לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

ג'ק באוור ימות בסוף


הם עלולים להרוג את ג'ק באוור בסוף, אתם יודעים את זה, הם יודעים את זה, קיפר סאת'רלנד יודע את זה וסביר להניח שגם השחקנית שמשחקת את קלואי אובריאן יודעת את זה. ג'ק באוור ימות (אולי) בסוף העונה החדשה שאמורה לעלות לשידור בעוד כמה חודשים (מאי, אולי) ואין אף אחד שיוכל לעצור את זה. הסיבה היחידה שידיעה שכזו עלולה להעלות אצל הקוראים או הצופים עניין היא שג'ק באוור הפך להיות לפני שנים דמות על של סוכן ריגול אמריקאי, מין הרקולס אנושי (לא מבחינה פיזית), שפעם אחר פעם הצליח להציל את ארה"ב (ועל הדרך את העולם) מהשמדה טוטאלית, באם מבחינת פיגועים, פצצות אטומיות, נשק כימי, נשיאי בובה, קונספירציות, אסטרטגיות, עינויים, סמים ובעיקר טונה של מוות. כמות ההרוגים שהסדרה הזו הנפיקה בכל העונות עבר שלה לא משתווה לשום סרט או סדרה (סביר להניח שאני טועה, אבל למי בכלל אכפת).

 

כבר כמה שנים אני מחכה שתהיה סגירה נורמלית לסדרה הכי טובה שהטלוויזיה אי פעם הנפיקה, עד כדי כך שכבר ממזמן ויתרתי שמשהו כזה אשכרה יקרה. אבל וואלה, הפתיעו אותי, אתכם, אותנו. בעיקר בגלל שהתסריטאים הגיעו למסקנה שאם בפרק האחרון של העונה האחרונה ששודרה אדון מרגל ג'ק הצליח לברוח ממוות בטוח בפעם הטריליון אז זה נראה הגיוני בתור קלוזר, אז רק כדי לגרום לכל מה שחשנו להתהפך לצד השני של התקליט אז מחזירים את הסדרה לעוד 12 שעות שבליינד לא יהיו משעממות והסיכויים שג'ק באוור ימות בסיומם נשמע הרבה יותר הגיוני, כי הרי מה יותר טוב לעשות מלתת סיומת לסדרה מאשר להרוג את הגיבור הראשי שלי והיחיד שלמעשה מזוהה איתה, יכול להיות שגם אחרי שנים עשר הפרקים הקרובים יחליטו להמשיך את הסדרה לעוד עונה ועוד אחת ועוד אחת, אבל זה לא אומר שבסוף לא יבוא יום בו הגיבור יהיה חייב ללכת. הם יכולים גם במקום להחליט לשלוח אותו לכלא או מינימום לגלות כמו (ספוילר) דקסטר. הם יכולים להחליט במקום גם לשלוח אותו למוות על ידי כלי נשק שהוא בנה בעצמו (ספוילר) וולטר ווייט. הם יכולים אפילו להכניס פתאום חייזרים לעלילה ולגרום לכולנו לצעוק גוועלד על המופרכות והאונס שנעשה בעלילה נורמלית של שנים, כמו (ספוילר) אינדיאנה ג'ונס. אבל בסופו של יום ג'ק באוור ימות, אין דרך אחרת.

 

אני רק שמח שאחרי שנים, יותר מדי שנים, של המתנה מישהו ברשתות טלוויזיה החליט להחיות את התקציב היחיד בטלוויזיה שאשכרה מושקע בסדרת טלוויזיה טובה ולא סתם בעוד חרא נוצץ על המסך הקטן.

 

פעם חשבתי שסוף של סדרה אמור להיות סוף, ואז גיליתי ביותר מדי סדרות שכל עוד הדמות הראשית לא מתה אפשר לגרור את זה לאורך יותר מדי שנים. אני רק מחזיק אצבעות שלא יישב איזה טמבל דוש עם עט או מקלדת ויחליט שמישהו אחר יוכל להחליף את ג'ק באוור בתור הדמות הראשית של הסדרה אחרי המוות של ג'ק, ככה שהמוות יהיה יחסית זניח, כל תוצאה אחרת תהיה נסבלת – רצוי בירייה. 

נכתב על ידי , 28/1/2014 10:05   בקטגוריות 24, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)