לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

קצת פרופורציות


תהבהב יא מניאק, תהבהב, זה לא שיש לי משהו אחר לעשות כרגע, תהבהב ותזכיר לי עד כמה הבטריה החדשה ששמתי במקלדת האלחוטית שלי דורשת תשומת לב או שהיא תישרף על בלאי, תהבהב ותחפור לי באיתותים ישירים לאלקטרודות של המוח שלי על הכמות דברים האינסופיים הלא נגמרים שיש לי לעשות שרובם קשורים להבהובים שלך ישירותלקטע המלא...
נכתב על ידי , 24/8/2011 20:16   בקטגוריות כתיבה יוצרת, מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



being a tourist in israel - 2011


You're probably wandering if life's a bitch, if leaving your cousy home was worth it, cause you thought it's a time of peace in the middle east at the moment and than reality checked in and made you choke a bit.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 21/8/2011 07:38   בקטגוריות English, שחרור קיטור, טיול, מבוסס על אירועים אמיתיים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ubohxwqn ב-17/2/2013 10:17
 



FACESHOOK: אנשים אמיתיים ברשת


לא בטוח שהאנשים שאתה חבר שלהם בפייסבוק הם האנשים שאתה חושב שאתה באמת מדבר איתם, חלקם חיים בסרט אחר לגמרי של להיות 'זונת לייקים' על ידי לבישת מסכה, כי זה יותר קל ככה, לא להזדהות עם הפרצוף האמיתי ועל הדרך לזיין לכולם את השכל בלי להתמודד עם התוצאות של מי שכן או לא מכיר אותםלקטע המלא...
נכתב על ידי , 14/8/2011 09:35   בקטגוריות אינטרנט, טמטום על הבוקר, מבוסס על אירועים אמיתיים, מצחיק, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-17/8/2011 20:36
 



כוכב הקופים: המרד (PLANET OF THE APES) - ביקורת


אני זוכר שאחרי שראיתי את הסוף של הסרט של טים ברטון אי שם בעשור הקודם התעצבנתי על העלילה שיצרה מפלצת שצריך לחכות להמשך שלה, וחיכיתי, עשור שאני מחכה. ואז הגיע הסרט הנוכחילקטע המלא...
נכתב על ידי , 13/8/2011 10:01   בקטגוריות קולנוע, פנטזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טמטומים


להיות מטומטם זה לרשום פוסט שלם שמלא בהרבה טמטומים קטנים ואחר כך להתפלא שאנשים יגיבו לך "אתה לא מטומטם, אתה סתם טיפש" או "שחרר, אתה חופר" או "אין לך משהו יותר מעניין לרשום פה" או "שתוק כבר טמבל" או דברים יותר גרועים שרק יעלו לך חיוך.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 10/8/2011 08:54   בקטגוריות טמטום על הבוקר, מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, מצחיק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חי בלה לה לנד - ביקורת אמצע עונה


הבנתי שמשהו לא בסדר אצלי בראש ביום שקלטתי שאני מפזם לעצמי בשעת בוקר מוקדמת: NO NO NO, I WON'T LET YOU GO של ג'ולייטה ועוד כמה שירים של דודו אהרון. וזה בלי בכלל להחשיב את האנגלוז של השיר 'אין אהבה בעולם כמו אהבה של אימא' של זהבה בן, את החידוש לאום כולתום של אתי לוי ואת התחייה של הרגטון על פי אלון דה לוקו. וזה בלי לדבר בכלל על אביהו שבת. לקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/8/2011 08:46   בקטגוריות ביקורת, טלויזיה, חי בלה לה לנד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תושבת חוץ ברוטשילד (ממש כמו הצרפתים)


מאחורי המושב שלי באוטובוס שמעתי צרפתית, מחשבות החלו לעלות בראשי; "אני ממש כמו הצרפתים", כעסתי על עצמי. כבר שבועיים וחצי נח לו אוהל בשדרה, תופס מקום ומי לא בא? אנילקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/8/2011 21:31   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, עבודה, חדשות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורי ב-10/8/2011 14:51
 



וידוי


יש לי וידוי, לא אחד שאי אפשר לעלות עליו מחיפוש פשוט בגוגל אבל עדיין וידוי; אין לי בלוג אחד ואין לי שניים, יש לי שלושה.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 3/8/2011 22:20   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, אינטרנט  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לגבי הפסיפס ב-10/8/2011 20:37
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)