לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

הישרדות 25, פרק 4 - ביקורת


כשג'ף פרובסט שאל היום את השבט המפסיד מי הולך להצביע למי ומדוע זה היה שקוף שהוא מרחם עליהם, התפלאתי איך לא מלקולם, לא ראסל ולא דניס עמדו על שלהם ואמרו שהם לא מדיחים אף אחד משלהם אלא מצביעים במקום לג'ף, אבל במשחק הזה אי אפשר להדיח את המנחה, אפשר להדיח רק את עצמכם. אוי הסימפטיה, ראסל הוא אידיוט, רק לראות אותו נושא תפילה לשמיים שניות אחרי שנגמר אתגר החסינות גרם לי לעמוד בצד ביחד עם שאר האימבצילים מהשבט של RC ולתקוע בו מבט של סימפטיה, משום מה תמיד כשאנשים מאמינים מפסידים הם נושאים מבטם אל השמיים בשביל לקבל תשובות, והתשובות לא רק שלא מגיעות הם אפילו לא נותנות אישור שההודעה התקבלה. בלי כוונה לפגוע באנשים מאמינים או משהו בסגנון אבל המשחק היה בידיים של מלקולם לנצח, הם לא היו חייבים להפסיד, אבל הכול תלוי בסופו של דבר בקטנות של סיבוב כדים או משהו בסגנון, ואכן, הסימפטיה מנצחת.

 

ראסל הוא הראשון ללכת מכל החוזרים לחזור לעונה חוזרת, זה היה צפוי עוד מהתחלה, חיכיתי לזה שזה יקרה עוד מההדחה הראשונה אבל המזל שלו היה חייב להיגמר מתישהוא וטוב שכך. בפרק הנוכחי עצרתי לרגע והתחלתי להתבונן במתחרים שלא קיבלו זמן מסך עד עכשיו, אנשים מוזרים כמו בחורה עם שיער קצר בלונדיני או שתי הבחורות שאיתה בשבט, וזה גרם לי לחשוב שאפשר מראש לדעת לאן העונה הולכת אם יודעים על מה להסתכל, מי שמקבל זמן מסך יותר נרחב יגיע יותר רחוק בעונה, ומי שלא יעוף באיזה שהוא שלב, בעיקר כי הוא לא מקבל אופציה להראות את הפרצוף שלו בפריים טיים. אתם יכולים לענות לי ולהגיב שזה לא ריאלי כי עובדה שאנג'י, ראסל והראשונה שהודחה קיבלו מספיק זמן מסך ועדיין עפו, אבל אני עומד מאחורי המילים שלי. קשה לי להאמין שארטיס יגיע רחוק, גם לא שלוש הבנות ממקודם. לגבי כל השאר הקלפים פתוחים.

 

בקטנה - פיטר איש חכם, אני שמח לגלות שיש עדיין שחקנים כאלה שיודעים איך להבעיר מדורה בלי שאף אחד לא יידע מאיפה היא הגיעה ואיך לעזאזל היא התחילה.

 

נכתב על ידי , 12/10/2012 16:09   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :) ב-13/10/2012 03:17




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)