לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משחקי הכס - זה לא ייגמר לעולם, נכון?


הייתה מלחמה, מישהו מת, הרבה מישהואים מתו, היה נסיך שהיה אמור להתחתן עם בת של מישהו שכרתו לו את הראש, ואז הוא מצא מישהי שנראית קצת יותר טוב ממנה אז הוא החליט לחתוך. אבל במקום לשחרר את המיועדת לו הוא החליט לשמור אותה בצד עם איזה מישהי שהייתה מאוהבת בגמד שהוא בעצם דוד של הנסיך המרושע ממקודם, מה שנקרא טלנובלה בנוסח טשקנט רק בלי האוזבקים. עד פה נכון?לקטע המלא...
נכתב על ידי , 9/4/2013 18:17   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המכתב שלא נשלח - נטלי פורטמן


אפילו אתן לך להשתין עליי אם תבקשי, אפילו אם לא תבקשי יפהלקטע המלא...
נכתב על ידי , 9/9/2011 10:21   בקטגוריות קולנוע, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות 22 - רוב נגד ראסל


הלא יאומן כי יסופר, הגמד חוזר לסיבוב שלישי, 16/2, אם בעונות הקודמות הסיכויים שלו שאפו לאפס הפעם הוא בכלל במצב מינוס (וידאו בתוך הפוסט)לקטע המלא...
נכתב על ידי , 14/1/2011 10:47   בקטגוריות YOUTUBE, הישרדות, טלויזיה, טמטום על הבוקר, מחשבות, תיאטרון, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, SURVIVOR, מצחיק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אונדין (ONDIN) - ביקורת


סרטי אגדות הם סרטים נדירים, עוד יותר נדיר למצוא סרט שמדבר על מיתוס בתולת הים הקלסית שעולה מן המים, משילה פרוותה, מתאהבת בבן אנוש ובמשפחתו ובורחת מכל מה שהעבר שלה מייצג, והכי נדיר למצוא סרט אגדה שרק לוחש לך על מיתוסים ומתנגן עליהם לאיטו בלי באמת להראות אפילו פיסת פנטזיה.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 6/1/2011 20:32   בקטגוריות דרמה, פנטזיה, ביקורת, קולנוע, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר כמיהה לבלתי מושג


שיר כמיהה לבלתי מושג
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/8/2010 18:50   בקטגוריות כתיבה יוצרת, מחשבות, שירה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-10/8/2010 14:05
 



הסיפור על ילד ראש




בממלכה רחוקה רחוקה לפני שנים רבות חיים בשלווה בעל ואישה, הם נשואים כבר שנים למכביר, האישה עומדת דקה לפני גיל הבלות והגבר רק רוצה שהיא תביא לו צאצאים, ככל שהשנים עוברות והביציות מתייבשות הבעל חוטף את הג'ננה על אהובתו ומחליט לחתוך ולחפש לו קוזינה אחרת שתעזור לו להביא ינוקא שימשיך את השושלת. האישה כמובן מתקוממת וזועקת ואומרת שהיא אוהבת ושהיא לא תפסיק לוותר על החלום להביא לבעל ילד אבל הגבר בשלו, אורז מזוודה (או במקרה של ימי הביניים - שק עור)...
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/7/2010 14:52   בקטגוריות כתיבה יוצרת, מצחיק, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים, ספרות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פורנו במסנג'ר


בזמן שדיברתי עם בחורה חמודה במסנג'ר פתאום היה לי צפצוף של מישהו שרוצה להוסיף אותי גם בתור חבר, עשיתי כן כי לא היה לי כוח לראות מי זה ומה הוא רוצה ואז ראיתי תמונה של זוג ציצים מסתכלים ישר אליי. אחרי כמה שניות של התבוננות קפץ לי POP UP של הודעה, לא נגעתי
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 10/7/2010 20:38   בקטגוריות מצחיק, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, אינטרנט, מבוסס על אירועים אמיתיים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ח ב-11/7/2010 12:39
 



המיתולוגית שלי מתחתנת


המיתולוגית שלי מתחתנת, את דברי ההלל גיליתי בסטטוס בפייסבוק, המזל שלי שיש יותר מאקסית אחת שברחה ממני ככה שמי שנופלת קורבן לכתבה התורנית של מרמור על המין הנשי לעולם לא תוכל לדעת מי היא באמת, ככה שאצבעות מאשימות לא ייפלו עליי, מקסימום כמה טוקבקים צולבים, איתם אני עוד יכול להתמודד.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 6/7/2010 14:16   בקטגוריות מחשבות, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-11/7/2010 23:35
 



עד שתאהב אותי/SERIOUS MOONLIGHT - ביקורת


"הגיע הזמן להיפרד" הוא אומר לה, "קחי את הדברים שלך ועופי לי מהחיים, אני לא אוהב אותך יותר". "אבל, אבל מה עשיתי?" עונה לו הבלונדינית ומתחילה לבכות, בין יבבה ליבבה אומרת "אנחנו נשואים כבר 20 שנה ואני לא הולכת לשום מקום, רק בגלל שמצאת לך זיון עם תחת יותר קטן משלי אתה חושב שאני אתן לך ללכת? תתבייש לך, אנחנו נשב כמו מבוגרים ונפתור את זה, אני לא נותנת לך ללכת, אתה לא תשאיר אותי לבד רק בגלל שאתה חרמן". "את לא יכולה להכריח אף אחד לעשות את מה שאת רוצה", עונה לה בעלה הבוגדני, "חוץ מזה לא הייתי אמור לראות אותך היום בכלל, רציתי להשאיר לך מכתב ולברוח עם החברה החדשה שלי לפאריז, מה את בכלל חושבת שאת יכולה לעשות, אין, האהבה שלנו גוועה לה לאיטה עד שהיא מתה סופית, עכשיו תסלחי לי אני צריך לארוז ועוד רציתי לעשות חפוז עם הפילגש לפני הטיסה, אני מבקש ממך לעוף לי מהעיניים ולתת לי לעשות את הטעויות שלי לבד".לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/5/2010 17:04   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, דרמה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



{תפליץ לי טבעת} - שנה מעוברת/LEAP YEAR - ביקורת


זה סיפור על בחורה עם שיער אדום, היא מאוהבת בחבר שלה כבר הרבה מאוד זמן ופעם אחר פעם מתאכזבת ממנו שהוא לא יורד על ברך אחת ומפליץ לה טבעת. היא שבויה בבעיה שיש להרבה מאוד אנשים (ולווא דווקא רק נשים) בעולם הזה, אמונה שטבעת אחת יכולה לתת אסמכתא לדבר הזה שנקרא הדבר הנכון, שאין כמו להעביר את החיים עם הבן אדם המתאים ושזה קל לראות את מה שאתה רוצה אם אתה במערכת יחסים, גם אם אתה מתבלבל בתוכה פעם אחר פעם.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 17/4/2010 18:25   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, אהבה ויחסים, מצחיק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל הבנים אוהבים את מנדי ליין (ALL THE BOYS LOVE MANDY LANE)- ביקורת


נניח ואתה רושם תסריט לסרט אימה, נניח ונותנים לך תקציב ואומרים לך סע. נניח ואתה משיג קאסט לא ידוע כי זה עדיין סרט בחיתולים וקקיוני, נניח ואתה נכנס למוסכמות ומנסה ליצור סרט אימה לא מפחיד במיוחד ולהביא בו את הטוויסטים שכרגיל התרגלנו לראות בכל סרט אימה לייט בעשרים שנה האחרונות, הסרט "כל הבנים אוהבים את מנדי ליין" מבחינתי לגמרי נכנס תחת ההגדרה של אימה לייט, זה לא סרט לחובבי אימה וזה לא סרט לאנשים שאוהבים לקרוא קולנוע מותח, זה סרט להתנסות בתולין ראשונה עם רוצחים בקולנוע, לא הייתי נותן לו יותר מזה...לקטע המלא...
נכתב על ידי , 3/4/2010 12:53   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, אימה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נזקי הפייסבוק


בכל מקום בעולם יש פייסבוק, גם במקומות שאין, יכול להיות שהתושבים המקומיים לא יודעים את זה אבל סביר להניח שאחד מטריליוני משתמשים ברשת הראה תמונה/הזכיר בסטטוס/חשב מחשבות סוטות או ציין בדרך אחת או אחרת את המקום בפייסבוק. לא מובן בדיוק למה החרא הזה כל כך ממכר, המשחקים? הרשת החברתית בה כל אחד בעולם יכול להסתכל עליך? המרחק שמצטמצם לחלוטין? העובדה שהדוא"ל הפרטי שלנו הופך להיות יותר כלי לעבודה ופחות כלי לשליחת הודעות בין אחד לשני?..לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/3/2010 21:42   בקטגוריות טלויזיה, קולנוע, מוזיקה, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, צבא, מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נכנעתי ב-31/3/2010 20:56
 



'משוגעים מאהבה'


הסרט 'משוגעים מאהבה' כשמו כן הוא, חבורת משוגעים בלי יותר מדי חברים בחיים מתקבצת לה למפגשים מספר פעמים בשבוע כדי לארח אחד לשני חברה, רוב הזמן בגלל שרובם בודדים, חלקם בלי חברים וחלקם בלי משפחות, מין אסופה צוענית של אנשים "מיוחדים" (איש איש בדרכו) שמתחברים להם יחדיו ויוצרים להם עולם משותף של בילויים, הם נפגשים, מדברים, מטיילים בעיר הגדולה, מתרגזים, משתוקקים ומפנטזים כמו כל אדם.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/12/2008 12:34   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, דרמה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגבר חושב ולא רק כקופיף/האישה חושבת ולא רק כקופה


נשים זה נגע רע, הן מתגרות והן נובחות, הן טועמות ואז מתקפלות, הן עושות מה שהן יודעות לעשות הכי טוב ואז לוקחות את כל מה שנשאר מליבו של האדם המשתוקק אליהן. אין מה לעשות, זהו טבע האדם, יחסים הם כמו פאזל שצריך להרכיב אותו ולבנות ולהציף אותו במטעמים, לגרום לו לפעול ולהשתוקק ולחשוב ולהתאזן על עצמו, ובמקרה הספציפי של בנות המין היפה אז צריך לעבוד קשה, אפילו קשה מאוד כדי להיכנס להן לתוך התחתונים.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/12/2008 12:25   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דפקו אותי


פעם ראשונה בחיים שלי מישהי אמרה לי שהיא ידעה מהרגע הראשון שראתה אותי שהיא הולכת לדפוק לי את הצורהלקטע המלא...
נכתב על ידי , 2/8/2008 11:01   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Awesome Nickname ב-3/8/2008 01:11
 



שוקולד לכל יום


החיים הם כמו שוקולד: לפעמים בצבע שחור, לפעמים בצבע לבן ולפעמים בצבע רגיל. אין דרך להתחמק מהחיים כי הם אלו שמפתיעים אותך בכל יום מחדש, תרצי או לא תרצי.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 26/7/2008 15:23   בקטגוריות אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ghllaq ב-17/2/2013 10:28
 



כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)