לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

דווווווווודה


אני בדודה במדינת ישראל במזרח התיכון

 

אני בדודה כי אין לנו שלום

 

אני בדודה כי גם אם יש ביטחון בארץ הוא לא שלם תמיד, אם הגענו למצב שכל מפגע רוצה ויכול ללחוץ על דוושת גז ולהרוג אנשים עם רכבו אז זה יוצר שלב חדש בהתמודדות במלחמה בטרור, שלב בו גם הולכי רגל יכולים לדרוס אותך, ואתה יכול למות סתם כך, אפילו לא מפיצוץ חומר נפץ, ולא מדובר שעוד איזו שהיא תאונת דרכים

 

אני בדודה כי גלעד שליט עדיין לא כאן, אני לא בטוח גם שהוא יגיע כי כמו תמיד אצל העם היהודי, אויבינו הבאים לכלותנו אוהבים לנגן לנו על הרגשות, לפתח אצלנו תקווה ואז לפוצץ לנו את הבועה פעם אחר פעם באמתלות שונות שרק אנשים עם שפם או מקסימום זקן כתום יכולים לספק

 

אני בדודה כי אני עובד למחייתי כבר למעלה מעשור, עדיין ילד אני יודע, אך עדיין העובדה הפשוטה שאני צריך לעבוד עד שלהי גיל 60 בכדי לצאת לפנסיה ולנוח בכבוד לא תמיד מושכת אותי, עוד 40 שנה יום יום ללכת לעבודה, רק בשביל שילדיי העתידיים יזרקוני לבית אבות לעת זקנה ויבואו לבקרני רק בימי שבת בבוקר עם ג'חנון חם או מקסימום בתקופות של חגים כאשר הדבר היחיד שיטפל בי על בסיס יומי יהיה איזה מטפל/עובד זר? סביר להניח שיהיה פיליפיני.... ארץ זו לא אוכלת יושביה, אך כן מנסה להאכיל את יושביה בכפית פעם אחר פעם כדי שיחוו מנוחה ורגיעה ולא תמיד לחץ היסטרי

 

אני בדודה כי אולי יהיה לנו שלום באיזה שלב אך אף אחד לא מבטיח לחלוטין שזה יקרה בזמן הקרוב או אף הרחוק, כשמדינת ישראל הוקמה, שכנינו הבאים לכלותנו וחבריהם לסיעה טענו שישראל הציונית לא תחזיק מעמד מעבר ל-100 שנה, נטע זר במזרח התיכון קרו לנו, אך קרה מה שקרה, עברו כבר למעלה מ-60 שנה, וכרגיל יש לנו את המאיים התורן, הפעם זה קופיף בשם אחמדיניג'אד שכמו כל דיקטטור עוכר יהודים מעדיף להאשימנו בכל תלאות היקום

 

אני בדודה כי אסור לעשן בתוך פאבים ומסעדות, גם קופי שופ'ס אין לנו, אז גם על הלגיליזציה של השאכטה אין מה לדבר

 

אני בדודה כי הזבל נערם ברחובות, החתולים רק מתרבים ונדרסים, אני בדודה כי לאנשים אין מה לאכול, וגם אם הם מתקשרים לקבלת עזרה, לרוב גם בערבי החג הם נשארים רעבים, אני בדודה כי המציאות הרבה יותר אכזרית מאשר מציאותית

 

אני בדודה כי אני לא חוויתי את מלחמת יום הכיפורים מעל דפי העיתונות, גם כשלמדתי עליה אחר כך בתקופת התיכון, תקופת המלחמה לא הושרשה במוחי והיא עדיין חסרה, כמו כל אחת ממלחמות ישראל אותה לא חוויתי במציאות החדשותית המודרנית.

 

אני בדודה לאהבה, לרגשות, לשינה מתוקה ומלאת חלומות מבלי להתייחס לשעון המעורר בשעות הבוקר המוקדמות

 

אני בדודה ליצירה, למשהו משמעותי בחיי, למטרה נכספת מעבר לעבודה משעממת, מונוטונית ולא ברורה

 

אני בדודה בעיקר בגלל דבר אחד, בגלל שהיא, כשמה היא, דודה

נכתב על ידי , 7/10/2008 06:29   בקטגוריות שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים, צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחותך ב-14/11/2008 18:56
 



האח הגדול, עונה 1 - ביקורת


לא קל לכתוב כתבה על סדרת טלוויזיה שלא נגמרת, בכל שנייה ובכל רגע נתון יש שינויים במערך התסריט, וברגע שתסריט הופך להיות דבר בלתי קבוע, שאפילו התסריטאים (כן, גם בריאליטי יש תסריטאים) צריכים להתאקלם למה שמתרחש על פני השטח, אז העניין נוצר ומתקדם לבדו, זאת המטרה באודישנים, לדחוף רק את 'היצורים', אחרת זה סתם מילוי משבצת.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/10/2008 18:37   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, האח הגדול  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרינג' זה לא רק תיאטרון


כשעונת הסתיו מתחילה בטלוויזיה האמריקאית היא בדרך כלל משליכה בכוח את כל מה שיש לה ישר לפרצוף של הצופים בבית, מעונות חדשות לסדרות הכי טובות שיש ('נמלטים', 'אבודים', '24', 'גיבורים', 'הדשא של השכן', 'הישרדות' ועוד שאר פירות וירקות..) ועד לפיילוטים לסדרות חדשות שאמורות להוות קונטרת רייטינג חדשה לרשתות טלוויזיה אחרות.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/10/2008 18:35   בקטגוריות טלויזיה, תיאטרון, ביקורת, פנטזיה, FRINGE  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)