרי זה הבחורה מצליחה לברוח משום מה, עולה דרך הקקי-ביוב ורואים את העיניים שלה מביטות על עיר הרוסה, בלי שום המשכיות, בלי שום וודאות שיהיה באמת סרט המשך שיסביר מה הלאה, כמו סדרות שמגיעות לסוף העונה שלהן ועדיין טורחות לעשות קליפהאנגר לעונה הבאה למרות שאף רשת טלוויזיה לא נתנה לה אוקיי לעוד עונה, ככה שמי שטרח לראות את הסדרה נותר עם הזין ביד, תרתי משמע. 

 

בקיצור אתה אומר שלא נהנית, אוקיי, זו הדיעה שלך, לי יש דיעה אחרת, המשחק קודם כל מעולה, השחקנים יושבים בול על הדמויות שלהם, העלילה אמנם מופרכת אבל זה לא אומר ולו לשנייה שהיא לא מרתקת, אין בן אדם שלא הייתי ממליץ לו על הסרט הזה אפילו אם הדיעה שלו לגביו מראש שלילית. בנוסף אני אוהב סרטים שיהיה מה לצפות מהם להמשכיות, אני מת על סרטים שלא נותנים הסברים מלאים על מה שעכשיו ראינו ונותנים לצופה לנסות לפתח את התיאוריות שלו לבד. ועוד יותר, אני חושב שרק לראות מהצד איזה תהליך עוברים בני אדם כשנעלמות להם אט אט הסיבות להתקיים והם הופכים אט אט לשורדים במציאות מבוזבזת שווה כל שנייה.

 

עזוב, אתה חי בסרט, לך תראה את הסוף של עב"נ או משהו כזה.

 

אתה אומר שאני חי בסרט, אם אני לא טועה אתה פעם אמרת לי שהסדרה הכי טובה בטלוויזיה זה גלי, יש לך טעם נוראי, מבחיל אפילו.

 

שתוק, שתוק כבר, לך תדבר עם מישהו אחר על הסרט, אין לו שום דרך להבין מה אתה אומר, כל המילים שלך מתחברות והכול נשמע לי אותו דבר.

 

 

 


נכתב על ידי , 22/5/2012 00:48   בקטגוריות אימה, קולנוע, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)