לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

סוויני טוד


איבדתי את המשקפיים, איך אני יכול לראות את הסרט הזה ככה?" אמרתי ליחצנית הסרט החדש 'סוויני טוד' אחרי שבכניסתי לאולם הקולנוע החשוך באיחור מועט נשמט הפופקורן מידי ואיתו הזגוגיות שעוזרות לי במלאכת הראייה. " אני מצטערת אורן, אני לא יכולה לעצור את הסרט ולהדליק את האורות, ברור לך שזה יפריע לכמעט 250 איש בקהל, זה לא ריאלי, תבין את זה!לקטע המלא...
נכתב על ידי , 6/9/2008 12:02   בקטגוריות קולנוע, ביקורת, מבוסס על אירועים אמיתיים, דרמה, פנטזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נכתב כשהישרדות ישראל ו-16 האמריקאית היו לקראת סיום


כשהסדרה 'הישרדות' הגיעה לישראל התרגשתי, באמת התרגשתי. אחרי שבמשך שנים פנטזתי על דרך להגר ולהיות אזרח אמריקאי מן המניין רק בשביל להתקבל לסדרה ולהיות תחמן בטבע, ערוץ 10 בא וטרפד לי את הויזה, הציב בפני אזרחי מדינת ישראל מצב קיומי חדש של ללכת לשחק משחקים באי בודד ועוד עם סיכוי (אחד מעשרים זה נחשב כסיכוי) לעשות כמה ג'ובות. נכון שאצל האמריקאים מרוויחים בדולרים מיליון עם אופציה לזכות ברכב בלי שום קשר לפרס הראשי, ואצלנו נותנים למקום הראשון רכב בתוספת הפרשים למיליון שקלים בלבד.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 6/9/2008 12:00   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR, הישרדות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות 'סין'


מה אומר ומה אגיד? 'הישרדות סין' היא אחת העונות הכי מאכזבות של 'הישרדות' אי פעם, הטמטום של חלק מהמשתתפים פשוט שובר אותי, אין כאן שום שאלה של מה היה קורה אילו הייתי משתתף בסידרה בעצמי, יש כאן שאלה אחת מאוד רציונלית, מה גורם למשתתפים בסידרה הזו, מטומטמים לשיהיו, לא לחשוב עד כדי כך?לקטע המלא...
נכתב על ידי , 6/9/2008 11:59   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, SURVIVOR  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דברים שנכתבו כששביתת התסריטאים הייתה בתוקף.....


יש שביתה מאוד מאוד מעצבנת הנמשכת זמן כה רבה עד ששכחנו מתי היא התחילה. השביתה הזו לא נלחמת למען העניים, למען החולים או למען איזה שהוא חולי הומניטארי כזה או אחר, אי אפשר להגיד שהיא מתקיימת בשם החמדנות מאחר ומדובר בסך הכול בחבורה מאוד נרחבת הרוצים ודורשים את מה שמגיע להם.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 6/9/2008 11:56   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא קיבלו אותי למעריב


הלכתי לראיון עבודה במעריב, הם ביקשו שאכתוב דוגמא, כתבתי, לא קיבלו, אשמח לדעת מה את/ה חושב....לקטע המלא...
נכתב על ידי , 3/9/2008 22:53   בקטגוריות שחרור קיטור, עבודה, מבוסס על אירועים אמיתיים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-19/6/2010 11:09
 



לכל הנהגים המטומטמים שבכביש


כשאני נוהג בקטנוע אני מרגיש כאילו כל תל אביב ואחותה מזלזלת באינטילגנציה שלי, כל העולם ואחותו חיים בסרט. כל נהג, כמובן, מרגיש שהכביש שייך לו ורק לו, והבדיחה היא על חשבוןלקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/9/2008 19:36   בקטגוריות שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להוציא אלבום מושלם ולמות


יעל פלדינגר היא זמרת צעירה בת 26 המאמינה שהיא אישה בריאה בנפשה בעולם של משוגעים.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/9/2008 19:35   בקטגוריות מוזיקה, ביקורת, הופעות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיוני השכל של המנטרה


לפני למעלה משנה הוזמנתי לסדנת "עוצמת הרכות", בה מפעימים ומקבלים הפעמה בתמורה. דבר הנשמע מעט ביזארי לאדם השומע מהצד ומנסה להבין על מה לעזאזל מדברים איתו, הרי הפעמה נשמעת כמו משהו שמישהו מזריק לך לווריד.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/9/2008 19:34   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור, מבוסס על אירועים אמיתיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס, סמים ואלוהים- רשמים מהשנה האחרונה


בריצה קלילה גמעתי את המטרים הנותרים עד לפתח התיאטרון המיוחד מכולם, שמעתי מוזיקה חזקה באזור ולא הייתי בטוח שהגעתי למקום הנכון. הצגה! רגע, מה רשום בתוכנייה, שיט, מופע מוסיקלי, "המהפכה"! תיאטרוק! סקס, סמים, אלוהים! שני נושאים אפשריים מתוך שלושה שעלולים לעניין אותי הובילה לאמירת שלום מהירה לאלי שומר הסף של תיאטרון הסימטה (שעוד יופיע בהמשך הערב), קפיצה מעל מספר גרמי מדרגות ואז קיבלתי את השוק שלי.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/9/2008 19:33   בקטגוריות תיאטרון, ביקורת, הופעות, מוזיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוטציה ושמה סולג'ה


רק ימים יגידו את נזקי הטכנולוגיה הסלולרית הסובבת את תאי מוחנו בעשור האחרון, כמעט עשור כבר?לקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/9/2008 19:31   בקטגוריות מוזיקה, ביקורת, הופעות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)