לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

תחילת סוף השבוע


ימי חמישי מסמלים את תחילת השבוע השני (זה שבו לא צריך לקום למחרת בבוקר עם מבט דכאוני בעיניים וללכת לעבודה), הם בדרך כלל נפתחים במקלחת זריזה, מפגש עם חברים בשעת לילה מוקדמת (לא לפני חצות), תדלוק לכל סוגיו וזרימה לאחד מהמועדונים החמים בעיר מתוך מטרה לדפוק ולהידפק טוטאלית.

 

בדרום העיר תל-אביב, באיזור בו הזונות מסתובבות עם מבט של טרף בעיניים, ישנם מספר מועדונים שיכולים להרשות לווליום שבאמתחתם להתפרע ולהחריש את  שאר קהל היעד המזומן והמזדמן. אחד מהם נקרא מועדון "השרון 12", פעם בחודש לערך במועדון המדובר עולה להופיע "אלקטרו-בן".

 

המוסיקה האלקטרונית היא לא מוסיקה, היא צלילים, ביטים שנכנסים לך לתוך הנשמה בזמן שאתה שיכור/מסטול מדי, מוצר שגורם לגוף שלך לזוז ולרקוד, מוזה שגורמת לך "לטייל" בין הסובבים אותך ולהבין כמה נחמד להשתחרר כליל מתלאות היומיום ופשוט לתת לגוף לזרום עם הצלילים, אולי להגיד שאלקטרוני היא לא מוסיקה זה טעות, אבל כל הווקאלים השתולים בתוך הסמי-מוסיקה הזו בעצם ערוכים ומשודרגים על ידי מחשב, "אלקטרו בן" בא למסיבות בכדי להוכיח שניתן לצרף קול גדול ולא ערוך גם במסיבות סוף השבוע, שניתן לתת הופעה חיה גם אם יש מאות קלאברים חוגגים שמתרכזים בהורמונים שזזים לצידם ולא בארטיסט שעולה לתת שואו, בן יודע מה הוא עושה והוא עושה את זה טוב מאוד.

 

הכול התחיל כשבן לקח יוזמה והתחיל להלביש את הקול שלו על מוסיקה אלקטרונית והתחיל לקשט את המוסיקה, מכל המובנים, הוא מוסיף לה נפח שלא היה לה לעולם, זה אולי נשמע פשוט למישהו ששר ג'אז כבר שנים ואף שרת בלהקה צבאית, אבל זוהי סצנה שלא קיימת בארץ יותר מדי, אם בכלל.

 

בן מכין את כל הליינאפים מראש בתיאום עם הדיג'יי במקום, הוא לא מתכנן באיזו נקודה של המופע הוא בדיוק ייכנס, הוא מאלתר תוך כדי שהמוסיקה מתנגנת והחוגגים רואים פחות ופחות בעיניים. הוא לוקח טראק קיים ומלביש עליו אלתורים, בדרך כלל על האוס ופרוגרסיב, פחות על טראנס במובן האולדפאשן שלו. הוא לא יאלתר על טראק שיש בו כבר ווקאלים של אחרים, זה מבחינתו כמו להתפרץ לדלת פתוחה, הוא בא ממקום של זמר סול ופאנקי, הוא לא ישתמש במחשב בכדי לעשות אפקטים.

 

פעם הוא היה מחלק פליירים של הופעות באומן 17 הקדמון בירושלים, היום הוא מחלק פליירים של ההופעות שלו בשרון 12, זה לא שהוא מחפש חשיפה והערצה (דבר שאפילו מפחיד אותו במקצת), הוא רק רוצה שיהיה לאנשים שמח כשהם יוצאים מהבית, מבחינתו הוא רק רוצה לא להפסיד את הסכום אותו השקיע בהפקה של ההופעה החודשית שלו, 30 שקל בכניסה, ככה גם תפרנים יוכלו להגיע, ליין של פעם בחודש כדי ליצור הופעה שאנשים יחכו לה ויצפו לה.

 

Listen to your heart, it's taking you to the beat…. ("אלקטרו בן")

נכתב על ידי , 2/8/2008 22:12   בקטגוריות מוזיקה, ביקורת, הופעות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Awesome Nickname ב-3/8/2008 17:56




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)