לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

הישרדות אולסטארס (גמר) - ביקורת






תקראו לזה פולסה דנורה או שתקראו לזה סניגוריה מוצלחת אבל העובדה הפשוטה שמי שלקח את האולסטארס הציוני הראשון היה בשבקין אומרת את הכול. הוא לקח משימות כמו מים כשהוא היה צריך אותם, הוא ידע להישאר נאמן אבל עדיין מבולבל בהליכותיו, הוא לא ידע מתי עובדים עליו, משחקים בו או משתמשים בו, הוא היה איש נאיבי בתוך גוף של מתנחל והאג'נדה שלו המריאה כנפיים.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 31/8/2010 00:38   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלוג המעריצים הרשמי לדן מנו ב-8/9/2010 01:58
 



כוכב נולד 8, פרק 34, שלישיית הגמר נסגרת - ביקורת




"ויו ישראל, ישראל טוב מאוד", 'כוכב נולד' מוכיחה בדיוק למה התייר הצרפתי האוהד את ישראל הולך לים בצורה אובססיבית כמעט על בסיס קבוע כל קיץ, הוא חושב שאם לססיל אטלי נתנו הזדמנות לבוא ולהשתתף בריאליטי מוזיקלי ואם לונסה 'כובשת הסוסים' נתנו להשתתף ב'אח הגדול' אז למה שלא ייתנו לו גם להיות בטלוויזיה בישראל אם רק ידחפו לו מצלמה לפרצוף, אז הוא שם משקפי שמש, שם כרס ישראלית טיפוסית ונתנו לו את כל הזמן בעולם להיות בטלוויזיה, אם הוא היה מהגר לחופשת קיץ בחוף הנודיסטים בניס-צרפת זה בחיים לא היה קורה. זה היה החלק המעניין של הערב בתוכנית 'כוכב נולד', חצי גמר שני מתוך 34, ועכשיו לחלק האמנותי, בתחרות בין שני הגברים בשחור שבאו להילחם על המקום האחרון לגמר בירושלים היה מקום רק לעמדי, שניהם בחרו לסולואים שלהם שירים לא מוכרים (יחסית, רק יחסית), אחד הוכיח שהוא יהיה בתודעה עוד הרבה שנים במסגרת צלילי התחנה המרכזית הישנה בתל אביב והשני הוכיח שאם נותנים לו לשיר שירים שהם רק שלו הוא לוקח את מרבית המתמודדים מהעונה בהליכה. ובדואטים ההוא מהתחנה המרכזית היה בלחץ אסור ומלא חטא והשני נתן את כל הנשמה שלו אל מול המדינה. למישהו היה ספק שעמדי צריך לעבור בהליכה את הערב הזה, אני מתחיל גם להתלבט עם עצמי מי אמור להיות כוכב נולד ומי כוכב נולד גם ככה, לפחות הגמר צריך להיות קלאסה כשיש שלושה שכל כך מגיע להם לקבל רבע מיליון שקל, אחרי הרבה מאוד עונות של שלישיות לא ברורות סוף סוף אמור (לפחות על הנייר) להיות גמר נורמלי.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 26/8/2010 23:22   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-27/8/2010 12:11
 



ריאלישיט





ריאליטי זה קודם כל בולשיט של בני אדם אחרים שעוזרים לנו להציץ לאיך שהם מגרדים לעצמם את התחת ונותנים לנו טלסקופ להסתכל. אחרי זה ריאליטי זה החטא שהטלוויזיה בעולם עושה בעשור האחרון כדי לגרום לכל אחד מהרחוב להיות סלב, לא צריך כישרון, לא צריך יכולות ווירטואוזיות, צריך פה, תחת, פרסונה שלא רגילים לראות (או שכן) וקצת עניין. חטא הריאליטי הכי עיקרי שכדאי להצביע עליו זה שהוא גורם להתמכרות לטלוויזיה להיות הרבה יותר גרוטסקית, אנחנו נעלמים בתכנון הפליינג טיים באוננות כפייתית עם עצמנו ובמקום מתמכרים לראות אנשים אחרים מביאים ביד. לא בשביל זה אני מדליק את הטלוויזיה, רוב הפעמים חמש דקות אחרי שכל עונת ריאליטי נגמרת אני תוהה איך נעלמו להם חודשים שלמים מהחיים שלי בלא לדעת לאן הם באמת נעלמו
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 26/8/2010 16:54   בקטגוריות טלויזיה, מחשבות, שחרור קיטור, ביקורת, מבוסס על אירועים אמיתיים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של OmicronBunny ב-16/9/2010 16:34
 



כוכב נולד 8, פרק 33, חצי גמר ראשון - ביקורת






שיפסיקו לזיין לנו את השכל, גם נותנים לכל מתמודד מהרביעייה האחרונה מאבטח שב"כ שעוזר להדחיק את המעריצימצימצות וגם נותנים להם את לואי להב שמתמוגג מכל אחד מהמתמודדים האחרונים כאילו הוא מינימום נתקל בפבארוטי, שווה לעשות קריוקי לשירים של אחרים בימינו, אני בטוח גם שמשלמים להם או מינימום מממנים להם את השכר דירה כדי שלא יעשו כלום חוץ מלהיות טאלנטים של קשת, אחרת לא היה להם זמן גם ללכת לדיי ג'וב וגם לעבוד על הקלאסיקות "הטובות" של המוזיקה העברית בתור עבודה נוספת, שווה לדעת לשיר בימינו, תראו למה זה גורם, האירוויזיון כבר סובל מהמצב כמעט על בסיס קבוע (חוזליטו היהודי מעודה, בעשרת המובילים 2010 סקעת והקוסית הבלונדינית היהודיה מימון) וזה בלי לדבר על העובדה שהם לא ייעלמו לנו מהתודעה (חלקם) שנים קדימה, כי ריאליטי זה השואו האידיאלי בימינו בפריים טיים, אז שיהיה, נפלנו. העיקר שעל אלבז יש את הפס של "שידור חי" פה בתמונה מעליי, אולי זה קצת ישפיע על מחר, אם כבר מי מהם צריך להגיע לשבוע הבא כי צריך שלושה לגמר אז עמדי תישאר, אלבז הביתה.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 25/8/2010 23:16   בקטגוריות כוכב נולד, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-26/8/2010 16:11
 



הישרדות אולסטארס, פרק 21, דקה לגמר - ביקורת




אין לי כוח לבדוק מה היה בעונות הקודמות של הישרדות בישראל אבל אם אני לא טועה אז בכל עונה מוסיפים לנו עוד מתמודד לשלבים הסופיים, אמנם התוצאה היא אותה התוצאה, מגיעים ארבעה לארץ כאשר שלושה אל מול המושבעים ואחד עף ב-SMSים, אבל מה שאפשר לטפוח להפקה של הישרדות ישראל על השכם זה העובדה שהם מנסים, וזה בטח גם מה שיהיה בארץ בקרוב, הגמר משתנה בכל פעם מחדש, ככה שגם אם חשבנו שאנחנו יודעים מה הולך לקרות אז גיא זוארץ וחבר מרעיו בטח הולכים לשנות את המצב גם הפעם, אחרת לא היה שום מצב שבפרק של היום מועצת השבט האחרונה הייתה מכילה שישייה וגם לא היה מצב שלמבחן האחרון הייתה מגיעה חמישייה שאחד מתוכה נופל בלי אופצייה לאיזשהם הצבעות, מבית (הצבעה פנימית) או מחוצה לו (SMSים ומושבעים).
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/8/2010 23:00   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-23/8/2010 15:44
 



כוכב נולד 8, פרק 32, רבע גמר - ביקורת





פתחתי את הטלוויזיה היום אחרי ששמעתי שמועה שיופיעו הרד בנד, שנים אני מפנטז לראות את יצורי הפרווה האלו עושים קלס ולעג מכל אייקון מוזיקלי, אז במקום לקבל את הרד בנד מה קשת נתנה לי? את הביג בנד, לא בא לי לרשום מי אלה בכלל כי באמת אין לי שמץ ואני ממש לא מתכוון לפתוח פה עוד מסך של אקספלורר ולחפש בגוגל. ערב רבע גמר היה היום, קיבלו תזמורת הילדים, רובם ככולם לא ניצלו אותה, סתם סחבו עוד ערב, הלו!! אמורים להיות כמה סופרססטארים ביניכם, אחד בכלל אמור לעשות על חשבון קאסט השופטים רבע מיליון שקל לשנה שלמה, אז למה לא לנצל משאבים, טבעיים או מזוייפים, קצת. העיקר שצביקה הדר מבליח לאחרונה עם היציאות שלו - והערב שיא חדש - רותי, עשי לי מעטפה.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/8/2010 23:11   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-21/8/2010 12:59
 



הבלתי נשכחים (EXPENDABLES) - ביקורת






קחו את רוקי ואת דראגו, צרפו אליהם את ג'ון מקיין, את הטרמינייטור, את המשוגע מהסרט 'קראנק', את המתאבק סטיב אוסטין, את מי ששיחק מתאבק מחורפן - מיקי רורק, גם אריק רוברטס מבליח ועוד כמה שחקנים דוגמת השוטר מ'דקסטר' בתור איש צבא משוגע וג'ט לי בתור גמד רוצח למופת. צרפו לכולם כוסית אחת שמסובבת לסיבלסטר סטאלונה את התחת ועוד אחת שתסובב למשוגע מ'קראנק' את הראש. ואז נא לזרוק לכולם ביחד תיק מלא בפצצות, סכינים, רימונים, נשקים. תנו להם גם מטוס מגניב וכמה אופנועים והרבה הרבה אנשים צבא שאפשר לטבוח בהם. ומה מתקבל - אחד הסרטים היותר טובים שיצא לי לראות על הבוקר, סרט שהביא לי בגובה העיניים בדיוק מה שציפיתי ממנו; סופר מגה סטארים שרק זמן מסך עושה להם טוב כשהם רבים אחד עם השני, אה כן, חוץ משוורצנגר וברוס וויליס שהבליחו לכמה שניות לא ברורות כל השאר מדממים או מינימום הורגים אנשים אחרים, וטוב שכך.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/8/2010 06:46   בקטגוריות פעולה, קולנוע, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 1 ב-20/8/2010 12:09
 



כוכב נולד 8, פרק 31, ראש בראש - ביקורת





נגמרים להפקה מתמודדים פוטנציאליים אליהם אפשר להצביע אז בתור אקט ראשוני ההחלטה היא פשוטה, במקום הצבעה למתמודד אחד מועדף בהצבעה אחת גורלית אז אפשר להכפיל ואף לשלש את ההצבעות וכך יותר קל לגנוב קצת SMSים מהקהל בבית. כל זוג מתמודדים עולים ומופיעים אחד מול השני, בוחרים מי מהם עובר לשלב הבא, כך עושים שלוש פעמים (!!!) ואז עוד הצבעה אחת נוספת מבין השלושה שלא עברו להדחה. אין דרך יותר טובה להרוויח מהטרום רבע גמר שהיה היום, בין הפרסומות שהצליחו למכור לבין ההודעות הרבות שנשלחות לקופת 2020 ההפקה כבר מצליחה לעשות קופה מהעונה הכי מדומיינת אי פעם, העונה שאני אישית למדתי לנסות לא לשנוא
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 18/8/2010 23:05   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-19/8/2010 16:22
 



הישרדות אולסטארס, פרק 20 - ביקורת




התחלת הסוף תמיד מריחה יותר טוב מהמצופה, עוד שבועיים הגמר, נכון לסיומת הפרק של היום נותרה שישיה, אחרי יום ראשון הבא יוותרו ארבעה ומאחר ובחישוב פשוט בגמר הישראלי ארבעה מגיעים לישורת הסיום ואחד עף ב-SMSים (או שככה לפחות הצפי) אז נותר לנו עוד פרק אחד לדרך. ביום שלישי הקרוב יהיה עוד טסטמונט קורע לב מצידו של דן מנו שחוזר לעוד קצת רייטינג למרות שהוא כבר עבר במשחק הנוכחי לעולם ממנו אין לו איך לחזור, ובטח בהמשך שבוע הבא יהיה עוד פרק על הדרכים שהובילו כל אחד מהפיינליסטים לגמר ואז זהו, ייגמר. אולסטארס (סליחה, מיני אולסטארס) ראשון בישראל תם ונשלם.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/8/2010 23:44   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארץ אפלה (DARK COUNTRY) - ביקורת




התחתנתם בווגאס למישהי שאתם לא מכירים? אז דבר ראשון מזל טוב, אחרי זה תשכחו מהנחות, האישה סביר להניח שתבגוד בכם, סביר להניח שתשמור סודות לעצמה, סביר להניח וגם די בטוח שתנסה לערב אתכם באיזה משימה מפוקפקת ולא מוסברת שלפני שתקלטו מה בא לכם לעשות אתם תיכנסו לאיזה 'איזור דמדומים' שם גם להסברים ההגיוניים אין יותר מדי היגיון.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 14/8/2010 16:47   בקטגוריות קולנוע, אימה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוכב נולד 8, פרק 30, עוד קולות על פארש - ביקורת







בתחילת שנות ה-90 היה במסגרת הפרומואים לתחרויות חשובות של ה-WWF פוסטרים שהיו מציגים מתמודדים לקרבות של השבוע לאחר מכן, היו קוראים לזה קרב ראש בראש או קרב על הטאג טים או על האינטרקונטיננטל טייטל. נזכרתי בפוסטרים של הדמויות האלו היום בתחילת הערב שראיתי את צביקה הדר מציג בצורה כל כך מתמוגגת מעצמו את הרעיון שהם "לעולם" לא השתמשו בו ב'כוכב נולד'. זה בשבוע הבא. ומה היה היום, נתנו לכל מתמודד לבחור שיר מהז'אנר הים תיכוני, הדביקו לו את הפרצוף של הקשר הנוכחי לזמר, נתנו להם אפשרות לבוא ולהחמיא ליוצרים המקוריים ועל הדרך לעזור גם לזמרים להופיע בטלוויזיה. על הדרך הביאו המתמודדים ביצועים משעממים לרוב והראו שגם בשמינית גמר התחרות הזו מרגישה מעט פארודית, במיוחד אחרי שכשצביקה הדר אמר לסמס את הספרה 1 ל-2020 לעידן עמדי ולאור גלעדי את הספרה 2, למרות שהספרות היו הפוכות.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 12/8/2010 22:44   בקטגוריות כוכב נולד, ביקורת, טלויזיה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-15/8/2010 09:05
 



כוכב נולד 8, פרק 29, קשר משפחתי - ביקורת





התוכנית של היום הייתה אחת מתוכניות האולפן היותר משעממות, אולי זה בגלל שהמשפחות לא יודעות מה לבחור, אולי זה בגלל שהמתמודדים לא ידעו איך להתמודד עם מה שהשליכו עליהם, ואולי זה בגלל שבהמשך לקו ההנחייה מתחילת השבוע בהישרדות (קשר משפחתי גם שם) אז החליטו להביא גם למתמודדים של העונה את אותו נזק, לתת להם ליפול על מי או מה שהביא אותם עד הלום. ת'כלס גם ביום ראשון בהישרדות הייתה התוכנית אחת מתוכניות השפל של העונה, אז ככה גם היום. אבל מצד שני אור גלעדי עושה חיל ואם כולנו נטה כתף וניתן לו יד תומכת אולי נצליח לשלוח אותו כמה שיותר רחוק מהתחרות, רק ככה לא נצטרך להתמודד עם הפאק במערכת.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 12/8/2010 00:40   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות אולסטארס, פרק 19 - ביקורת





שתי קולות, זה כל מה שהפריד את שפקס מללכת היום הביתה, אם הם שבעה, ושלושה הם ברית השפקסעיות, אז קול אחד על פי מירית וקול אחד על פי בשבקין (שתי קולות שהיו יכולים להיות בטוחים אם בשבקין היה שואל את מירית היום מי מבחינתה הולך הביתה), ועוד שתי קולות פוטנציאליים של קפון ואביגיל, ואם לא מהם אולי בתוך הברית של השפקסעיות היה אפשר למצוא פרצה. אם קפון או אביגיל היו מתפלפים, רק לרגע ולסיבוב אחד, אז הברית של מקס הייתה נשברת.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 10/8/2010 23:09   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה (INCEPTION) - ביקורת







פעם חלמתי חלום ובחלומי ראיתי אדם חולם חלום, נכנסתי עם האדם אל חלומו וניסיתי לראות את מה שהוא רואה, אך האדם שם לב שהוא לא לבד בחלומו, פלשו אליו. וכמו כל חלק בגופו של אדם שפולשים אליו הגוף משחרר את מנגנוניו להילחם בפולשים. תקפו אותי נציג התת מודע של הנפלש, ירו עליי, רדפו אחריי, ניסו לגרשני מהחלום. ולא משנה כמה ניסיתי להתנהג כהרגלי, רגוע ושליו, נציגי הנפלש כל הזמן שמו לב להיותי פולש וניסו לרצחני ולגרשי.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 10/8/2010 15:20   בקטגוריות קולנוע, ביקורת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yuval's Review ב-10/8/2010 19:55
 



הישרדות אולסטארס, פרק 18 - ביקורת






דקה אחרי שרואים איך המשפחה של המתמודדים מתניידת ומתנהלת אז מתחילים להבין את השלבים שהביאו את חלק מהמתמודדים עד הלום. הצרחות של אימא של קפון במשימה בטוח העלו לו הרבה יותר חיוך על הפרצוף מאשר כל הצחוקיידה שרצה לו מול העיניים כל החודש האחרון על האי. החיקויים של אביגיל בדרכה להתאהב מחדש באימא שלה בטוח הזכירו לה נשכחות. הצחוקים של הבת של שפקס תוך כדי שהוא שוב עשה שטויות במשימה בטוח הזכירו לה איך אבא מתנהג כשהוא לא מקשיב והשיתוף פעולה בין בשבקין לאחותו גרמו לו לגאווה יתרה על כך שהיא מי שנשלחה כנציגת המשפחה לעזור לו להביא הביתה מיליון שקל.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/8/2010 23:07   בקטגוריות הישרדות, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זוהי סדום? (ביקורת)





"צחקתי כמו שלא צחקתי בחיים שלי, כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק, כל הקהל בבית הקולנוע התחיל לזרוק עליי פופקורן מרוב שצחקתי, רק שאני אשתוק או שאני לפחות אסביר מה כל כך מצחיק בלראות את אלי פיניש עם פיאה שנופלת מראשו", כך אמר לי חבר שראה את הסרט זוהי סדום והמליץ עליו בחום. אז נכנעתי, למרות החום אספתי אומץ והלכתי לבית קולנוע שנדיר שרגליי מדירות בו. נכנעתי למוסכמות, נכנעתי להנחיות, נכנעתי לצחוקים, נכנעתי. ומה בסוף -אם הייתי יושב בבית ורואה אותו לייב הייתי נהנה יותר, לא הייתי צריך לשמוע בן לוחש לאבא מה זה סקס, ומה זה הדבר הזה שקורה לאנשים אחרי שהם עושים שורות של סוכר, ולמה לאיש המוזר הזה יש חטוטרת על האף. ולמה ואיך וכמה ואיפה ואמה, די, נמאס. לא קמתי באמצע הסרט כי עדיין זה היה מערכון יחסית משעשע שאם כבר השקעתי ויצאתי אז עדיף ללוות אותו עד הסוף, והקטע הכי מצחיק בסרט זה העובדה שהוא צוחק בעיקר על...
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/8/2010 16:02   בקטגוריות טלויזיה, קולנוע, מצחיק, ביקורת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-4/9/2010 18:54
 



כוכב נולד 8, פרק 28, דני סנדרסון - ביקורת






דני או דני, כמה מיללתי שתגיע, רק לפני שנים ספורות או שמא היה הדבר בשנה שעברה כבר נכחת עימנו, וכשעשית בית ספר בהפקה אף אחד לא שכח אותך והחליטו להזמינך בשנית. דני או דני, האם זה אתה? משנה לשנה האיש המצחיק מהקליפ של 'אצל הדודה והדוד' לא עוזב את התודעה, במיוחד כשכמעט על בסיס יומי וקבוע נותנים לו פלטפורמה לאותו הקליפ אצל החברים בערוץ 24. דני או דני, האם שכחת איך היה פעם? האם מערב זה התאכזבת או שרק הבנת שמעונה לעונה ההפקה כבר מאבדת את דרכה בדבר אומרה למתמודדים איך עליהם להתמודד עם הקליינטורה בבית? הם הקשיבו לך פחות הפעם הנולדים ועל ידי כך הראו לך שהמוזיקה בישראל הולכת למקום שונה מימי הקדם בהם נכחת בעברך? דני או דני, העיקר שאתה בשלך, אין לך כבר הרבה להוכיח. התחרות היא לא לך ולא לנו. רק להם, המנסים לשנות לך את כל מה שיצרת אי פעם בשנים עברו.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/8/2010 22:49   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר כמיהה לבלתי מושג


שיר כמיהה לבלתי מושג
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/8/2010 18:50   בקטגוריות כתיבה יוצרת, מחשבות, שירה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-10/8/2010 14:05
 



כוכב נולד 8, פרק 27, אוהדים נגד נולדים - ביקורת




בחדר סגור היכן שהוא ברחבי ישראל יושבים להם שמונה פליטי כוכב נולד לדורותיהם, שמונה תמונות של המתמודדים בעונה הנוכחית מונחות להם על השולחן, איש איש בתורו מביע רצון לבחירה להכוונה, כל אחד מושך לכיוונו את האהבה שלו למוזיקה ומי שהכי מביא אותה אל התוכנית ב-2010, לפחות בשביל הכוכב לשעבר. חלקם רבים, חלקם מתגמשים, חלקם לא מוותרים, וחלקם אומרים שעל האנתיטזה שלהם הם לא מוותרים. אז מה יצא הערב, יצאה תוכנית טובה. כל הכוכבים שהיו בעבר, חלפו בעבר, המשיכו ועשו בהווה וממשיכים לתכנן ולעשות גם אל העתיד הצפוי, על כל אלה היה הערב. אחד לאחד הם ניגשו ורחרחו את אחורי הפייבוריטים שלהם, אחד לאחד הם ייעצו כשרי המלך שרק רוצים לעשות טוב למי שהבחירה שלו נפלה עליהם, חלקם חטאו וחלקם עשו, כולם כאחד הכווינו, כולם כאחד הרצינו, כולם כאחד ילדים שהפכו למבוגרים ומייעצים למי שהם היו רק לפני שנים ספורות, אוהד נולד.
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 4/8/2010 23:35   בקטגוריות טלויזיה, כוכב נולד, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-5/8/2010 01:31
 



הישרדות אולסטארס, פרק 17 - ביקורת





התבאסתי, בטח שהתבאסתי, כיף לראות אנדרדוגים עושים בית ספר, ואם לא אנדרדוגים אז לפחות כאלו שעושים בית ספר בסטייל. מי עכשיו יהיה הפייבוריט שלי לניצחון?
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 3/8/2010 23:52   בקטגוריות הישרדות, ביקורת, טלויזיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-4/8/2010 11:54
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)