לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

דירה+עיתון = 0 ש"ח


בא לי לתפוס את דפני ליף לשיחה קצרה, להסתכל לה עמוק בעיניים ולהגיד לה כמה אני מתבייש בעצמי, על כך שאני לא עושה מספיק בשביל לגרום לשכר דירה לרדת באופן דרסטי. בימינו אני שוכר שתי דירות, אחת נורמטיבית עם מקלחת, שירותים ומטבח ואחת סוג של אוהל זיעה שאחרי משמרות לילה לא באמת אפשר להירדם בהלקטע המלא...
נכתב על ידי , 26/7/2011 08:28   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, חדשות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורת גמר טרום הגמר - כוכב נולד 9


יכול להיות שאתם קוראים את המילים הבאות עוד לפני ששודר הגמר של כוכב נולד בשבת בערב, יכול להיות שאתם קוראים אותן בזמן שהגמר משודר או אפילו אחרי ששודר. האפקט הוא אותו אפקטלקטע המלא...
נכתב על ידי , 23/7/2011 12:23   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, כוכב נולד  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-24/7/2011 08:26
 



אין פוליטיקה במחאת הדיור


אני מרגיש נאיבי, מאוד מאוד נאיבי, לא מיואש – נאיבי, למה? בעיקר בגלל שהמחאה הזו נותנת לי בעיטה בבטן בכל פעם שאני קורא עליה, על הסיפורים ההזויים שאנשים מביאים משם, ועוד יותר מכך, אני מאמין למה שהם זועקים כי הם אומרים את האמת – מהבטן, ובזה אף כוח בעולם לא יכול להילחם.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 21/7/2011 19:24   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, חדשות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלאך המוות בסבסוד סל התרופות


מני מת לפני כמה שנים, הוא היה חבר של אבא ככה שלא הכרתי אותו יותר מדי טוב. היה לו סרטן במעי הגס ומשרד הבריאות לא נתן לו תרופות שאולי היו יכולות לסייע לו בימיו האחרונים, מחיר תרופה ממוצעת עמד על כמה אלפי שקלים ומני היה אדם שכיר ממוצע במשק, ככה שלהרשות לעצמו לרכוש יותר מתרופה אחת פעם ב... לא היה ריאלי.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 14/7/2011 20:56   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוק בשר (הדור הבא 24/7)


וואלה, נותנים לשחיין אולימפי לברור לו מבין 14 קוזינות אחת שבא לו עליה והוא מתייחס לזה כמו השוק בשר הכי גדול שאי פעם נברא בפריים טיים של שוק הריאליטי הישראלי, 24/7 הדור הבא זה לא בדיוק האח הגדול וזה לא בדיוק הרווק, זה לא בדיוק תחרות מלכת היופי וזה לא בדיוק אופציה להתקשר לנערת ליווי הכי יקרה בשוק רק בגלל שאתה חרמן באמצע הלילה ואתה לא יודע אם בא לך לשלוח SMS 'ערה' למכוערת התורנית.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 11/7/2011 17:22   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, הדור הבא 24/7  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עגדעגכ ב-17/7/2011 09:09
 



לא רוצה אוויר נקי


לא, אני לא חולה, הריאות שלי כן. במאמץ עצום אני מנסה לנשום וכואב לי בצד ימין של הריאה השמאלית, הפלסטיק מהחפיסה החדשה הוסר ונזרק על הרצפה, זו שאני לא טורח לנקות כי כל יום מחדש אני ממשיך לערום עליה עוד טיפה זבל, כי זה יותר קל ככה. אני מצליח להזכיר לעצמי שאם הריאות במצב זבל אז אין צורך להזמין מנקה שתנקה, מיליארדר יהיה הבן אדם הראשון שימציא מכונה שמנקה את הריאות מכל הזפק שנדבק אליהן, עזבו מיליארדר – טריליונר. ואתם רוצים לדעת עוד משהו? אני ממש לא רוצה להפסיק לעשן.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 4/7/2011 10:40   בקטגוריות טמטום על הבוקר, מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור  
133 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של goodfeeling ב-7/7/2011 16:35
 



monopolaviv


המקום שאני הכי אוהב בתל אביב נמצא דווקא בתחום המוניציפאלי שלה - ביפו, יש גבעה שמשקיפה על כל העיר באזור כיכר קדומים וכל האווירה מרגישה כל כך שקטה וכל כך יפה, בכל שעה שבוחרים להגיע לגבעה מרגישים שהמשפט 'אין כמו יפו בלילות' הרוויח את מקומו בחסד ולא בזכות, אפילו אם יש אור יום בחוץ ובמיוחד אם אין יותר מדי אנשים.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 2/7/2011 11:36   בקטגוריות טיול, מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)