לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עולם מלא במשרתים


דמיינו לעצמכם את המצב הבא: אתם חוזרים מהעבודה, האוטו נוהג, אין פקקים ועל הדשבורד מופיע טיימר שסופר לאחור את זמן ההגעה שלכם הביתה. משרת ממוחשב אישי שואל אתכם האם תרצו שהבויילר בבית יידלק כדי שיהיו מים חמים בשנייה שתגיעו הביתה. אתם עונים לו שלא אבל שאין שום בעיה שתא מספר 365 במקרר יתחיל להפשיר לכם את החזה עוף לארוחת ערבלקטע המלא...
נכתב על ידי , 9/11/2014 11:59   בקטגוריות thoughts, אינטרנט, טכני, מבוסס על אירועים אמיתיים, מחשבות, ספקיות, פנטזיה, קשקושים, אופטימי, אינטרנט, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   36 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה לסוף העולם


בדיוק בעוד שנה מהיום העולם הולך למות, ככה הודיעו בני המאיה בנבואות השמימיות שלהם מלפני הרבה מאוד שנים (או ככה לפחות YNET החליט לפתוח את חדשות הבוקר), אז לכבוד ההכרזה על השנה האחרונה בחיים החלטתי לצאת במחולות ולהכריז על מטלות חדשות בראשי שלא יתגשמו בחיים שכדאי לסיים לפני ה-22 לדצמבר 2012.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/12/2011 09:02   בקטגוריות טמטום על הבוקר, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים, מצחיק, עבודה, בית ספר, חדשות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-28/12/2011 09:16
 



האיש הכי חכם בפייסבוק


פרסומות לקונדומים, פרסומות למחשבים, פרסומות לועדות כלכליות, פרסומות לריקודים/לרכבים/לדיאטות/לבתי ספר ולהסרת שיער. כל הפייסבוק שלי מלא בפרסומותלקטע המלא...
נכתב על ידי , 29/11/2011 08:35   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, עבודה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



'אידיוט, אבל עם קריירה' (או: ככה עושים כסף מסרטים לילדים)


אני יודע, אין הרבה אנשים שממש יעניין אותם לדעת על איכויות המשחק המעולות של 'הדוד חיים' או 'יובל המבולבל' או 'פריצי הליצנית' או 'הנסיכה דנה' או אפילו 'מיצי ילדת הפלא', גם אותי זה לא היה מעניין, אפילו לא הייתי נותן לזה להיטמע לי בקצה של קליפת המוח שמכילה בתוכה פיסות זיכרון לא חשובות שאפשר תמיד להוציא החוצה עם היפנוזה מספיק איכותית, לא הייתי נתפס מת עם הדיסק הזה גם עם חייזרים היו חוטפים אותי לחללית שלהםלקטע המלא...
נכתב על ידי , 17/10/2011 20:05   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תושבת חוץ ברוטשילד (ממש כמו הצרפתים)


מאחורי המושב שלי באוטובוס שמעתי צרפתית, מחשבות החלו לעלות בראשי; "אני ממש כמו הצרפתים", כעסתי על עצמי. כבר שבועיים וחצי נח לו אוהל בשדרה, תופס מקום ומי לא בא? אנילקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/8/2011 21:31   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, עבודה, חדשות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורי ב-10/8/2011 14:51
 



אין פוליטיקה במחאת הדיור


אני מרגיש נאיבי, מאוד מאוד נאיבי, לא מיואש – נאיבי, למה? בעיקר בגלל שהמחאה הזו נותנת לי בעיטה בבטן בכל פעם שאני קורא עליה, על הסיפורים ההזויים שאנשים מביאים משם, ועוד יותר מכך, אני מאמין למה שהם זועקים כי הם אומרים את האמת – מהבטן, ובזה אף כוח בעולם לא יכול להילחם.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 21/7/2011 19:24   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, חדשות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זילות המילה הכתובה


"איך אנחנו משלמים להם?" "לא משלמים" מה זאת אומרת לא משלמים, אז למה שהם ירצו לכתוב לנו?" "ככה, כי אני אמרתי, כי זה קל יותר ככה, כי אנחנו נותנים להם דברים ששווים הרבה מאוד כסף, כי אנשים הם נרקסיסטים ואם נותנים להם את הבסיס הם ינצלו אותו, ותאמין לי אורן שמי שרוצה מודע למצב". "אבל מה זה שווה?" "כולם מרוויחים מהמצב, העיקר ששקל אנחנו לא מוציאים".לקטע המלא...
נכתב על ידי , 25/1/2011 07:57   בקטגוריות אוכל, אינטרנט, דרמה, טלויזיה, טמטום על הבוקר, כתיבה יוצרת, מבוסס על אירועים אמיתיים, מוזיקה, מצחיק, ספרות, סרטים, ציור, קולנוע, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



JOB ME






אתה רושם את המילה עבודה ב-GOOGLE, תשע מיליון תוצאות בחיפוש. אתה נכנס ל-ALL JOBS, ארבעים אלף אופציות שרק מחכות שתיקח אותם. אתה בודק אצל חברים שעובדים במקצוע שאתה רוצה לעסוק בו, אומרים לך לשלוח קורות חיים ולחכות. אתה הולך לספר בינתיים, אתה הולך לישון מאוחר בינתיים, אתה רואה פחות ופחות טלוויזיה בינתיים, אתה ישן כמו חמור, אתה חולם כמו כלב, אתה עונה לטלפון מתוך שינה, אתה כבר לא זורק את הנייד על רטט בסלון, אתה חושב שיש לך בסיס לחלומות אבל אין לך שום חלום עם בסיס טמוע. יש לך זמן ללכת לטייל ביפו, יש לך זמן ללכת לסקי מים בכבלים, יש זמן ללכת לראות את ארץ נהדרת ו'זוהי סדום' בקולנוע, יש לך זמן לחשוב יותר ויותר על הכול ולא כלום, ואתה רק מובטל יומיים, מה יקרה כשהיומיים יהפכו לשבועיים, חודשיים או אפילו יותר גרוע.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 3/8/2010 16:24   בקטגוריות כתיבה יוצרת, מחשבות, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צריך להתלבש לעבודה בכלל?


 

לעבודה צריך להתלבש כי אין ברירה אחרת, כל עוד צריך לצאת מהבית בשביל ללכת לעבודה אז צריך לשים על עצמך מינימום תחתונים וגופייה, אבל השאלה הנשאלת היא אחרת; צריך בכלל להתחשב ברגשות העובדים שאיתנו במשרד/בעסק/במכולת/בבנק/במסעדה/בביה"ס, צריך בצורה נאותה, אם אנחנו עובדים במקום פלורליסטי שבו יש תלבושות חופשית אז שכל אחד יעשה מה שבא לו ולא צריך להרים גבה אם מישהו לובש תלבושות חושפנית פחות או יותר, כי אין מה לעשות,  אם בתלבושת אחידה עסקינן אז מה לעשות - זורמים כדי לזרום ולהמשיך להגיע אם אתם לא רוצים שיפטרו אתכם

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/6/2010 17:00   בקטגוריות עבודה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-15/6/2010 18:26
 



נזקי הפייסבוק


בכל מקום בעולם יש פייסבוק, גם במקומות שאין, יכול להיות שהתושבים המקומיים לא יודעים את זה אבל סביר להניח שאחד מטריליוני משתמשים ברשת הראה תמונה/הזכיר בסטטוס/חשב מחשבות סוטות או ציין בדרך אחת או אחרת את המקום בפייסבוק. לא מובן בדיוק למה החרא הזה כל כך ממכר, המשחקים? הרשת החברתית בה כל אחד בעולם יכול להסתכל עליך? המרחק שמצטמצם לחלוטין? העובדה שהדוא"ל הפרטי שלנו הופך להיות יותר כלי לעבודה ופחות כלי לשליחת הודעות בין אחד לשני?..לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/3/2010 21:42   בקטגוריות טלויזיה, קולנוע, מוזיקה, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, סיפרותי, עבודה, צבא, מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נכנעתי ב-31/3/2010 20:56
 



בלוגרים הם העיתונאים החדשים?


עיתונאי, לא משנה כמה הוא גרוע או טוב, מיוחס ובעל פריבילגיות וקשרים או להיפך ממורמר ופנטזיונרי ללא זיקה מעטה למקצוע בו הוא עוסק, כל אלו הם עיתונאים שמקבלים כסף פר מילה או פר כתבה או פר שעה או פר יומית או פר מה שזה לא יהיה, בלוגר לא, בא לי לרשום זה הכול אבל לא נסיים את הפוסט הזה כל כך מהר. עיתונאים לרוב גם תלויים בשיקולי מערכת ויותר ממה שהם יוצרים חדשות הם לרוב (חלקם, אני מודה) כותבים על מה שמכווינים אותם לכתוב.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 2/3/2010 17:35   בקטגוריות שחרור קיטור, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-12/6/2010 14:40
 



פיטורין


יש מספר דברים שאותם כדאי ורצוי לעשות אם אתם רוצים שיפטרו אתכםלקטע המלא...
נכתב על ידי , 27/1/2010 07:34   בקטגוריות עבודה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-27/1/2010 18:51
 



ביבי


אנחנו לא מכירים וסביר להניח שלעולם לא נכיר, אני צעיר בן 30 שחי בדרום ת"א ועובד למחייתי בכדי לשלם שכר דירה, לשלם חשבונות, לצאת מדי פעם, להמשיך לספוג את המינוס שנגרר עוד מתקופת חיי כסטודנט. אני עובד במשרה מלאה ונותן בערך 200 שעות בחודש בהם אני מתעורר בשעות הזויות והולך לעבודה בשעות הזויות עוד יותר.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 24/1/2010 21:19   בקטגוריות אקטואליה, שחרור קיטור, עבודה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-23/3/2010 18:03
 



ביפר: סיכום תקופה


חודשים אני סוגר בביפר, לרגל המאורע החלטתי לעשות סיכום קצר מהתקופה:לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/7/2009 13:53   בקטגוריות ביקורת, עבודה, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צבי ב-17/7/2009 19:34
 



לא קיבלו אותי למעריב


הלכתי לראיון עבודה במעריב, הם ביקשו שאכתוב דוגמא, כתבתי, לא קיבלו, אשמח לדעת מה את/ה חושב....לקטע המלא...
נכתב על ידי , 3/9/2008 22:53   בקטגוריות שחרור קיטור, עבודה, מבוסס על אירועים אמיתיים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-19/6/2010 11:09
 



כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)