לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

הישרדות VIP, עונה שישית, פרק 10 - ביקורת


ברור לי שאת החברים פה אי אפשר לשבור - יוליה

 

שקר מספר אחד

 

מישהו פה מרגיש שהוא מודח? כן, אני - בוקי לגיא

 

שקר מספר שתיים

 

אם מישהו פה ידיח אותי אני אלחץ לו את היד ואגיד לו תודה - איתי

 

שקר מרומז מספר שלוש

 

טאצ'דאון

 

קול ראשון מקבל בהבנה, קול שני הוא כבר בולע גוש בגרון, קול שלישי העיניים נעצמות וברביעי הוא כבר מדמיין מטוס מחלקה ראשונה הביתה ונקמה עתידית בפרימיירה מביכה בתיאטרון נידח כלשהוא בארץ. אבל למרות האמוציות האדירות שחלפו לאושרי בראש ברגעים בו הבין שנגמר לו הזמן, נגמר לו הסוס, נגמרו העניינים, למרות כל אלו הוא לא בחר לנשום לרגע, הוא תקף דבר ראשון, מה כל כך קשה להבין שאם נגמר לך המקום במשחק זה אומר שהצליחו לעשות לך בית ספר - את זה אין לי מושג - כי לא הייתי שם, וזה לא קל להגיד דברים בלי לחוות אותם ממקור ראשון. אבל ת'אמת - הכתובת הייתה על הקיר.

 

היו עוד כמה שקרים אבל מה שהכי מדהים לאורך כל הפרק הנוכחי זה שהם אשכרה הצליחו להרדים את שלומי לחלוטין. אני לא יודע כמה חברים יש לאושרי במציאות וזה גם לא כזה מעניין אבל עצם העובדה שהוא לא חשד אפילו לשנייה לאורך הפרק שאין לו עם מי לדבר ומתכננים עליו עליהום, וכל זה בלי למצמץ, רק הוכיח שבן אדם יכול להיות הכי נאיבי בעולם אם לשקר אין רגליים. היה שלום אושרי, אתה עלול עוד לחזור בהמשך אבל בשבט הנוכחי לא ניסית לבסס את הבריתות שלך אלא פשוט החלטת לתת להם להמליך אותך בלי להרים גבה, וזה היה יכול להיות הרבה יותר קל. בכלל העריכה של העונה הנוכחית מבחינת השבט שהדיח הערב לא באמת הייתה ברורה, לא היה ברור מי נגד מי שם, מי בברית עם מי, רק מהפרק של היום למדתי שאושרי בטוח שיש לו בכיס את נטלי ואת איתי, דבר שלא נראה כך לאורך כל העונה עד עכשיו. והכתובת הייתה על הקיר עוד בשלב הליהוק, והדבר הכי נאיבי בעולם היה לא לראות את זה מגיע, שיחטפו עליו ג'ננה עוד לפני שהוא יוכל להתאחד עם איתי תורג'מן בעתיד. חוק מספר אחד כדי לנצח בתוכניות ריאליטי אמור להיות חקוק על הקיר באותיות בולטות - אם אתה בא לתוכנית עם מישהו שאתה מכיר אנשים יחטפו עליך את הסעיף מהר מאוד, ואם לא מהר מאוד אז בהמשך הדרך, ואם זה לא יצליח להם פעם אחר פעם אז בסוף הקולות ביניכם יתפצלו ואז אף אחד מכם לא ייקח את הכסף (הדוג' הכי בסיסית זה בובליל באח הגדול). ובהישרדות עידן הסמסים מגיע רק פעם אחת לאורך העלילה (וזה הרע במיעוטו, רק לדמיין שזה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע היה עושה לי בחילה בגרון).

 

עוד מעט איחוד, כבר לא נשארו שם הרבה אנשים, בכלל עוד מתחילת העונה זה הרגיש כאילו לא היו להם מספיק אנשים כדי למלא את המשבצות העונתיות, ואז העונה התחילה לרוץ ולא נעצרה, יכול להיות שאנחנו מתקרבים כבר לאמצע הדרך, זה משום מה מרגיש לי מעט תמוה, בדרך כלל בזמן הזה בעונות הקודמות הם היו רחוקים מאוד מהאיחוד (או זה או שאני לא מעריך את הזמנים כמו שצריך בזמן האחרון, קאלק שבע דקות בלספור בלב). ורק לראות בפרומו לפרק הבא את הפרצוף של תורג'י מקלל כשהוא מבין שהרסו לו את הביסוס לברית בהמשך הדרך שהוא תכנן עליה עוד מתחילת הדרך העלה חיוך על הפרצוף, חופשי חיוך, במיוחד שכשהוא סוף סוף יבין שהמיטה שהוא בנה לעצמו עם אנה וענת היא המיטה בה הוא יצטרך להתמודד מול ברית שתהיה גדולה עליו בכמה מידות בהמשך, אי אפשר לדעת אם זה מה שיקרה בסוף אבל מה שחופשי ברור פה זה שלראשונה העונה התחיל המשחק.

נכתב על ידי , 9/6/2012 22:42   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)