לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומני הזול

רגליים שריריות ומה שבינהם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


היי לא עשיתי קטע פתיחה . אז ככה . כל הנשים זונות וכל הגברים בני זונות (חוץ מעדידוס אוהבת אותך מותק) . ואני ? ...

אני זונה בת זונה.

ואתה?  אם אתה תקרא את זה בטח תדע מי אתה. (כלומר במובן של זיהוי הכוונה, אני לא חושבת שתדע מי אתה עד יום מותך ) אתה בן בן בן זונה , ואני מתגעגעת אליך יא חרא.

נכתב על ידי , 9/4/2008 13:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוף לא בא לי.

לפי הדתיים , חיות הקטע שלהם בחיים זה 1 . לעשות לבני אדם חיים , כדי שהם יעשו סבבה לאלוהים. 2. במקרה הצורך שורפים אותם ואז  אלוהים אוכל אותם ישירות .

אבל אני שואלת מה עם החייזרים ? אנחנו אמורים ביום מן הימים כשהמסע האינטרסטרלי יהיה אפשרי להגיע לפגוש אותם ולעשות מהם קבב רומני ?

אולי אנחנו היעוד שלנו היו לשמש מצע להתעלות הרוחנית שלהם?

ולמה אני שואלת את השאלות האלה ? (מלבד העובדה שאין לי חבר ואין לי חיים ובגלל זה אני יושבת וכותבת את הזבל הזה)

כי אני חושבת שלטבע יש דמיון ממש מוגבל , ולכן גם החייזרים בטח כל מה שמעניין אותם זה סקס.

והחייזריות ?

בטח אפילו יותר.

החייזרים האלה בטח מסתובבים עם התחת האפרפר והסקסי שלהם וחושבים : אוף החייזריות האלה !!! למה הן לא פשוט פותחות את המחושים שלהן ונותנות לנו לזיין אותם . אז תקשיבו לי חייזרים לפני שאתם באים לפה ובודקים לאנשים תמהוניים את הקורקבן תנטרו את הבלוג הזה , כן ,כן חשבתם שהתשובה לחקר התחום המטאפיזי נמצאת בתוך התחת של חקלאי טקססני ? אז חשבתם .

אני יודעת את התשובה.

זה לא שהזין שלכם קטן , זה שאתם גדולים מדי בשבילו.

 

נכתב על ידי , 9/4/2008 13:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרינת הנואפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רינת הנואפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)