לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

הכול בגלל IMAX


בשבוע שעבר הוזמנתי לטיול שנתי למבוגרים. לא מדובר באורגיה מטורפת או בטיול של משחקי קלפים לקשישים. מדובר בטיול שנתי למבוגרים, כשמו כן הוא, אנשים שעברו את משבר גיל 21.5 המתכנסים באיזור סינמטק תל אביב, מטפסים על אוטובוס, מקבלים שקיות הפתעה של קרואסונים ובקבוקי מינרלים עם איזשהו פרוספקט מסוים שמסביר על הטיול המצפה לנו וזהו פחות או יותר.

 

למעשה לא ציפיתי כשאמרו לי שנוסעים לעיר המלאכים הישראלית קרית ביאליק, ההוליווד הישראלית (באמת?) שיהיה לי ממש כיף, באמת לא ציפיתי, חשבתי שנעביר מין יום כיף שכזה, נראה סרט חדש שרק יגיע לאקרנים לקהל הרחב בעוד כשבועיים, נדחוף קצת ג'אנק פוד ללאנץ' ונחזור הביתה לישון מוקדם.

 

כשהגענו לקריית ביאליק אחרי נסיעה של ניקוי ראש והתחלנו לצעוד בקניון רחב הידיים שמכיל בתוכו את אחד משני האולמות היחידים בארץ שמקרין סרטי תלת מימד (השני נמצא באילת) חשבתי שעד שנגיע לגלובוסמקס עצמו ייגמר לו היום כיף, הצעדה באמת השתוותה לחציית ים סוף אך מסע הכומתה היה שווה את זה. בכניסה לאולם ה-IMAX חולקו לנוכחים קופסאות פופקורן אימתניות יחד עם בקבוק קולה של ליטר וחצי בכוס אחת, טעימות של גרניטה והכי חשוב - משקפי תלת מימד הכי מפחידות שראיתי בחיים שלי. כשהסרט התחיל (בכוונה לא אספר באיזה סרט מדובר מפאת זכויות היוצרים) והרכבתי את התלת על הדו שגם ככה עושים אצלי מין צלקת חמודה בגשר האף הייתי בטוח שגם אני וגם הסובבים אותי נראים כמו פליטים מהסרט אי.טי 2, אבל לאף אחד זה לא הפריע.

 

בסרט עצמו הרגשתי רצון עז להבין למה יורד עלי גשם, למה הכול נמצא ממש בתוך המוח שלי (נשבע שלא שאפתי שום חומרים מיוחדים במהלך הטיול), למה הדמויות כל כך ריאליסטיות, למה כשהדמות הראשית נלחמת באחד הנבלים הדם שניתז פוגע בי גם, לא רציתי להשתתף בסרט באופן פעיל, רק רציתי לחוות חוויה שמתרחשת בישראל לעיתים נדירות, קולנוע תלת מימדי, כמו בפארקי השעשועים הגדולים בעולם. אז כן, זה קיים וזה כאן, במרחק שעת נסיעה מתל אביב (איך בעיר הגדולה עדיין לא חשבו להקים כזה קולנוע), וזה בושה שאין כזה קולנוע בתל אביב.

 

אחרי ההקרנה טיפסנו לחדרו של המקרין, הוסברו לנו מעט דברים שלא ידענו קודם, שכשסרט רגיל מוקרן (גליל סלוטייפ ענקי מסתובב) מדובר בגליל אחד, כשמדובר בתלת מימד מדובר בשניים חופפים, הלוואי שיכלתי להבין יותר על שיטות ההקרנה הספציפיות, אבל אם אני אתחיל אני מפחד שיתחשק לי לחזור ללימודים ולא מתחשק לי לחזור שוב למנהל ולחדר התלונות.

 

אז בקיצור ולעניין: גלובוסמקס מזמין אתכם להנות מאטרקציה חדשה ויוצאת דופן לבילוי עם הילדים- אולם IMAX המקרין שוברי קופות הוליוודים בטכנולוגיית תלת מימד. חווית הצפייה בסרט היא מדהימה: המסך בגודל 600 מ"ר, מערכת הסאונד משוכללת והכיסאות נוחים עם מרווחים גדולים בין השורות. סה"כ 325 מושבים באולם. מחיר כרטיס: 59 ₪.

 

חווית הצפייה בסרט תלת מימד אינה דומה לשום דבר שראיתם בעבר: הסרט הופך למוחשי ממש ומספק שלל חוויות מרגשות.

 

 מרכז גלובוסמקס פתוח בכל ימות השבוע. ההגעה למקום קלה ומהירה באמצעות רכבת, אוטובוסים ציבוריים או רכב פרטי. לטובת המבקרים עומדים כ-2000 מקומות חנייה ללא תשלום.

 

חוויה שאסור לפספס (לפחות עד שתגיע לתל אביב בעתיד הלא רחוק ואז תחסכו את הנסיעה).

נכתב על ידי , 31/7/2008 20:55   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, מבוסס על אירועים אמיתיים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-12/6/2010 12:45




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)