לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

הישרדות VIP, עונה שישית, פרק 27 - ביקורת


זה מרגיש קצת מגוחך לראות את הפרומואים של הפרק הבא של הישרדות בלי לתהות למה ההפקה של התוכנית עסוקה בלזיין לכולנו את השכל, מרגיש מאוד מגוחך אפילו ואני אסביר בדיוק גם למה - בפרומו רשום באותיות גדולות 'מי תהיה שלישיית הגמר' אבל אין שם שום אותיות קטנות שיסבירו שגם זה בולשיט אחד גדול; שלישיית הגמר תגיע אל צילומי הגמר בבריכת הסולטן ואז משם מישהו אחד ייפול ב-SMSים, זה לא דבר חדש וזה לעולם לא יתיישן בישראל, עד כדי כך שכצופים אנחנו צריכים (וזה לא שיש לנו ברירה אחרת) לבלוע את העלבון של הדפקה הכי גדולה של הסדרה בגירסה הישראלית שלה ולראות איך הקהל שצופה בבית מממן חלקית את צילומי העונה, אבל ברירה כצופים אין לנו, נדפקנו ונפלנו על עורכים, הפקה וגב של ערוץ טלוויזיה בישראל שבאמת מאמין שסמסים בגמר זו הדרך הנכונה לקחת את העונה (ואני מחזיק אצבעות שאולי הפעם זה לא יקרה, אבל אני מאוד מאוד סקפטי שהם באמת יוותרו על הכנסות פוטנציאליות, במיוחד בעידן החדש של 'רשת גונבת פורמט'), אבל זה בסדר, אנחנו כולה הצופים והם כולה ההפקה, מראש זה ידוע שאנחנו החלק הקטן במשוואה, וזה לגיטימי, זה לא שמישהו מכלל משתתפי הישרדות על עונותיה הנושנות או העתידניות יפצח במחאה חברתית ויקימו אוהלים מול בית הוורד על כך שמקשים עליהם להרוויח מיליון שקל, הם כולה משתתפים בסדרה, את הצ'ק כותב מישהו אחר וזה או להקשיב למישהו הזה ולזרום על פי ההנחיות שלו או לא להשתתף בכלל וכשמיליון שקל עומדים על הפרק אני לא מכיר הרבה אנשים שיעשו חרם, אני לא מכיר אפילו אחד כזה.

 

כמו שזה נראה כרגע איתי שגב לא יעלה לגמר בהמשך הדרך, דרך העידוד המגוחכת של תורג'מן תשפיע על ענת את אנה לבחור בבוקי לגמר, ככה שהסיכוי של שתיהן לקחת את העונה יעלה, כי עם כל הכבוד לדרך המשחק של בוקי ענת בקלות יכולה לקחת אותו, למרות המהלכים הלגיטימיים של גניבת פסלון (על פי רוח ההפקה הישראלית, זה לא אני גרסתי) ולמרות הדרך היפה שלו לקלל בפנים ומאחורי הגב, ולהרגיז ולהגיד תמיד את מה שהוא חושב בלי להתחנחן פרק אחרי פרק, למרות כל אלו אני תוהה אם מישהו באמת ייתן לו לנצח (אלא אם כן תהיה הצבעת מחאה נגד הבנות, דבר שקלוש שיקרה כי עדיין המושבעים יסתכלו על כלל המשתתפים בסוף כאנשים שעשו משהו העונה ולא רק כניצולים על אי בודד שהצליחו בדרכם לצאת ממצבים בעייתיים, ולבוקי יש מהלך אחד ברפרטואר שנחשב לממש אידיאלי (אלא אם כן גם מחשיבים את שתי ההדחות של אושרי שהקרדיט עליהם הולך קודם כל לשגב, אחרי זה לכל השאר). אז בוקי אולי יגיע לגמר, ואולי עם קצת מזל יעלה בסמסים אבל מול ענת אין לו הרבה סיכוי, ומול שגב הסיכוי שלו מתקמט עוד קצת. אבל אולי דווקא שגב יגיע לגמר ואז זה יהיה ניצחון שלו אל מול ניצחון של ענת (ונא לשים לב שאת אנה לא סופרים, לא במושבעים ששונאים אותה (חוץ מתורג'י, דה), אבל שגב מעצבן אותי, הוא עשה דרך ארוכה מאוד ונכונה מאוד שהביאה אותו עד לכאן אבל לכל אורך הדרך הוא כל הזמן ניסה להתחנחן ולהתחנף וגם שניות אחרי שדפק מישהו רץ להתנצל והעיקר שיסלחו לו ושישזמינו אותו בעתיד לראות את פרקי העונה וכל הבלה בלה מסביב, זה מרגיש מעט מגוחך לראות אותו פעם אחר פעם מבקש סליחה שנייה אחרי שהוא דפק את השלישייה של תורג'י הגמד, אבל מצד שני שגב הוא לא בוקי, הוא גם לא אנה, לשני האחרים אין הרבה סיכוי לנצח, לשגב עוד יש. לסיכום אסכם סיכום מסוכם שלא ייצא ממש ברור אם לא תדעו לקרוא אותו כמו שצריך - אחלה עונה, הדרך שהיא שודרה לא הייתה כל כך ארוכה, הפרקים שלה לא היו ערוכים למופת והפרומואים לפרקים הבאים היו הכי מספיילרים שאפשר (איפה אפשר למצוא עורך ריאליטי נורמלי כשממש מחפשים אותו?).

 

הדבר המגוחך האחרון הוא משימת הפרס האחרונה - איזה הפלצה ההפקה תציע הפעם? מכונית? חסינות נוספת? מעבר חלק מסמסים בסיום? פגישה עם חייזר או ההנפצה הכי מטומטמת - קול אחד בתיבת ההצבעה לטובת השורד? וכן - זה עוד יכול לקרות

נכתב על ידי , 15/8/2012 22:47   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)