לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

משחקי הכס - זה לא ייגמר לעולם, נכון?


 

 

היא: אתה מתרגש מזה שהעונה החדשה התחילה?


הוא: כן, מאוד, בא לי לקפוץ דבר ראשון לתוך סיר מלא בחלב רותח דבר ראשון עם האיברים המוצנעים שלי פנימה מרוב ציפייה.


היא: אני יודעת שאתה לא רציני, נעשה פליי או שאתה רוצה הסבר קצר על העונה קצת לפני? אני יודעת שאתה לא תמיד שם לב לפרטים.


הוא: אל תגידי לי מה אני כן או לא יודע, אני תמיד שם לב לפרטים, אי אפשר להגיד שאני לא, אני מכור לטלוויזיה עד כדי כך שהטלוויזיה קצת מכורה אליי.


היא: די כבר לשטויות שלך, אתה זוכר לפחות איך נסתיימה העונה הקודמת?

 

הוא: כן, בטח. הייתה מלחמה, מישהו מת, הרבה מישהואים מתו, היה נסיך שהיה אמור להתחתן עם בת של מישהו שכרתו לו את הראש, ואז הוא מצא מישהי שנראית קצת יותר טוב ממנה אז הוא החליט לחתוך. אבל במקום לשחרר את המיועדת לו הוא החליט לשמור אותה בצד עם איזה מישהי שהייתה מאוהבת בגמד שהוא בעצם דוד של הנסיך המרושע ממקודם, מה שנקרא טלנובלה בנוסח טשקנט רק בלי האוזבקים. עד פה נכון? 

 

היא: כן, אבל לא בדיוק, לנסיך שהוא בעצם מלך קוראים ג'ופרי, הוא חתיכת בן זונה מרושע, הוא היה מאורס לסנסה עד שהוא החליט לחתוך ממנה בגלל שהמיועדת החדשה שלו, אלמנה חדשה כלשעצמה, שרק בדרך אגב אם אתה לא זוכר כמו שצריך הייתה נשואה למישהו שהיא למעשה הומוסקסואל בארון שאהב את אחיה מאחורי הוילונות ולא הצליח לקיים איתה בכלל יחסי אישות מאחר ולא נמשך אליה, אבל זה סיפור אחר. אתה זוכר במקרה איך נסתיימה העונה סופית?

 

הוא: היה קרח, זומבים מוזרים כאלה, מישהו ממשפחת אנשי הזאב, בעצם כולם מבני משפחת הזאב.

 

היא: אתה מתכוון לסטארקים - תהיה מדויק, אורן.

 

הוא: טוב, תעשי פליי, אני כבר אבין תוך כדי....

 

תוך כדי שידורי הפרומו

 

היא: היי, הוסיפו עוד חלקים חדשים למפה, זה בטח מעבר לים, מעבר לחומה, של המלך החדש ההוא.

 

הוא: מה?

 

היא: כן, כן. אם תשים לב אז בכל פעם שמתחילה עונה חדשה הם גם מוסיפים חלקים חדשים למפה.

 

הוא (מסנן מתחת לשפם): פלצנים מניאקים, חושבים שהם כאלה חכמים

 

היא: טוב, די לדבר עכשיו, זה מתחיל סוף סוף.

 

הוא: רגע, תעצרי תעצרי

 

עוצרת

 

הוא: הגמד הזה, איך קוראים לו, לא היה לו איזה קטע עם חצי-פרצוף שהציל אותו ממגדל בשמיים?

 

היא: קוראים לו טיריון לניסטר, ממשפחת לניסטר, הם לניסטרים. אתה יודע מי אלה, נכון?

 

הוא: נו, זה ההם שנלחמים בהם עם האבא והראש הכרות?

 

היא: כן, סטארקים מול לניסטרים, זה פיוד שנמשך כל כך הרבה זמן, אתה בטוח ששמת לב למה שקורה בעונות הקודמות?

 

הוא: ת'כלס, שמתי לב הרבה יותר לכריתת איברים ולמלחמה, אולי קצת לציצים והייתה גם איזו מישהי שילדה שד.

 

היא: תהיה יותר מפורט, אתה לא יכול סתם לבהות במסך ולצפות להבין עונות שלמות קדימה.

 

הוא: נכון, אבל יש בסדרה המזדרגגת הזו כמעט טריליון דמויות ראשיות, איך אפשר לצפות שאני אבין מה מנסים להגיד לנו פה? ראבאק או בלאט או DAMN, אני רוב הזמן לא מבין פה כלום משום דבר על שום דבר.

 

היא: אתה רוצה להפסיק לראות? אני בכיף אראה את זה לבד, חייבים לשים לב בסדרה הזו להרבה פרטים אחרת הולכים לאיבוד.

 

הוא (מסנן בזעם מבלי להביע את דעתו בפומבי): אם אני אזיל ריר תוך כדי בהייה במסך עם מבט מסכן את תקבלי את זה שלא ממש אכפת לי?

 

היא: כל עוד לא תפריע לי אני מוכנה להמשיך קדימה, אנחנו כבר רואים פרק של חמישים ושמונה דקות שלוש שעות וחצי, ועוד בקושי עברנו את הפתיח.

 

הוא: סבבה, אני אשתוק.

 

כעבור חמש דקות ועשרים ושמונה שניות

 

הוא: היי, זה ענק אמיתי????

 

היא (עוזבת בזעם את החדר): לך תראה חי בלה לה לנד או משהו כזה, אתה יודע שמאיה בוסקילה זכתה, נכון?

נכתב על ידי , 9/4/2013 18:17   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)