לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I wish I had an angel


כשהדפים בבית נגמרים. אני מקלידה שם משתשמש וסיסמא- לא מתאמצת הרבה.

כינוי:  shirly

בת: 18

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

power off


כבר שכחתי כמה אני אוהבת לכתוב.

כמה אני אוהבת להוציא את כול מה שיש על החזה למישהו, לדף. לבלוג הזה.

יושב לו פה מחכה לי, כבר 4 שנים משרת אותי נאמנה, אני לא חושבת שביקרתי אותו בשנה האחרונה, אולי שנה וחצי, אולי יותר.

אבל חזרתי.

ואני מקווה להישאר.

אלוהים זה נראה בדיוק כמו כול פוסט אחר, "אני חוזרת, אני אכתוב שוב, אני נהנת." ובום, אין כלום. עוד חודשיים של שתיקה ואז משום מקום "זה לא קורה לי." שורה אחת, כזאת שלא אומרת הרבה, אפילו לא לי אחריי כמה חודשים.


לחץ לחץ לחץ.

לחץ להצליח בבגרויות, טוב שנה אחרונה.

לחץ ללכת לעתודה, אני בכלל לא רוצה.

לחץ להכין 2 שירים לאודישן בלהקת צה"ל- אין לי זמן.

פשוט לחוץ.

אני רוצה שכולם יעזבו אותי ואני אלך לישון איזה שבוע שבועיים, ממש ממש לא יזיק לי.

 

 

אין לי כח עכשיו.

שירלי

נכתב על ידי shirly , 12/2/2010 17:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



valentine's day suck


מי לעזאזל זה הוולנטיין הזה אה?!

מי החליט שזה ה-14 בפברואר חייב להיות יום האהבה?

מי הזבל שהחליט שיום האהבה צריך להתקיים?

יום האהבה בשביל זוגות מאוהבים זה בערך כול יום, אין צורך ביום מיוחד וקבוע בשביל להצהיר על אהבתם אחד כלפי השניה נכון? כי הם עושים את זה בערך כול שניה מול הפרצוף של כולם בכול מקרה.

ובשביל הבודדים, זה רק מחזק את תחושת הבדידות.

אז אם יש מישהו שיושב וצוחק על כול האהבלים שהאמינו לבדיחה שלו, כול הכבוד לך. הצלחת, בהחלט.

אז מר וולנטיין יקר, אני מבקשת יפה יפה, שתעוף לי מהלוח שנה, כי לי כבר נמאס.

 

נכתב על ידי shirly , 11/2/2010 20:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shirly ב-12/2/2010 16:56
 





3,975
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshirly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shirly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)