לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

גירוש מהבית זה לא תמיד דבר רע


 

 

כבר חצי שנה שאני גר בחור הזה שנקרא אזור, חצי שנה של מגורים בווילה של זוג זקנים שחילקו את ביתם למספר חלקים, יפים ומסודרים היטב אמנם, אבל האקוסטיקה בזבל.

 

 

אני לא צריך לשמוע את השכנים מהקירות הדקים, אני לא צריך לחשוש בזמן זיון כאשר המיטה חורקת שהשכנים מלמטה שומעים הכול. אני לא רוצה לדעת שבשנייה שאני סוגר את הדלת מאחורי השכנים מודעים שהגעתי הביתה, ואם קיימים חובות כאלו או אחרים הם יכולים לדפוק על דלתי ולבקש אותי לגשת, גם אם לא תמיד מתחשק לי לראות אנשים אחרי יום עבודה ארוך כשכל מה שאני רוצה זה לשבת בניחותא שלי על הספה.

 

אז איכשהוא חזר לי הצ'ק האחרון של השכר דירה (ברוך השם), בעל הבית קשישא התחנן שאשלם לו במזומן. עכשיו, כאשר מתקשרים עם קשישים, לא משנה כמה הצדק נמצא עימך והם כבר קיבלו את מה שמגיע להם עד הפרוטה האחרונה. אף אחד לא מבטיח שהם באמת ירגישו שהם קיבלו את מה שמגיע להם, גם אם הבן שלהם עורך-דין ומסכים עם משלם שכר הדירה במאה אחוז.

 

פתאום, שקלים שהיו אמורים לממן שכר דירה חודש בחודשו קדימה, מממנים חודש אחורה, חשבונות חשמל ששולמו במלואם נסוגו לאחור והתפוגגו. ולא משנה כמה כסף בסופו של דבר הם קיבלו (תאמינו לי, הרבה יותר ממה שמגיע להם).

 

שילוב של קשיש ומרוקאי בתור בעל בית חמום מוח ודי חסר אמפתיה לגזע המין האנושי, דבר שגורם לתקלות בתקשורת ההומנית עם שכמותו, הומוספיאנס.

 

אז הצ'ק חזר אומנם, למחרת בבוקר באתי עם המזומן, ואז הכול התפוצץ: לא רוצה לשלם את מה שלא מגיע, איש קשיש שלא מקשיב לאף אחד חוץ מלצעקות מוחו, בן עורך-דין שמאיים לדפוק את ראשי בקיר באם אני עובד על אבא ואמא שלו, ורצון עז עד מאוד רק לברוח מהחור שכוח-אל שעד היום אין לי בעצם מושג למה עברתי אליו, ולכן בהתאם לזאת מוצגות בפניכם מספר עצות אטרקטיביות להומלס המודרני לחיפוש הדירה הבאה:

 

- אף פעם אל תגיד שיש לך רק צ'קים של אמא שלך.

 

- כל בעל בית בו אתה פוגש, דמיין לעצמך את פרצופו בצעירותו ותבין עם איזה טיפוס אתה מתעסק.

 

- לעולם לא להאמין לבעלי הבית החדשים באם הם אומרים לך אנחנו רק רוצים שיהיה לך נוח (מדובר בכסף גרידא.

 

- אסור להיכנס לדירה שלבעל הבית שלה יש קשר משפחתי עם עולם המשפטים.

 

- גם אם בעל הבית אומר שאסור להביא בעלי חיים אבל זה לא רשום בחוזה, אל תתן את הכלב לצער בעלי חיים.

 

- אסור להאמין לבעל הבית כאשר הוא מבטיח לך שאפשר יהיה לחבר אינטרנט לדירה ולמעשה אין שום אופצייה כזו, ואז הדייר הופך להיות תלוש וגזור באזור.

 

קיימות כל כך הרבה עצות רלוונטיות, אני מעדיף להשאיר לקוראים את האפשרות לייעץ בעצמם...

נכתב על ידי , 2/8/2008 22:13   בקטגוריות שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Awesome Nickname ב-3/8/2008 17:56




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)