לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של לילוש XD


להיות לילוש זה הכי לילוש D:

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 353734802 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2008

פוסט שאני חייבת לכתוב לפני החופש הגדול..^^


חברייס, מ'קורה?

אני אשתדל כמה שפחות לחפור ><

אני רק רוצה להגיד שבפוסט הזה כתובים 3 דברים שרציתי להספיק לכתוב לפני החופש הגדול, אבל לא היה לי זמן אז עכשיו (אמצע הלילה) אני כותבת לכם P:



 

דבר ראשון- העיצוב החדש=]

מה דעתכם עליו?

יאנה עיצבה לי אותו P: (תודה יאנה D: )

הזמנתי ממנה עוד 2 עיצובים, אז נחכה להם ביינתים=]

טוב, אין לי עוד מה להוסיף, חבל על הזמן, לנושא הבא (:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

הזמנההההה!!!

לא... לא לבת מצווה שלי P:

הזמנה לקייטנה D:

[ לא קייטנה שאני מתכוונת ללכת אליה!! ממש לא!! ]

למה אני מזמינה אתכם לקייטנה שאני לא הולכת אליה?

כי רוב הסיכויים (לפני חודשיים זה היה בטוח) שג'ינג'י החמוד ילך לשם P:

מה יש ? ת'סבלו ממנו גם אתם!!

רק לי מגיע?..

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

טוב, הדבר האחרון שאני מתכוונת לכתוב פה, זה על הטיול בת מצווה שלי שאבא שלי לוקח אותי..

הוא שאל אותי לאן אני רוצה.

בהתחלה לא ידעתי.. אמא שלי הציע לי לפריז ליורו דיסני..

אבבלל... לא רציתי..

בגלל הבלונים הארורים!!

[ רואים מה בלונים מטומטמים וגננת שהשכל הלך לה לאיבוד יכולים לעשות?! ]

 

תגידו מה שתגידו, שאני פחדנית..

שזה ילדותי..

שבלונים זה לא מפחיד..

שזה רק בום קטן וזהו..

שאני צריכה להתגבר כי אני כבר גדולה..

 

אבל שומדבר לא יעזור..

הבלונים האלה סתם הורסים לי ת'חיים ואני מעדיפה ללכת למקום יותר נורמאלי שאני גם אהנה שם..

 

בקיצור, חשבתי על איטליה, להיות בוונציה, היא שיש רק מים..

א-ב-ל

פאק!

אין שם בתי מלון שאפשר יהיה להיות שם..

אז כנראה שאני נאלצת לוותר על וונציה..

(למרות שאני לא רוצה לוותר עליה..)

אבל מה בשטוח, ביינתים- על איטליה אני לא מוותרת!!

 

 

אבבלל.. בכל זאת, תוכלו להציע לי מקומות נורמאלים לטיול בת מצווה שיכללו את הדברים הבאים:

1.בלי בלונים!!

2.לא מקום חופר ומשעמם (כמוני..)

[שיהיה קצת גיוון]

3.מקום שאתם יודעים שהוא מהנה, כי הייתם שם או כי שמעתם מאחרים..

4.מקום שכמובן יש בו בתי מלון...

5. שיהיה באיטליה.. XD

(לעע סתם, אם הוא לא באיטליה אז לא נורא xD

אני בכל זאת אחשוב על עוד אופציות)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

ודברים אחרונים:

1. בהצלחה לי, ללירון ולהילה בהופעה שביום ראשון [=

2.מגיע לי להתחדששש- מצאתי נעליים מ-ה-מ-מ-ו-ת לבת מצווה שלי:]

(אגב, זה היה הזוג האחרון, הוא היה בתצוגה, והוא פשוט "חיכה לי"....)

3.דודה שלי (או יותר נכון- אשתו של דוד שלי) בהריון=] ואני ממש שמייחהה (=

4.עוד 13

     12

    11

    10

    9

    8

      7  

     6

     5

     4

     3

     2

       1

    ימים D:

הבת מצווה שלליייייי=]

(אוף ועדיין אין לנו צלם...)

5.סליחה לירונצ'ע, על שהוספתי מלא סוגריים ועל שחפרתי (למרות שהשתדלתי שלא..),

אבל את חייבת להביןן-

לחפור זה אצלי בדםםם!!!

 

טוב, עד כאן=]

אוהבת מללאאא333>>

את כולן, אחת אחת =]

לילוש.

 



יאיי הצלחתי להעלות תמונה XD

(היחידה ה"לא כבדה" שהייתה P: )

 

נכתב על ידי , 21/6/2008 03:24  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אייללתת!!! D:


שאאלוםם!! (:

 

 

רק לידיעתכם ,

סיימתי עם הסיפור של עמליה ^^

מעכשיו זה בלוג על החיים ,

ולא בלוג סיפורים .

אבל אתם מוזמנים להיכנס לבלוג עיצובים שפתחתי D:

[ 561057 ]

 

 

הבטחתי פוסט על אילת ? !

אז בקשה !

( אני מעדכנת מהבית של לירון ^^

אם אני לא אספיק , אני אמשיך בבית P: )

א ו ק י י ,

אז ככה D:

באוטובוס היה נחמד D:

הכרתי שם ילדה שקוראים לה אביב (ילדה משוגעעתת!!)

כשהגענו למלון היה ריח טוב - וסוף סוף לא הרחנו זיעה P =

אה וד"א , הילה ?

עצרנו בארומה XD

כשהגענו למלון כיבדו אותנו במיצים.

תפוזים, אשכוליות, ומוקה .

* חייבת לציין שהמוקה הייתה בטעם של מים וחול |:

אח"כ סופסוף קיבלנו חדרים!!

ואז ישנתי...

 (זה מפתיע!! אני בד"כ לא ישנה בצהריים!!)

ואז ירדתי לטיילת עם אמא שלי ואביב D:

ואז עשיתי מיני שופינג XD [ יאי ]

ולא זוכרת מה היה עוד P:

ביום השני , ירדתי לבריכה עם אביב, היה ממש ממש מצחיק D:

היה שם "מציל" קירח ו"מציל" עם שיער ארוך XD

הוציאו אותנו מהבריכה של הגדולים, כי הכינו שם את הארוחת ערב לעובדי *הג'וינט שאגב גמאני חלק מהג'וינט,

 (אמא שלי עובדת שם)

* ג'וינט זה לא סמים.. זה המקום שאמא שלי עובדת P:

הקיצר עברנו לבריכה המחוממת של הילדים הקטנים [ ומעניין למה היא מחוממת....]

ואביב עשתה לנו פאדיחות עם המציל(ה)

אני לא אפרט הכל, כי עכשיו שאני חושבת על זה- זה לא ממש מענייןXD

אבל בשלוש מילים ?

ה י ה - מ מ ש - כ י ף - D :

 

רציתי להיות קצת על המחשב אחרי הבריכה אבל לא מצאתי זמן בכלל!!

 

בארוחת ערב מסביב למים היה נחמד... והייתה שם הופעה של "דרום אפריקה" (יענו אתיופים וזה..)

- וזה גם חצי מהמוצא של לירון XD -

ויודעים מה ? !

זה ממש היה מצפון אפריקה ולא מדרום אפריקה...XD

חזרתי לחדר וראיתי "רוקדים עם כוכבים" הפרק הראשוווון ^^"

ואזזזזז...הלכתי שוב לטיילת:)

והיה שם קריקטוריסט (כזה שמצייר אנשים בקריקטורות מצחיקות D: )

וממש רציתי שהוא יצייר אותי, אבל לא היה על אמא שלי כסף |:

 

וו......ביום השלישיי:)

היה הפנינג לילדים של הג'וינט, עם מתנפחים על המים, וכל השטויות האלו D =

עם בלונים ארוכים של ליצנים כאלה x P

ואז ב-ר-ח-ת-י לחדר..

ואמא שלי אמרה לי שהקריקטוריסט נמצא שם, והוא מצייר ילדים בחינם.

ב ע ס ה - ל י - !!

 

והפסדתי |:

ובערב היה "כישרונות צעירים"

והכנתי את אביב שתשיר שיר מפדח שהיא כתבה..

 אח"כ אמרו לנו שזה לילדים קטנים:(

בעסה, שוב..:)

 

 

 

וביום האחרון [ |= ]

עשיתי ביג שופינג!! [ לא המיני שופינג שעשיתי ביום הראשון:) ]

וקניתי 3 מכנסי fox מ-ה-מ-מ-י-ם-!!

ואמא שלי קנתה לה גם בגדים:) (סופסוף טוניקההה:))

וקניתי תיק חמוווד של מדגסקר, ועוד כל מיני דברים ><"

ואאאזזזז...

 כשחזרתי למלון הלכתי עם 1 מהמכנסיים של פוקס -בתוך הים- והם קצת נרטבו,

אבללל.. לומשנהXD

 

ואז הלכתי עם אביב לים^^

ואמא שלי חזרה למלון ואני ואביב אכלנו משהו קטן [;

ואז חזרנו למלון לאכול ואז ארזנו ת'דברים ויצאנו:)

(ושוב עצרנו בארומהXD)

 

טוב.. תמונות בלי נדרר כשאגיע הביתה =]

 

פה נגמר הפוסט (שלירון אומרת- הכי חופר!!)

 

 

אההה ואני חייבת להגיד, שכל החייכנים האלה לירון כתבה!

והיא גם תיקנה "קצת" את הפוסט..

ואפשר להגיד שהיא כתבה חצי ממנו!!

(וגם עכשיו במה שאני כותבת היא מתקנת אותי!!)

 

טוב אז ,

קצת  חפרתי =)

וגם פה לירון תיקנה כמה דברים ^^

 

- מצטערת לכל קוראי האהובים D:

(לירון כתבהXD)

 

טוב יאללההההה:):)

אוהבת ,

לילווווש ^^

ביי בייייי=]

33333>

  

[ שוווב , לירוןXD]

נכתב על ידי , 14/6/2008 12:31  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,112

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל»»{•°•לילוש•}~~$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על »»{•°•לילוש•}~~$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)