לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הישרדות 21 - מחשבות על ניקרגואה




לידיעת המתמודדת אריאלה מהעונה הישראלית שהתלוננה על כך שלאנשים מבוגרים אין אף פעם כבוד בהישרדות, שוחרר לפרסום נושא העונה ה-21 של הישרדות האמריקאית שמתחילה באמצע ספטמבר הקרוב, אנשים מבוגרים נגד אנשים צעירים. וההגבלה פשוטה - או שאתה מעל גיל 40 או שאתה מתחת ל-30, אני לא יודע מה ההפקה האמריקאית אמרה למתמודדים בין גיל 30 ל-40 שרצו להשתתף העונה, אבל זה לא באמת משנה. אחרי "הפקטור של ראסל" בשתי העונות האחרונות של האמריקאית (19 ו-20) והעובדה שלעולם לא יהיה קל יותר למצוא פסלוני חסינות על האי (ספויילר קטן למי שלא ראה - ראסל הצליח להשיג ממוצע של פסלון חסינות לפרק במשך עונה שלמה ועוד ממוצע של 3 פסלונים בעונה העוקבת לאחר מכן), אז ההפקה של CBS ומארק ברנט החליטה לשנות באופן שלעולם לא יחזור על עצמו את הדרך של המתמודדים לשלוט על גורלם במשחק, המזל שהם עושים את זה במשרדים מאוחרי הקלעים כך שאף אחד לא יזעק שההפקה...
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 30/7/2010 20:38   בקטגוריות טלויזיה, SURVIVOR, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-1/8/2010 16:40
 



עולם בלי חוקים - פרק 5


העולם משתנה וזורם בשלו, אנשים כנמלים חולפים כך איתו, מוות ולידה, מנוחה בנחלה, רעש שקט וחופש כלוא, רוח קרה ושקט נורא. משהו עומד לקום, משהו די עצום. העולם עומד להשתנות, דמעות זולגות-חולפות-דומעות. אלוהים עומד למות ואתם סופרים את השניות. זהו סיפור עצוב על בחילה – מה קורה כשמציאות כה קודרת לעיתים הופכת להיות יותר נוברת. האוקטבות של הצליל ייסחפו איתם את החשק הבהיר. לקטע המלא...
נכתב על ידי , 30/7/2010 07:55   בקטגוריות כתיבה יוצרת, ספרות, שחרור קיטור, עולם בלי חוקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, פרק 26, שרית חדד - ביקורת





כבר 20 אלבומים האישה הזו הוציאה ועשתה כל כך הרבה כסף שאני עד היום מתפלא איך היא לא הקימה חברת הפקות על שמה, היום היא הגיעה לפריים טיים הטלוויזיוני בשביל לעשות לעצמה את המסע יח"צנות הכי קל במדינה, ערב שלם לכבודה של מתמודדי העונה של כוכב נולד שבאים לנסות לעשות קופי פייסט בדרך שלהם על השירים שלה ועוד בונוס לסיום, השיר DO YOU LOVE ME שיצא היום בבוקר אל הקהל וכבר באותו הערב מקבל הזדמנות אל מול הקהל בבית שיחליט אם שווה להשקיע את מיטב הכסף בשביל מוזיקה תורכית ישר בגובה העיניים, על פי הקהל התשובה היא כן, על פי אנוכי המאזין התשובה היא לא כי כיביתי את הטלוויזיה.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 30/7/2010 01:15   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, פרק 25, קולות החיילים - ביקורת






או, סוף סוף נותנים למתמודדים את ההזדמנות להופיע בפני קהל בשידור חי, קהל שלא מכיל רק את המשפחות שלהם ואת האוטובוס התורן של התיכוניסטים שחשבו רק מה עליהם לעשות עם ערב כיתה, והתוצאות בהתאם - האוויר הפתוח גרם לכל המתמודדים, אחד ככולם, להישמע הרבה יותר טוב ממה שהם בדרך כלל נשמעים, זה היה ערב אחר ולא רק בגלל שהמתמודדים והשופטים יצאו סוף סוף אל האוויר הפתוח מהאולפן שלהם אי שם בנווה אילן, יותר בגלל שכשמביאים למתמודדים את ההזדמנות להוכיח את היכולות שלהם ולא רק מול בטטות כורסא בבית או תיכוניסטים באולפן הם מרגישים שהשואו צריך להיות הרבה יותר גרנדיוזי מבדרך כלל. חיל הים הוציא מכולם כאחד משהו אחר, משהו שגורם לתחרות לא להרגיש כאילו היא רק של דיאנה, יש גם עוד כמה אחרים שיכולים להרוויח את המקום שלהם בפריים טיים, אם לא אצל כל הקהל בבית אז מינימום בטלוויזיה שלי.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 28/7/2010 23:46   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-29/7/2010 22:38
 



הישרדות אולסטארס, פרק 15 - ביקורת





יגיד מי שיגיד מה שיגיד ומתי שיגיד אבל דן מנו עדיין עושה בית ספר; הייתה גאונות מסויימת בצורה שהוא גרם לאיתי להצביע לעידן קפון ועל ידי כך לזרוק קול, היה מעולה לראות אותו נותן למעיין את צמיד הוטו, היה יפה לראות אותו יודע שלפחות שרון לא תצביע לו והיה הכי מעניין לראות איך הוא גורם לאיתי ללכת הביתה ועדיין להישאר נאמן אליו בסיום, יש לו כבר שלוש קולות מתוך ארבע במושבעים כאשר המושבע הרביעי גם עלול להצביע בשבילו בגמר, כל מה שהוא צריך זה לא ללכת הביתה גם בהדחות הבאות.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 27/7/2010 23:16   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות אולסטארס, פרק 14 - ביקורת






היום סוף סוף ראינו איך אדון מנו הבין שהוא עבר את גל ההטבעה הראשוני ששרון חילצה אותו ממנה, הוא גם מתחבר אל שפקס ולידר ובונה איתם את המשחק הלאה על כל האספקטים שבו. שפקס בכלל חולש בכל למרות שלא הראו את אלו ששונאים אותו היום (למעט איתי), הוא כל כך בטוח ביכולת שלו להצליח שזה כל מה שהוא עושה, לשבת ולהגעיל אנשים עוד יותר אליו ועל ידי כך גם גורם לאנשים להבין שעדיף לשמור אותו לישורת האחרונה, בה אין לו ומעולם לא היה לו (ואני מקווה שבזה שאני רושם את זה זה לא יתפוצץ לי בחזרה בפרצוף בגמר) שום סיכוי, אפילו לא בגרוש.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 26/7/2010 01:31   בקטגוריות הישרדות, ביקורת, טלויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיהיה במזל טוב - הבית מסריח






שיהיה במזל טוב, המקרר התקלקל ובבית יש ריח לא נעים; תם עידן החלב לנס קפה, תם עידן האבטיח הנורמלי, אין יותר סיכוי לטגן המבורגר בשעת לילה מאוחרת כי כל הבשר בפריזר התקלקל, זורקים את הגלידה, זורקים את הביצים, זורקים את הקופסאות אוכל מההורים. זורקים כמעט את הכול. עד שנגלה מאיפה הריח המצחין שבוקע מהמקרר ששבק חיים שום דבר חדש לא ייכנס אליו.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 25/7/2010 13:54   בקטגוריות אוכל, טמטום על הבוקר, מחשבות, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ms.toosh ב-26/7/2010 01:21
 



אני רוצה שמישהו כבר יחשוב על זה






אני רוצה שמישהו כבר ימציא דברים חדשים שיגרמו לי לפעור את הפה ולהגיד איך לעזאזל חשבו על זה, אני רוצה שהעתיד יגיע יותר מהר ממה שאנחנו חושבים, אני רוצה שהעתיד יהיה כבר כאן וכל שנייה שעוברת רק גורמת לעתיד שוב להגיע ואז להיעלם אי שם בנבכי ההסטוריה.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 24/7/2010 17:08   בקטגוריות אוכל, טלויזיה, טמטום על הבוקר, כתיבה יוצרת, מחשבות, מצחיק, אינטרנט, שחרור קיטור, דרמה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, פרק 24, עוד אחת הולכת - ביקורת


 

17 עפו ונותרו רק 10, עוד חודש וחצי נגמר כוכב נולד. הערב התוכנית עמדה בסימן חוזר של התוכנית "הכר את המתמודד בטרם תתנו לו לעלות לשיר", שוב קטעי קישור לפני כל שיר. שוב אין שופט אורח. שוב מי שהיה צריך ללכת הלך, ושוב פעם מי שעדיין בנבחרת נשאר כי הוא הרוויח את מקומו, לפחות יחסית. כשהקאסט הניהולי עסוק בלהילחם בינו לבין עצמו על חלק מהמתמודדים או לכל הפחות על הדירוג שלהם העונה, עסוקים המתמודדים בנבחרת בלעלות ולהופיע מול קהל של ילדים בני 16 באולפן ומול קהל מפולח בבית, לא כל מה שהשופטים נכון גם להרגשה של הצופה הממוצע האינטרנטי או הטלוויזיוני, אבל לא הכול תלוי בשני הצדדים, זו עדיין תוכנית של שירה וככזו כל הקרדיט, לאן שהוא לא לוקח את המודח הבא, כל הקרדיט כולו הולך רק לכוכב נולד הפוטנציאלי הבא, נתן שואו עבר, נתן באסה ברח.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 23/7/2010 01:00   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-13/8/2010 10:52
 



ציורי חיות




לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/7/2010 14:13   בקטגוריות טמטום על הבוקר, ציור, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, פרק 23, יהודה פוליקר - ביקורת





ערב עם פוליקר זה ערב לא פיירי, השירים הם השירים הכי נכונים במוזיקה הישראלית, שנה אחרי שנה וביצוע אחרי ביצוע, בוקע לנשמתנו בימי זיכרון, נכנס לנו לנימים בימים שמחים, מביט עלינו מבעד לערוץ 24 בבוקר ולפעמים מעטר לנו את הפקקים בדרך הביתה מהעבודה. אין דבר שהוא נוגע בו שלא מרגיש כמו זהב, אם להביא מפלצת נכונה לכוכב נולד זה רק את פוליקר, גם אם אנחנו לא גדלנו עליו ההורים שלנו גדלו עליו, וגם אם ההורים שלנו אולי הזדקנו איתו הוא עדיין מרגיש במקום לאורך שנים. בסך הכול 12 נותרו לתחרות, והערב עוד אחד הולך, מי שהגיע עד לפה קיבל את ההזמנות לעבוד עם אחד המוכשרים על הדרך, והערב הרגיש במקום.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/7/2010 04:00   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-22/7/2010 22:55
 



הישרדות אולסטארס, פרק 13 - ביקורת





המשימת וטו היום הוכיחה יותר מהכול כמה דברים אמוציונליים עוברים על האנשים האלה שאין להם משחת שיניים, אחד אחד הם במסיבת כיתה ה' שבה כל אחד חוטף ג'ננה בגלל שאמרו עליו-מי אמר עליו-ולמה אמר עליו. קפון חשב שפותחים איתו חשבון, שרון שיחקה בקריצה קריצה עם מנו שניפץ לה את המסיכה אבל גרם לה להתנהג בשמירת אמונים לבעל החדש הסורר שלה, מירית-מעיין-בשבקין חשפו מה קורה כשמורידים קודם כל אנשים שלא באים לך טוב בעין או מינימום במשחק
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 20/7/2010 23:39   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-21/7/2010 01:35
 



אין לי כוח לפוסט אז העליתי ציור



השעה מוקדמת מדי בשביל לחשוב על לרשום משהו חשוב, גם ציורים זה דבר שתופס, לא?


לקטע המלא...
נכתב על ידי , 20/7/2010 08:02   בקטגוריות ציור, טמטום על הבוקר, מצחיק, מחשבות, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ms.toosh ב-21/7/2010 23:39
 



הישרדות אולסטארס, פרק 12 - ביקורת




על פניו נראה כאילו שרון הולכת לאי החסינות עם מישהי מהברית שתקדם אותה הלאה במשחק, על פניו מעיין מנסה ללכת על פי האתיקה שלה והפוליטקלי קורקט ולא עושה דבר כדי להעציב את חבריה לשבט, על פניו נראה ששתיהן הולכות להחזיק ידיים במשחק עד שמתוך האחד עשר שחקנים שנותרו במשחק ייפלו לפחות חמישה. זה התכנון על פי שפקס ומירית לפחות, שהברית של שפקס והשפקסיות ובשבקין והפתטיות יטרפדו את כל שאר השחקנים במשחק עד שהם לא יהיו ואז הם ייצאו ברית כנגד ברית עד לישורת הסיום. כל זה נראה על פניו.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/7/2010 01:33   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, הישרדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, שבת, הדחה בלי תוכנית מלאה - ביקורת






איזה מעצבנים הם, לפתוח את ערוץ 2 ביום שבת בערב בשביל לראות כוכב נולד והדבר היחיד שמתקרב להופעה היה לראות את רמי קליינשטיין מקבל הזדמנות נוספת להראות שהוא יודע לשיר, נו באמת, בשביל מה לקרוא לזה תוכנית של כוכב נולד? בשביל מה להוציא את כל המתמודדים מהבית? חלקם כבר ממזמן סיימו את השלב בחיים שקוראים לו הקפצה לבסיס בשבת, אז באזרחות מכריחים אותם להגיע אי שם לאולפנים רק בשביל לראות שני חברים הולכים הביתה. ובכלל, בשביל מה הביאו את כל הקהל מהבית לראות את כולם עומדים על במה, אפילו פיסת הופעה של הנבחרת לא הייתה הערב, בסך הכול התגודדות בדרך להעיף עוד שניים הביתה. הייתי מבין אם היו עושים את זה במסגרת דואטים ואז מעלים סולואים להצבעה נוספת ואחרונה אבל ככה, רק בשביל לדחוס לנו חצי שעה לא משמעותית בגרוש ולקרוא לזה ערב של כוכב נולד.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 17/7/2010 22:01   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, פרק 22, רמי קליינשטיין - ביקורת





ושוב אותם הפרצופים נותנים את השואו של הערב, ושוב הליגות נראות אותו דבר כמו שהן נראו לאורך רוב הדרך, למעט שיפורים מינימליים אצל חלק מהתמודדים מי ששומרים על הליגה שלהם הם אותם השחקנים שעשו זאת כבר לא פעם. הערב לא הייתה הדחה כי אין איך לשלם משכורת לכל העובדים של קשת, אז במהלך סטנדרטי של כוכב נולד גוררים את ההצבעות עד שבת, את הסוף של התוכנית של רמי קליינשטיין לא ראיתי אז אין לי מושג אם מחר (שבת) רק הולכים להראות לנו מי הולך הביתה או שיבחרו את השש הכי גרועים ויעלו אותם לסיבוב סולו נוסף, אם רק יעיפו שניים זה סתם יעיק, כי קשה להתרגל רק לראות תוצאות, לא בשביל זה אני פותח את הטלוויזיה, אני רוצה לראות אותם שרים בקטנה שוב, אם לא כולם אז לפחות את חלקם. בכלל בא לי שכבר יהיה ספטמבר, אפשר לחשוב כמה זמן לוקח לנפות 24 מתמודדים ומשאירים 3 לסיום, היו יכולים לעשות את זה על תחילת הדרך.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 16/7/2010 21:41   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-17/7/2010 14:48
 



הסיפור על ילד ראש




בממלכה רחוקה רחוקה לפני שנים רבות חיים בשלווה בעל ואישה, הם נשואים כבר שנים למכביר, האישה עומדת דקה לפני גיל הבלות והגבר רק רוצה שהיא תביא לו צאצאים, ככל שהשנים עוברות והביציות מתייבשות הבעל חוטף את הג'ננה על אהובתו ומחליט לחתוך ולחפש לו קוזינה אחרת שתעזור לו להביא ינוקא שימשיך את השושלת. האישה כמובן מתקוממת וזועקת ואומרת שהיא אוהבת ושהיא לא תפסיק לוותר על החלום להביא לבעל ילד אבל הגבר בשלו, אורז מזוודה (או במקרה של ימי הביניים - שק עור)...
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/7/2010 14:52   בקטגוריות כתיבה יוצרת, מצחיק, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים, ספרות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, פרק 21, דואטים/עדי אשכנזי - ביקורת






המוסיקה בפרסומות עזרה לזמזם היום מוזיקה באוזניי הרבה יותר מרוב המשתתפים הערב בערב ההדחה הכפול של אשכנזי, בכלל העובדה שהביאו לנו את עדי אשכנזי להיות שופט אורח גרמה לכל הערב להיות שטותי ולא רצוי יותר מהכול, לא ברור למה בקשת עושים את מה שהם עושים כשבחלק מתוכניות הדגל שלהם הם עושים פרומו לתוכניות אחרות ומארחים פרצופים מוכרים שמביאים רייטינג לקשת להשתתף בתוכניות שונות במהות ממה שעליו הן מדברות בדרך כלל, ברור שזה בשביל לתת פוש לאנשים בבית להיכנס ולראות את התוכניות בלייב, אבל למה זה נותן הרגשה כל כך צפויה מהמצופה. כנראה לא היה להם כוח להביא הערב מישהו שאת השירים שלו המתחרים ישירו, חי או מת, אז הם הביאו קומיקאית שהתיישבה לצד דנה אינטרנשיונל ועשתה פרומו לעצמה לאורך כל הערב.

הדואט של עידן עמדי ואדר גולד הציל את הערב והדואט של דיאנה גולבי ואבי בן אבו עזר לתוכנית להיראות כמו תוכנית זמרה...
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/7/2010 00:13   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-15/7/2010 13:24
 



הישרדות אולסטארס, פרק 11 - ביקורת






זה לא קל להיות דן מנו במשחק בימים אחרי ההדחה הראשונה של השבט המאוחד, הוא זה שהיה אמור להיות האסטרטג ובינתיים מסביב אנשים עושים לו פורפרה. אחרי שהוא עף לאי המתים הוא היה בלי חברים וחיבר אליו את איתי, מאז שהוא חזר מאי המתים איתי זה כל מי שנשאר לו. שיחק לשפקס קלף, בזמן שכולם הסתכלו על בשבקין וקפון צוללים בפרק האחרון שפקס התיישב עם אנגלנדר ומנו בסירה אחת רק כדי שכל השאר יקלטו אותו מדבר, לא יאומן שהליצנית והרמלאית אכלו את השקר של שפקס כמו מים...
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 13/7/2010 23:09   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות אולסטארס, פרק 10 - ביקורת





וואללה, פרק יפה (מחשבות ראשוניות ביותר על הפרק של היום)

תככים ומזימות וקצת קריצות, היו גם בני אדם, מעט נשים מזדנבות וגם דג קטן. היו כמה שחזרו וכמה שצללו. היו גם הפתעות ולא מעט אכזבות, היו שקרים בגובה העיניים ומעט שקרים לבנים, היו גם ליטופים עם הרגליים ובריתות בין חברים. היו גם עוגיות ומעט קליפות של תפוזים. כן הרבה דברים היו בפרק אבל החשוב מכולם עדיין לא כאן. הוא יגיע מחר עם הפתעה אחת לשבט עם לכתם של שני בני אדם.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 12/7/2010 23:09   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)