לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

מה שקורה באילת VIP - ביקורת


זה היה בוקר כמו כל הבקרים, קודם כל היה בוקר ואחרי זה התעוררתי, וכשקמתי חשבתי לעצמי (או שמא הרהרתי) 'מהו הדבר הכי מטומטם שאי פעם ראיתי בטלוויזיה?', התשובה באה לי די בקלות, עדיין לא ראיתי משהו מטומטם ברמות היסטריות עד כדי כך שאני אודה שאני רואה אותו למישהו, או משהו, או אפילו סתם לקיר קר.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 17/7/2013 11:33   בקטגוריות טלויזיה, ריאליטי, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חושב שאני אכתוב סיפור קצר


אני חושב שאני אכתוב סיפור קצר, כל מה שאני באמת צריך לעשות זה למצוא נושא ופשוט לכתוב אותו.

 

יש לי הרגשה שלמצוא נושא זה לא דבר קל, כל הזמן המחשבות האלה שרצות לכל הכיוונים, בלי להתמקד בשום דבר, בלי להצליח לסדר את התערבולת שעלולה לרוץ לי במוח, מה זה כבר ייתן?

 

אני יודע, זה לא קל לדמיין דברים אם המוח לא מדמיין אותם מעצמו. זה אולי נשמע קל להמציא דברים ואפילו אנשים מוזרים אבל מה זה יהיה משעמם? מה אם לא תהיה לסיפור פואנטה? מה אם אני אמצא כיוון בסיפור להתמקד בו ובדיוק כשאני אחשוב או ארגיש שהגעתי לשיא שלו אני אאבד את הכיוון והכול ירגיש לי טפל?

 

אולי כדאי פשוט לבחור דבר ראשון נקודת מבט, פשוטה כזו, אמיתית, מה שעובר בראש זה מה שיירשם על הדף. אוקיי, סבבה, זו אופציה טובה.

 

ומה עכשיו? מה הדמות תהיה? קוסמת? לא, חרשו את זה כבר. גובלין? זה גם צפוי וגם מיצה את עצמו. זומבים? את החרא הזה כבר עשו בכל פינה. כבר עדיף ללכת על ערפדים כי על זה עוד איכשהוא אפשר לעשות כסף. מה אם אבחר איש עני? לוחם ברברי? ליצן? לוויתן? אולי סתם חמור גרם? אולי שבלול בלי קונכייה?

 

שיט, אני שוב מתפזר. נגיד, רק בשביל להגיד, הדמות יכולה להיות פשוטה. נסגור על איש שמנסה לחשוב על לכתוב סיפור, סיפור קצר. סבבה? סבבה.

 

עכשיו, רק מאיפה מתחילים?

נכתב על ידי , 3/7/2013 12:35   בקטגוריות ספרות, שחרור קיטור, כתיבה יוצרת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)