לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

הישרדות VIP, עונה שישית, פרק 11 - ביקורת


עוד לפני שעלה על מטוס בדרך לאי איתי תורג'מן היה בטוח שכל הקלפים נמצאים אצלו, מצד אחד השותף שלו וחברו הטוב נוסע להשתתף בתוכנית ריאליטי על כסף ביחד איתו, ככה שבליינד הסיכויים של אחד מהם לקחת את העונה גדל במאה אחוז. מצד שני גם אקסית שלו עם שיער ג'ינג'י רועש הולכת להשתתף איתו באותה התחרות ככה שהסיכויים שלו להגיע קדימה עוד יותר גבוהים. מצד שלישי ורביעי הוא גם זכה להתחבר לאנה ולענת, והסיכויים גדלו בעוד כמה אחוזים. תורג'י בזמן מסך של שבועיים לתוך העונה כבר בטוח לחלוטין שהעניינים עוד איכשהוא זורמים כמו מלוכה קדימה, כל מה שחסר זה ההכתרה. הוא הסתכל מסביבו ברגעים הראשונים לתחרות, הבין מי יעשה לו בעיות בהמשך והחליט למי אין באמת סיכוי לקחת את התחרות. תחשבו על זה ככה: תורג'י רואה את משה פרסטר, את בוקי נאה, את איתי שגב, את איריס בראון. מצד שני הוא רואה את דורון ג'מצי, ענבל גבריאלי ואת מייקל לואיס, הוא מחשב מה הסיכויים שלו נגד אלה לעומת אלה ונפטר קודם מהחזקים (נניח). הוא לא חשב שדווקא החנונים יעשו לו בעיות. ואחרי שהתוכניות שלו מתחילות להתקזז והוא רואה איך שלומי אהובו הלך הוא צרך לברור עניינים, בוא נתעלם לרגע מעזאם עזאם שלא באמת מהווה שיקול במשחק (שרוף על ידי שני השבטים, אלא אם כן מישהו יחליט לשמור אותו לסוף ואז לקחת ממנו את הכסף, מופרך אבל הגיוני), אז הוא מחליט לעשות מהלך ולגרום לכל האנשים מהשבט השני, דקות ספורות לתוך האיחוד, שיחשבו שהוא משקר לאנשים שבשבט שלו, ככה שיחשבו שהוא לבד, ואז בהמשך הדרך שעוד לא רחוקה כשאנשים יחשבו שהוא יודח בקרוב פתאום הברית הישנה שכולם חשבו שהתערערה לחלוטין (תורג'י והבנות) עדיין קיימת ועדיין בועטת. זה יכול לעבוד וזה אפילו יכול לצאת טלוויזיוני למופת.

 

לפני כמה פרקים חשבתי איך זה יכול להיות שעבר כולה חודש וקצת מאז שהתחילה העונה והיא כבר באמצע הדרך ואז סוף סוף נזכרתי; זה עונה קצרה יחסית, מצומצמת, אני אפילו זוכר שהיו כמה כתבות ברשת לפני כמה חודשים שהסלבים שהשתתפו בעונה חטפו ג'ננה על ההפקה כי הצילומים נמשכו מעבר למה שהחוזה שלהם פירט והם התעצבנו. כל העונה הזו גורמת לי להבין כמה היא הייתה יכולה להיות הרבה יותר גרועה עם כמות ההנפצות הבלתי נגמרות שרק בישראל מסוגלים לחשוב עליהם - בקתת ההנפצות, קרבות גלדיאטורים מגוחכים, חסינות אישית עוד לפני האיחוד, והכי גרוע - מפה שתוביל אנשים לפסל חסינות בלי רמזים. אבל אני סולח להם, כשהטלוויזיה יחסית משקפת ריאליטי אין על מה להתלונן, אנחנו רואים - הם מצלמים והשחקנים - נו טוב, השחקנים לפחות טורחים לשקר, זה היה יכול להיות יותר גרוע ובתור ברירת מחדל העונה הזו עושה את העבודה שלה כמו שצריך.

 

רז שכניק רשם בטור על הישרדות בסוף שבוע שעבר ש'הסלבים' הבינו את כללי המשחק החדשים בעידן הריאליטי ממנו הם מפסידים, אז אט אט הם למדו לשתף עם הפרינססה של ערוץ 10 פעולה, על הדרך גם אחד מהם יעשה קצת כסף, בעצם לעומת כל העונות האחרות של הריאליטי כל הסלבים מקבלים אחלה משכורת על ההשתתפות (פנינה טורנה הודתה בזה בפאנל בכנסת לפני כמה חודשים), אז כן, יש משהו מאוד מעניין בלראות אנשים לא אנונימיים מתחרפנים, אין מה לעשות, זה קל מדי.

 

בפרק הבא השבט של החנונים הולך להדיח מישהו, ליוליה כבר יש אליל חסינות ואחד מהם יהיה עם שרשרת על הצוואר. אני רק מקווה שמי שזה לא יהיה שיעוף לא יהיה שגב, כל תוצאה אחרת תהיה נסבלת.

נכתב על ידי , 13/6/2012 22:41   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)