לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orenjada


.....................


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

הישרדות, עונה 23, פרק 3 - ביקורת


יכול להיות שנוצרה העונה שיטה חדשה לשחק במוח של אנשים על ידי 'כנות יתר'?? יכול להיות שנוצרה שיטה חדשה ללהיות מוזרה על ידי טקסיות יתר?? יכול להיות שמתמודדים העונה נותנים יותר מדי קרדיט גם העונה לשחקני עבר במקום לחטוף עליהם את הג'ננה על ההתחלה?? נו טוב, הכול יכול להיות, אנשים אמיתיים הם לא צפויים ושום תסריט בעולם בכל סדרה מתוקנת לא יוכל לשנות את זה, במיוחד אם הם באים עם עול שמכביד להם על הצוואר עוד מהביתלקטע המלא...
נכתב על ידי , 30/9/2011 11:03   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-30/9/2011 17:44
 



על טלוויזיה בחגים - WEEDS, TREME ו-BOARDWALK EMPIRE


בזמן שכולנו מסיימים להוריד את המים בשירותים של הזיכרונות שסדרות זבל הצליחו להוריש לתאי המוח האפורים שלנו אז מתישהו אנשים עלולים להיתקל באותו נושא שוב, ועל כך אין מחילהלקטע המלא...
נכתב על ידי , 29/9/2011 17:52   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, דרמה, מצחיק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות, עונה 23, פרק 2 - ביקורת


משהו בהחלט לא בסדר עם ברנדון האנץ', ואני בכלל לא מדבר על החולצה שלא יורדת ממנו כדי להסתיר את קעקועי שם המשפחה הידוע לשמצה שלו, על זה עוד אפשר לסלוח, יש בזה היגיון מסוים אם רוצים לעשות קצת כסף בחודש פלוס.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/9/2011 21:07   בקטגוריות SURVIVOR, ביקורת, טלויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרס וברח = אפס


בוא נדבר לרגע על אנשים קטנים, או יותר נכון על תייר צרפתי ישראלי שדרס מדריכת כושר יפהפייה בת 25 ביום שישי האחרון בשעה 06.00 בבוקר אחרי שככל הנראה שתה יותר מדי דרינקים ואחרי שהיא עפה לצד השני של הכביש נתן ספרינט כמה שיותר מהר, החנה את הרכב אי שם ברחוב מאז"ה, הלך הביתה לדירת הרפאים שלו בתל אביב, אמר לאשתו ולילדים לארוז מזוודות ולברוח. סביר להניח שאשתו שאלה אותו למה הם כל כך ממהרים, אני לא יודע מה הוא ענה לה אבל אם היא אשתו היא חייבת לדעת לקרוא את בעלה, אפילו אם הוא שיכור מת.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 18/9/2011 11:33   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, חדשות  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SteelCat ב-21/9/2011 05:12
 



הישרדות 23, פרק 1 - ביקורת


בוא נחשוב לשנייה על המילה 'אם'. אם זו מילה של תירוצים מעצם קיומה וככזאת היא משמשת לדילמות עצמיות (או חיצוניות) לדברים שאנחנו לא סגורים לגביהם. עם ההרגשה של המילה הזו סיימתי לצפות בפרק הראשון של העונה ה-23 של הישרדות האמריקאית שנפתחה אתמול בלילה. היה ידוע מראש שאל שבט האנשים החדשים שנבחרו לשחק נבחרו שני פזצטות שבאו לסחוף אליהם כמה קולות לסיבוב שלישי ואולי סוף סוף לקחת את המשחק. להגיד שזה פיירי כלפי השחקנים האחרים שמגשימים חלום בעונתם הראשונה אי אפשר להגיד כי כל מה שקורה פה זה שההפקה של ברנט משחקת לשחקני הריאליטי החדשים על הרגשות ועל הדרך על הנוסטלגיה של הצופיםלקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/9/2011 22:54   בקטגוריות SURVIVOR, טלויזיה, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סדרה עם דם


לפעמים אני סתם פותח מסמך וורד ומתחיל להשליך עליו עצבים, בעיקר אם עבר עליי יום לא קל, לרוב מה שאני רושם עליו רק מרוויח מהמצב, בעיקר כי הוא מקבל את שיא ההקאה על המקלדת שאני מצליח להוציא בלי להסתכל אפילו מה נכתב חוץ מטיפה עריכה מתקנת בדיעבד. בוא נעשה את זה פשוט ולא נפריז יותר ממה שצריך, אני הולך להמליץ לכם על סדרה מסוימת בלי להזכיר את שמה או את הדמויות שלה ומי שיצליח לנחש שיבושם לו, לזכות במשהו הוא לא יזכה כי אין לי ממה לתת, אולי פיתה קפואה מהפריזר וגם זה בספק.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/9/2011 09:29   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, פנטזיה, דרמה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-26/9/2011 04:10
 



המכתב שלא נשלח - נטלי פורטמן


אפילו אתן לך להשתין עליי אם תבקשי, אפילו אם לא תבקשי יפהלקטע המלא...
נכתב על ידי , 9/9/2011 10:21   בקטגוריות קולנוע, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האזרח המיליון - הפגנת שבת ה-03/09/11


אני עם דמעות בעיניים, האצבעות רועדות לי על המקלדת, חם לי, אני מזיע, כי ככה זה – להתיישב בצד הדרך אי שם בארלוזרוב ולרשום מהר את התחושות שיש לי בנשמה מהערב ההזוי והדחוק והצודק והנכון הזה, קצת רחוק מהכיכר אבל זה לא בגלל שלא רוצה אלא בגלל שאי אפשר להתקדם יותר מדי בלי לדחוק אנשים אחרים קדימה, וזה פחות מתאים, אבל לפחות שומעים את הנאומים, וזה יותר חשוב מכל דבר אחר, בעיקר בגלל שהמפלצת החברתית פועמת לי בנשמה, ברגש, גורמת ללב שלי לפעום חזק יותר ויותר. היה שם חם, יותר מדי חם, ולא רק בגלל הלחות, ולא רק בגלל המוזיקה ולא רק בגלל הים האינסופי של אנשים שהציפו את הכיכר מדרומה ועד צפונה, היה לי חם בגלל שהמילים שנאמרו שם נאמרו כבר לא פעם, נאמרו גם היום ואם רק משהו יתחיל להתקדם כמו חזון למדינה אוטופית או מינימום חברתית ורציונאלית לא ייאמרו שוב בעתידלקטע המלא...
נכתב על ידי , 4/9/2011 00:05   בקטגוריות מבוסס על אירועים אמיתיים, שחרור קיטור, חדשות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נזק ושמו 'עספור'


אף פעם לא התחברתי לטלנובלות, במיוחד לא ישראליות, ככה שאם ישאלו אותי מי השתתף ב'רמת אביב ג' אי שם בשנות ה-90 חוץ מיעל בר זוהר לא יהיה לי שום שם לזרוק. להגיד שזלזלתי ביכולת תסריטאות ישראלית אי אפשר להגיד, גם לא שאנשים שרואים את זה סתם שורפים את זמנם לריק כי התמכרות לטלוויזיה זה בעיה של מינימום 50% מאוכלוסיית העולם, אז אולי יש דברים שאי אפשר להגיד. במהלך סוף השבוע שעבר פתחתי יוטיוב, סתם עברתי בין קליפים של חקיינים מפגרים כאלה ואחרים ואז בצד העין צצה לי הכותרת 'עספור – פרק ראשון', חצי דקה אחרי זה כבר פתחתי גוגל ומצאתי לי ממלכהלקטע המלא...
נכתב על ידי , 2/9/2011 08:33   בקטגוריות טלויזיה, ביקורת, עספור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן ב-9/9/2011 10:36
 





כינוי: 

בן: 44

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

99,196
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , משוגעים , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorenjada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orenjada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)