לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: THE VOICE. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

the voice ישראל, עונה ראשונה, גמר - ביקורת


לעולם לא ציפיתי שמשהו יסתיים כמו שציפיתי שהעונה הראשונה של THE VOICE ישראל תסתיים, אני חושב שאפילו התחננתי לזה, ייחלתי לזה, הייתי מוכן להגדיר בנייד שלי את הספרה שש שלוש פעמים בחיוג ישיר ולמכור את נשמתי בשביל זה, עד כדי כך ששקלתי עם עצמי ליצור קשר עם הזכיינית של ה"קומדיה" 'אריזה משפחתית' ולבקש מהם לנעול אותי בחדר סגור עם כל הפרקים בריפיט לכל שארית חיילקטע המלא...
נכתב על ידי , 31/3/2012 23:33   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ה ב-13/5/2012 18:22
 



the voice ישראל, פרק 10 - ביקורת


העריכה המתקנת חייבת אבל פשוט חייבת לחתוך את כל הסיפורים האישיים - אין כבר כוח לשמוע או אפילו להקשיב, אין בן אדם בלי סיפור, אין בן אדם שאין משהו שקרה או עומד לקרות לו בחיים, די כבר, אין כוחות לשמוע. תהיו ילדים גדולים ותעשו את מה שבאתם לעשות ואל תזיינו לי את השכל בצורת - מנטור ומתמודד יושבים על ספה, המתמודד בוכה, המנטור מנחם, המתמודד חושף, המנטור מזיל דמעה. די כבר - זה מגוחך, זה לא אמורה להיות העונה האחרונה של בטיפול - כולה תוכנית מוזיקה. לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/2/2012 22:51   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the voice ישראל, פרק 7 - ביקורת


בנגן מוזיקה שלי במחשב יש שירים של להקות טובות, כאלו שכבר ממזמן אנשים או קנו את האלבומים שלהם או הורידו את האלבומים שלהם או טרחו לקבל אותם בחינם בהופעות מוזיקה או אפילו שלחו לי אותם לביקורות או מה שזה לא יהיה. רוב השירים שם חרא, חלק מהשירים מדהימים, חלק קלאסיקות וחלקיק קטן מהם הוא פשוט גרנדיוזי.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/2/2012 22:50   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-8/2/2012 23:07
 



the voice ישראל, פרק 6 - ביקורת


בפרק הראשון של BLACK MIRROR הבריטית ראש הממשלה מחוייב על ידי לחץ ציבורי לבעול חזיר בשידור חי, והכול כדי לשחרר את הנסיכה שנחטפה על ידי טרוריסטים. אחרי הפרק הממשלה הבריטית התעצבנה שנותנים לכזה זבל במה.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 4/2/2012 22:31   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the voice ישראל, פרק 5 - ביקורת


לפני איזה עשור מצאתי את עצמי בפאב מוזר שבו אנשים אשכרה משלמים כדי להשפיל את עצמם, קראו לזה קריוקי, עד היום לא הבנתי למה הוא משמש. שאנשים יעלו על במה מול אנשים שהם לא מכירים, ינסו למלמל מילים בעברית רהוטה אך מקולקלת או מצד שני אנגלית עילגת ומלוכלכת, ועל הדרך יחשבו שאנשים ימחאו להם כפיים מכל הלב. בשלב מעט יותר מאוחר אחרי שהיפנים החליטו לעשות מהקריוקי המתועב הזה צורת בידור בינלאומית שיכולה להיות בכל בית אז הבנתילקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/2/2012 22:32   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the voice ישראל, פרק 4 - ביקורת


אחרי מערכון אחד של ארץ נהדרת אני לא יכול להסתכל על המנטורים ולא לגחך עד כמה הם דומים לקריקטורה שעשו מהם ועל הדרך אני לא באמת מצליח לקחת אותם ברצינות כשהם אומרים למתמודדים את מה שהם חושבים, פשוט ההבדל בין הקריקטורה לאנשים האמיתיים כל כך דק, כל כך קרוב, כאשר בכל פעם שאני רואה את שרית חדד פונה לאחד המתחרים ואומרת לו את אשר על מוחה כל מה שאני מוסיף בכל סצנה זה 'ואפילו מאוד'.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 28/1/2012 22:38   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the voice ישראל, פרק 3 - ביקורת


מצטער להפריע לכם בשעה מוקדמת של הבוקר, אבל שכחתי לראות את התוכנית ביום שבתלקטע המלא...
נכתב על ידי , 23/1/2012 09:47   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



the voice ישראל, פרק 2 - ביקורת


בכל פעם מחדש שאני רואה תוכניות ריאליטי על מוזיקה אני קצת בז לעצמי, בעיקר בגלל שאני לא מבין במוזיקה, אני לא מבין במעאוולים או בהרטטה של הקול, לא מבין ברוקיסטיות או בפוזה, לא מבין בכל הבולשיט מסביב שמהווה את מה שהופך את המיני זמרים האלה לזמרים ולא מבין בבחירות של שופטים שבוחרים את מי שהם חושבים שייצג את הבחירות שלהם כמו שצריך במי צריך להיות הזמר הבא של ישראל, לפחות עד כמה שמשתתף בתוכנית ריאליטי יכול לצאת זמר. אבל בדבר אחד אני כן מבין ואת זה אי אפשר לשנות, אני מבין בניתוח של הגוש דמעות בגרון שנתקע או לא נתקעלקטע המלא...
נכתב על ידי , 14/1/2012 22:45   בקטגוריות טלויזיה, THE VOICE, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-15/1/2012 11:08
 



the voice ישראל, פרק 1 - ביקורת


קצת לפני סוף 'כוכב' האחרון התחילו לרוץ באוכלוסייה האודישנים ל-THE VOICE, טוקבקיסטים הגדירו את התוכנית כפוטש אחד גדול כדי להחליף ממלכות, שלטי פרסום ברחובות נקנו, פרסומות התחילו לרוץ, אפילו מתמודד ישראלי בהולנד גרם לארבעה מנטורים נוכרים להסתובב בגלל הגרסה שלו לסינדי לאופר, בהפקה בחרו ללכת על מישהו שהוא לא צביקה הדר שיהיה המנחה, עדיפות לצעיר שידבר בגובה העיניים ולא יתברבר יותר מדי, כנראה רשת לא עשו אודישנים יותר מדי אלא החליטו לחסוך כסף, העדיפו להשקיע במנטורים שיזליגו לכיוונם כמה שיותר רייטינג ביום שהתוכנית תעלה לאוויר.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 7/1/2012 23:25   בקטגוריות THE VOICE, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)