לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

הישרדות 'סין'


מה אומר ומה אגיד? 'הישרדות סין' היא אחת העונות הכי מאכזבות של 'הישרדות' אי פעם, הטמטום של חלק מהמשתתפים פשוט שובר אותי, אין כאן שום שאלה של מה היה קורה אילו הייתי משתתף בסידרה בעצמי, יש כאן שאלה אחת מאוד רציונלית, מה גורם למשתתפים בסידרה הזו, מטומטמים לשיהיו, לא לחשוב עד כדי כך?

 

חמצן יש להם בשפע (בלי דאודורנט או אפילו משחת שיניים), בחורות בלבוש מינימלי (עד היום לא ראיתי אפילו קלוז אפ אחד על רגליים לא מגולחות אחרי חודש של מישהי, אז לכו תדעו אם באמת יש להן זמן להיגיינה), אוכל פצצה ולפעמים גם פרסים שווים במיוחד (נכון, יש עונות שמחלקים מכוניות ואפילו זכורה לי עונה שמשתתף נוסף זוכה בפרס כספי גבוה, אבל מתי יהיה עוד איזה אולסטאר, לגבי האוכל לפעמים הפיתוי להקיא שווה את ההנאה באכילה אבל מצד שני כמה משתתפים שאכלו הרבה חרא באמת זכו בסוף?). ולבסוף אסור לשכוח את יחסי האנוש המצוינים, עצם הידיעה שיש אנשים בעולם הזה במקום שכביכול אתה מרגיש בו הכי לבד שאפשר והאנשים האלה כל כך מגנים עליך, גם מאחורי הגב, עצם הידיעה הזו כל כך חשובה להרגשה הכללית בסידרה הזו, שפשוט אם יש לכם את האפשרות ללכת אז תלכו.

 

אה נכון, הכתבה הזו אמורה להתמקד בעונה ה-15 של הישרדות, אבל בזמן כתיבת השורות המילים לוקחות אותי לכיוונים אחרים, באפריל האחרון הייתה מודעה שמזמינה לבוא ולנסות בעצמך להשתתף בסידרה, תמיד חלמתי להיות שם, לדעת שאני יכול לעשות דברים טוב יותר מאלו שעל מסך הטלוויזיה, אפילו פנטזתי להגר לארה"ב רק כדי להתקבל ל'מייק ברנט' הפקות, ופתאום ערוץ 10 תפס להם את המקום, הרגשתי בעיטה בתחת וקמתי ועשיתי מעשה, לא קיבלו אותי ואני כמו כל שאר ישראל ינסה להבין אם לעשות 60 ימים באי בודד בשליחות ישראל זה הרבה יותר חכם מלעשות 39 יום בשליחות ארה"ב.

 

'סין' מעצבנת אותי, העונה התחילה פצצה, היה איזה בחור שקוראים לו צ'יקן שהיה הרדנק הכי מצחיק בעולם, היה את אשלי, אשכרה מתאבקת בסדרות דוגמת WWF, היה אפילו 'קברן' כקונטרה בשם ג'יימס, שהיה יכול לקחת את הכול (טוב, אם אתם לא בפרקים המאוחרים של העונה עדיף שתפסיקו לקרוא עכשיו) אבל היה מספיק טיפש וחמדן, אם אתם לא זוכרים מה קרה אז אתם בטח עיוורים אבל לג'יימס היו שתי מחרוזות חסינות והוא לא טרח אפילו להשתמש באחת מהם.

 

זו הייתה עונה מגניבה שעומדת להסתיים עוד יומיים, עונה בה פעם ראשונה היה מרגל בקבוצה אחת שזרק אתגרים בשביל להפסיד כדי להקטין את כמות המשתתפים בשבט, פעם ראשונה בו לאחד היה הרבה כוח ולא ניצל זאת, עונה בה גם אם יש לך פרצוף פוקר בעולם הבחוץ זה לא אומר שלא יבעטו בך מהר החוצה מהשבט, חבל לי כמעט שהיא מסתיימת, חבל לי כי תמיד בסוף כל עונה ג'ף מדבר על מה יקרה בעונה הבאה והפעם הזו לא ברורה, למרות כל הרייטינג ולמרות ההצלחה, המושכים בחוטים באמריקקה חושבים שהקהל של הסידרה מיצה, אני ממש מקווה שלא, כי אם אין עוד אולסטאר על גופתי שאני אראה עוד תוכנית של CBS אי פעם.

נכתב על ידי , 6/9/2008 11:59   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)