לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

יומני הרום (THE RUM DIARY) - ביקורת


זה לא סיפור עליי, זה לא סיפור עליכם, זה גם לא סיפור על אלכוהול או על סמים, לא סיפור על שחיתות או פשע, זה לא סיפור כזה, גם אם קראתם אותו כבר ולא חשבתם שאפשר לשקף במידה מהותית את מה שאדון האנטר התכוון אליו כשהוא רשם את הספר עליו מבוססת העלילה. זה סיפור על החיים, הוא לא מוצלח יותר מדי וגם החיים בו לא מוצלחים יותר מדי אבל הסרט הזה נותן לכם כאפות אם אתם נכנסים אליולקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/4/2012 22:23   בקטגוריות דרמה, קולנוע, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות, עונה 24, פרק 8 - ביקורת


לפעמים נדמה לי כאילו אנשים שפורשים באמצע העונה של הישרדות מסיבות רפואיות כאלו או אחרות לא באמת חולים, כמובן שאני לא יכול להוכיח את זה, אין לי שום אסמכתא או אפילו רישיון שיביא לי את האמצעים הראשוניים איתם אוכל בכלל להתחיל ולפקוח חקירה בנושא, אבל זו הטענה שלי ואני דבק בה. בעיקר אחרי שלפני שני פרקים באחת העונות היותר טובות של הישרדות עם אחד השחקנים היותר ביזאריים אי פעם הוא חטף כאבי בטן חמורים, החובשת אבחנה אפנדיציט, החולה הובל אחר כבוד מחוץ למשחק, לא לפני שהוא ביקש ליידע את כולם שהאליל חסינות נשאר איתו כי אין לו באמת חברים, לא במשחק ולא מחוצה לו. ואחרי לכתו של אדון קוקסי-קולטון היה איחוד, וג'ף לא אמר לכולם אחרי כמה ימים שקולטון נותח ושהוא בסדר ושהכול עבר כמו שצריך. לא, הכול מלא בשתיקה מביכה, כאילו קולטון חטף התקף חרדה וברח מהמשחק ופשוט ג'ף פרובסט נבוך מכדי לספר על כך לכולם, הרי לקולטון אמור להיות רפוטיישן ואם העונה הזו זה לא עבד כמו שצריך אז הקוקסי-קולטון יצטרך לעבור שוב פעם את אותו מסע מחריד שיביא אותו מינימום למקום בו הפסיק בתור נבל ממורמר אי שם באחת העונות הבאות של הישרדות. אבל הכלבה כבר לא אישו.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/4/2012 10:29   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האח הגדול 4, גמר - ביקורת


אז קותי לקח - ביג פאקינג דיל - שייהנה מהשלוש-רבעי מיליון השקלים שהרוויח הערב, כן - זה היה בזכות ולא בחסד, למרות הנאום המשתפך שלו בסוף הערב בחדרו של האח הגדול AKA יורם זק (ואני מתחנן שפעם אחת מישהו שייכנס לחדר האח ויקרא לו יורם, רק פעם אחת, יותר מזה אני לא צריך) על זה שהוא מקווה שהמשפחה שלו גאה בו ושבית"ר ניצלה מלרדת ליגה, כמעט כמו הליגה, בעצם כל השיחה שלו עם זק בחדר האח אפיינה את כל העונה שלו, לפחות חוץ ממצב יאנה - ואני אנסה להסביר - קותי הוא בחר שאכפת לו מהרבה מאוד דברים בעולם - כסף, נשים, משפחה, ביטחון עצמי, גאווה עצמית והכי חשוב כדורגל. ואם יש מישהו שלא מתחבר לכך אז שיזדיין, זה לפחות הקותי שאני ראיתי מבעד למסך הקטן שלי, אחד שאוהב להתלונן, אוהב לצעוק, אוהב לקלל, אוהב בעיקר את עצמו - אבל על הדרך לא שוכח שאם יש לו מטרה מול העיניים הוא ישיג אותה, גם אם הוא לא מוכן לקפוץ בנג'י. כי העם בחר בסופו של דבר את מי שהוא הכי הזדהה איתו - המתלונלי מאוננלי הראשי של התחרות - קותי סבג - מה לא נעשה בשביל קצת כסף.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 3/4/2012 00:16   בקטגוריות האח הגדול, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-3/4/2012 20:44
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)