לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים היפים של נולה


נולה נערה שמנה,בעלת דימוי עצמי נמוך.עכשיו היא עוזרת לעצמה.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

מה שיותר עמוק יותר כחול


היום התחיל חרא,אבל מצב רוח ורצון יש!

 

ביום ראשון נשקל ונראה שאני באמת 70 ולא איזה 100

כל כך מעצבן שאני יכולה לעשות את שני הדברים,אני יכולה לשמור על תפריט ואני יכולה גם לשמור על ספורט מעולה וכושר טוב,,אבל שני הדברים ביחד? noway!


 

אבל עכשיו מוטיבציה.

התפריט לשבוע הבא:

 

בוקר:X-עזבו אותי לגמרי,בבוקר אני עוד לא קולטת שאני צריכה לקום..

צהריים:שניצל טבעול+חצי כוס אפונה+סלט חצי (חצי עג' חצי מלפ' חצי בצל)

ערב:את הסלט חצי שני של הצהריים...+כף גבינה+ביצה.

 

בשמונה אני לא אוכלת יותר.

זה הכל.

אין לי בעיה עם זה,הגיע זמן לרזות.

נכתב על ידי , 11/4/2008 14:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים רבים הפכו ללילות


"היום התחלתי לשמור" אמרה נולה בחיוך מלא אושר ועוצמה.

"על עצמך"?

"לא על הגוף המעוות שהתפרץ בי"

"איזה יופי כל הכבוד"

"ציפיתי שתגידי משהו אחר"

"כמו מה למשל?"

"שאין לי גוף מעוות,שאני סתם חושבת נמוך"

 

תגידי מי את בכלל?

איך את מצליחה להתפשט על המחשבות שלי ימים ולילות? איזה כוח יש לך?

 

מה את?מה התפקיד שלך?יש לך סוף בכלל?

 

"שאלה טובה מאוד,חיכיתי שתפרוץ בך המחשבה הזו.

"אני אצלך בראש,צופנת על כל מעשייך".

"מנקה את הפחדים שלך כל לילה,שוטפת טוב טוב את פניך הבוכיות,מוכיחה לך שאפשר אחרת"

 

"כן,כן,ברור" גיחכה,

"אני לא מרגישה שום תחושת "ניקיון פחדים" כל לילה.את סתם נמצאת אצלי". 

 

נולה יקירה.אני אמשיך להיות איתך תמיד. אני זו את.

אני מקווה בשבילך שתמיד ישאר לך כוח ושאף אחד לא ידבר עלינו כאילו זה הסוף.

אני מקווה שלא תחדלי לאהוב אף פעם,שכל זה יפסק,ושתבחיני בכך שאני יהיה איתך תמיד.

 

אנחנו שומרות אחת על השניה.


ושוב היא נבלה

לא נתנה לעצמה

משאירה סימנים של ריח ועקבות קטנות של ילדה גדולה.

 

 

 

 

יום חמישי.

בוקר: שלוש מסטיקים מסט+סוכרית מסט+בננה.

צהריים:כוס אורז+כוס אפונה+שניצל טבעול+שתי כפות סלט

ביניים:שלוש חטיפי שוקולד (זה כמו סוכריות טפי רק עם שתי קוביות שוקלד מריר בטעם קפה3X

ערב:1 בננה+1 אגס חתוכים+שלוש לחם אחיד+סלט חתוך+טונה בשמן....

ספורט:150 כפיפות-לא נחשב מחר הליכת בוקר+ערב!

סהכ קל':977.

מרגישה סבבה עם זה.

 

 

 

שקילה:יום ראשון(?)

 

נכתב על ידי , 10/4/2008 11:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

129
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNola_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nola_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)